loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 17 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

تیم ملی ایران با حضور در جام‌جهانی 2014 برزیل تابستان آینده این فرصت را دارد تا بازی در کنار بزرگان فوتبال جهان را تجربه کند.

 

یک سایت اسپانیایی تیم‌های شگفتی‌ساز هر قاره در جام‌جهانی 2014 برزیل را پیش‌بینی کرد. این سایت از قاره آسیا، ایران را به عنوان تیمی شگفتی‌ساز در جام‌جهانی 2014 برزیل برشمرد.

پایگاه اینترنتی "ZOOMNEWS" در گزارش خود بلژیک از قاره اروپا، کلمبیا از آمریکای‌جنوبی، آمریکای مرکزی و شمالی، غنا از قاره آفریقا و ایران از آسیا را تیم‌های شگفتی ساز جام جهانی 2014 برزیل نام برد و درباره تیم ملی ایران نوشت: "ایران تیمی قابل احترام در جام‌جهانی 2014 خواهد بود. آنها با کارلوس کی‌روش پیشرفت زیادی در سال‌های اخیر داشتند. درست است که ایران ستاره‌های بزرگی ندارد اما حضور بازیکنانی مثل مسعود شجاعی، جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد باعث شده است تا از تیم ملی ایران یک تیم خطرناک در جام‌جهانی یاد شود. تلاش بازیکنان ایران و روحیه پیروزی طلبی و دفاع مستحکم باعث شده است تا ایران تیمی خطرناک در جام جهانی 2014 برزیل شناخته شود.

محمد بازدید : 14 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

ماریو ماندژوکیچ که از جمله ارکان اصلی صعود کروات‌ها به پیکارهای سال آینده برزیل بود.


ماریو ماندژوکیچ که از جمله ارکان اصلی صعود کروات‌ها به پیکارهای سال آینده برزیل بود، با تصمیم جدید فدراسیون جهانی فوتبال نمی‌تواند در دیدار افتتاحیه جام جهانی در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد 93) مقابل برزیل، میزبان جام در شهر سائوپائولو به میدان رود.

مطابق گزارش رسانه‌ها، این مهاجم 27 ساله به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی پلی‌آف با ایسلند، از حضور در یک بازی رسمی ملی محروم خواهد بود.

به این ترتیب ماریو ماندژوکیچ مجاز نیست در اولین جدال جام جهانی برای تیمش به میدان رود.

کرواسی در گروه نخست با برزیل، مکزیک و کامرون حضور دارد.

محمد بازدید : 12 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

سپ بلاتر، رئیس فیفا، اعلام کرد اسپری های محو شونده که داوران در جام باشگاه های جهان استفاده کردند، در رقابت های جام جهانی 2014 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این اسپری های برای مشخص کردن محل استقرار دیوار دفاعی تیم ها مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب داوران می توانند نظارت بهتری روی این مسئله داشته باشند.

پیش از این، این اسپری ها در رقابت های جام جهانی زیر 17 و زیر 20 ساله های جهان مورد استفاده قرار گرفته بود و بازخوردهای خوبی داشت.

بلاتر به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این راه حل خیلی خوبی است؛ بعضی ها می گویند استفاده از این اسپری ها وقت گیر است اما همه داورانی که از آن استفاده کردند، بسیار راضی بودند.

نمایندگان بایرن گفتند در این رقابت ها دیوار دفاعی در محل دقیق آن تشکیل می شده؛ در حالی که در حال آلمان فاصله دیوارهای دفاعی بعضی مواقع به 5 متر هم می رسد. این یک نوآوری است. ما استفاده از این اسپری ها را در برزیل ادامه می دهیم."

 

محمد بازدید : 11 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

قیمت بلیت‌های جام جهانی فوتبال در سال 2014 به ترتیب 90، 135و 180 دلار اعلام شده که هواداران فوتبال در همه جای دنیا می‌توانند با مراجعه به سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بلیت بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. شرط‌ اصلی خرید اینترنتی بلیت‌های جام جهانی دارا بودن کارت اعتباری بین‌المللی (Credit card) است.


* 75 بلیت رایگان

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تعداد 75 قطعه بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی را به صورت رایگان در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار داده تا به هر صورت که صلاح می‌داند مورد استفاده قرار دهد. به جز این تعداد، هیچ بلیت رایگان دیگری به ایران داده نمی‌شود.

* 700 بلیت با تخفیف ، سهم ایران

فیفا به کشورهای صعود کرده به جام جهانی، 700 قطعه بلیت با تخفیف 10 درصد داده است تا با فروش آن به قیمت اصلی کمی درآمدزایی داشته باشند. فدراسیون فوتبال که این بلیت‌ها را تحویل خواهد گرفت، برنامه خاصی برای این بلیت‌ها دارد. جامعه فوتبال، باشگاه‌ها، هیات‌های استانی، مربیانی که از سوی فدراسیون به جام جهانی اعزام می‌شوند تا از نکات آموزشی آن استفاده کنند و افراد دیگری از جامعه فوتبال – به صلاحدید فدراسیون – از این 700 بلیت بهره خواهند برد.

* هیچ بلیتی به آژانس‌های مسافرتی داده نشده است

فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که از بین بلیت‌های اعطایی فیفا و 700 بلیت تخفیف دار، هیچ بلیتی به آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری داده نشده و صرفا در اختیار فدراسیون است.

* سهم هواداران هر تیم در جام جهانی هشت درصد صندلی‌های ورزشگاه است

در بازی‌های جام جهانی هواداران هر یک از دو تیم می‌توانند هشت درصد بلیت‌های آن بازی را خریداری کنند. مقدار کمی سهم میزبان است و 80 درصد باقی مانده به صورت آزاد فروخته می‌شود.

ظرفیت ورزشگاه‌های جام جهانی 45 تا 65 هزار نفر است و تورهای گردشگری و آژانس‌های مسافرتی تنها می‌توانند از این طریق بلیت خریداری کنند.

 

محمد بازدید : 12 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

مجری سرشناس برزیلی از ایرانی‌ها به خاطر پوشش نامناسب خود در مراسم «قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل» عذرخواهی کرد. او گفت در مراسم «توپ طلا» لباسی را بر تن خواهد کرد که همگان به راحتی بتوانند او را ببینند.


 فرناندا لیما در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که چندی پیش در برزیل برگزار شد، لباسی را بر تن کرد که به مذاق بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان خوش نیامد تا جایی که باعث شد بسیاری حاضر نشوند پای گیرنده‌های خود بنشینند تا این مراسم مهیج را به صورت زنده نگاه کنند.

این مجری برزیلی در گفت و گویی که با روزنامه‌ "دیلی میل " انگلیس داشت سخنان جالبی را بر زبان آورد. او گفت که با پوشیدن لباسی که در برزیل بر تن کرد قصد توهین به هیچ فرهنگ و مللی را نداشت.

لیما که در مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در زوریخ سوئیس هم حاضر خواهد بود، گفت در این مراسم لباسی را بر تن خواهد کرد که دیگر توهین به هیچ ملت و فرهنگی نباشد: " به خاطر جنجالی که به دنبال پوشیدن لباس من به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم . من قصد توهین به ایرانی‌ها را نداشتم.

البته او پیش از این این صحبت ها را در صفحه فیس بوک خودش و در جواب اعتراض صدها ایرانی نوشته بود وقول داده بود  در جایزه توپ طلا لباسی را بر تن خواهم کرد که همگان به راحتی بتوانند این برنامه را ببینند. "او در ادامه به شوخی اضافه کرده بود که البته این مراسم در زمستان ودر کشور سوئیس برگزار می شود!

محمد بازدید : 12 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

قرار است، طرح یوزپلنگ ایرانی در یک مربع به ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی‌تر متر بر روی سینه پیراهن بازیکنان نصب شود.

بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ خرداد۹۳ همزمان در ۱۲ شهر برزیل آغاز میشود. قرار است تیم ملی کشورمان برای نخستین بار در این مسابقات جهانی با لباس مزین به طرحی از یوزپلنگ ایرانی و پیامی زیست محیطی در حمایت از این حیوان کمیاب شرکت کند.
 

علاوه بر ایران همچنین بسیاری از کشورهای دنیا نیز قرار است نمادهایی از یک گونه جانوری در حال انقراض و یا در حال حمایت را در جریان این مسابقات به مردم دیگر کشورها معرفی کنند. مثلاً برزیل میزبان این رقابتها نیز یک پستاندار در حال انقراض به نام «آرمادیلو» را به عنوان نماد بازیها انتخاب کرده و حتی درپوسترهای بازی آورده است.

قرار است، طرح یوزپلنگ ایرانی در یک مربع به ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتیتر متر بر روی سینه پیراهن بازیکنان نصب شود.

 

 

محمد بازدید : 7 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)
برای اولین بار در تاریخ، سه قهرمان جام جهانی در یک گروه
یم ملی اروگوئه در شرایطی در صدر گروه دی جام جهانی قرار گرفت که هوادارانش فکرش را هم نمی کردند که تیمشان باید برای صعود به دور بعد با دو غول دنیا مبارزه کند. اروگوئه که در سالهای 1930 و1950 قهرمان جام جهانی شده بود، حالا تیم ملی ایتالیا را که 4 سابقه قهرمانی در جام جهانی (درسالهای 1934، 1938، 1982 و2006) را در کارنامه می بیند همگروه است و همچنین انگلیس هم دیگر تیم قدرتمند این گروه است که در جام جهانی 1966 به قهرمانی دنیا رسیده.

 این اولین بار در تاریخ برگزاری رقابت های جام جهانی است که سه قهرمان دنیا در یک گروه قرار می گیرند. تنها یک بار شاهد چنین اتفاق مشابهی بودیم و آن هم زمانی بود که تیم های ایتالیا ، آرژانتین و برزیل در یک تورنمنت در جام نارانخیتو که در سال 1982 در اسپانیا برگزار شده بود با هم دریک گروه قرار گرفته بودند. قطعا این گروه (گروه D) را باید گروه مرگ نامید. تیم ملی اروگوئه با یکی از برترین ستاره های حاضر در لیگ برتر، یعنی لوئیس سوارس، قهرمان کنونی کوپا آمریکا(2011) است و ایتالیا، نایب قهرمان اروپا (که در سال 2012 در فینال یورو با نتیجه 0-4 مغلوب اسپانیا شد)قطعا دو شانس اصلی برای صعود ازاین گروه خواهند بود و تردیدها بیشتر درمورد انگلیس وجود دارد؛ چراکه آنها در سالهای اخیر فراز ونشیب های زیادی داشته و نتوانسته اند افتخار چندانی کسب کنند. این جام جهانی ممکن است آخرین جام جهانی برای جراردو لمپارد باشد وقطعا آنها امیدهای زیادی دارند تا دراین جام یک کار بزرگ انجام دهند.

 سیندرلای این گروه کاستا ریکا است. تیمی متوسط از منطقه آمریکای مرکزی که سرنوشتش ازهم اکنون تقریبا مشخص است. خورخه لوئیس پینتو سرمربی کاستاریکا در صحبت هایی بعد از انجام مراسم قرعه کشی گفت:« ما از این گروه لذت می بریم. هرچقدر گاو قوی تر باشد، سواری گرفتن از او بهتر است و می خواهم کاستاریکایی بزرگ را ببینم و فوتبالش را حس کنم؛ تیمی با انگیزه های برد.» لازم به ذکر است که آنها در نوامبر سال 2011 در دیداری دوستانه در سن خوزه مقابل اسپانیا به میدان رفته و با نتیجه 0-2 از تیم قهرمان دنیا پیش افتادند و اسپانیا به طرز معجزه آسایی در ده دقیقه پایانی توسط سیلوا و ویا 2 گل زد و بازی را به تساوی کشاند.

محمد بازدید : 13 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

وب سایت کنتیننتال آرژانتین در گزارشی ویدئویی از احتمال وقوع تقلب در قرعه کشی جام جهانی 2014 خبر داده.


وب سایت کنتیننتال آرژانتین در گزارشی ویدئویی از احتمال وقوع تقلب در قرعه کشی جام جهانی 2014 خبر داده.بعد از انتشار خبری درمورد تشکیل صفحه ای در توئیتر تحت عنوان «تقلب در برزیل2014» حالا مدارک دیگری روشده که تردیدها را افزایش می دهد.  این ادعا با خود مدارک محکم تری دارد که آن هم به عملکرد ورفتار ژروم والک مدیر کل فیفا درزمان نشان دادن قرعه ها برمی گردد..

این گزارش جنجالی بدین ترتیب است:«واقعیت جام جهانی در 2014قرعه کشی مراسم شروع شد. اولین قرعه، قرعه برزیل بود که به عنوان سرگروه گروه یک اعلام شد.این تنها گوی صحیحی بود که از گلدان هابرداشته شد.از همین رو از کافو خواستند تا آن را نشان دهد:«برزیل» از گوی دوم به بعد گوی تمام کشورها را ژروم والک، مدیر کل فیفا نشان می داد او گوی مورد نظر را در بالای صفحه آبی ای که نام فیفا روی آن درج شده بود باز می کرد.

 بعد بلافاصله دستش را پائین می برد و بعد از آن ورقی که نام کشور را روی آن نوشته شده به نمایش در بیاورد گوی را بالای پنل فیفا باز می کرد ولی بعد دستش را پائین می برد و ورقها را همیشه از پائین بالا می آورد. او برای تمام گوی های حاضر در قرعه کشی این کار را انجام داد. و در گزارش ویدئویی ، نشان داده شده که این اتفاق درمورد تیم های دیگر نیز رخ داده.

 درادامه یادآوری شده که حالا باید به تفاوت قرعه هایی که خانم فرناندا لیما، مجری برنامه نشان می داده توجه کرد.او قرعه را در بالای پنل فیفا باز می کرد و همان بالا آن را به نمایش می گذاشت ودستش را پائین نمی برد البته وظیفه خانم لیما نمایش جایگاه تیم ها در گروه ها بود و از همین رو چندان سرنوشت ساز نبود.این حرکت در مورد قرعه شیلی خیلی واضح بود و الک گوی را بالا باز کرد.

 در پشت پنل فیفا ورقی را برداشت درهمان لحظات دستهایش را پائین نگاه داشت تا ورق دیگری را بردارد و بعد نام شیلی را نشان داد. حالا اگر توجه کنید ورق هایی که خانم فرناندا لیما از گوی در می آورد همه لوله شده بودند ولی ورق هایی که آقای والک به نمایش می گذاشت، هیچ کدام لوله نشده بودند و صاف صاف بودندو یعنی ورق هایی که والک نشان می داد، آن ورق هایی که لوله شده و در داخل گوی ها بودند، نبوده اند.»

محمد بازدید : 18 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: به اطلاعیه کلیه هموطنان عزیز فوتبالدوست می‌رساند در راستای برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 فیفا ضمن در نظر گرفتن 8 درصد از ظرفیت کل ورزشگاههای برگزار کننده مسابقات برای حضور هواداران تیم ملی اقدام به راه اندازی سیستم خرید بلیت آنلاین کرده است به این ترتیب هر یک از هموطنانی که می خواهند در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات حضور داشته باشند این امکان را دارد تا ضمن مراجعه به سایت فیفا در زمان تعیین شده که 8 دسامبر 2013 برابر با 17 آذر 92 تا 7 فوریه برابر با 18 بهمن 92 است به صورت مستقیم نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

همانطور که قبلا هم اعلام شده طبق تصمیمات و سیاست های اتخاذ شده در فیفا هیچ یک از خدمات آژانس های خدمات مسافرتی و جهانگردی مجاز به فروش بلیت مسابقات به همراه تورها و پکیج های مسافرتی خود نیستند. لذا کسانی که مایل به تهیه بلیت هستند می بایست ابتدا شخصا از طریق مراجعه به سایت فیفا اقدام به طریق بلیت کرده و سپس در صورت تمایل به استفاده از تورها و پکیج های مسافرتی به آژانس ها مراجعه کنند. جهت اطلاع رسانی به کسانی که قصد حضور در برزیل را دارند خلاصه ای از نحوه خرید بلیت های مسابقات به صورت زیر تشریح می شود.

1- به سایت فیفا به آدرس www.fifa.com مراجعه کنید.

2- به قسمت Ticketing مراجعه و گزینه Apply fo Tickets را انتخاب کنید.

ورزش 11

3- اگر قبلا به عضویت فیفا درآمده اید در قسمت Member Log-in اطلاعات درخواستی را وارد کرده و در غیر این صورت برای عضو شدن در سایت فیفا نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را در قسمت Create your FIFA.com account وارد کنید و کلید Being Registration را کلیک کنید.

ورزش 11

4- در صفحه بعد (Step 1: create your ticketing ID) تاریخ تولد، جنسیت و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنید.

ورزش 11

5- در قسمت Step 2 نام کشور محل اقامت خود (ایران) را وارد کنید یک نام با مشخصات ذیل برای خود انتخاب کنید: شامل حروف a تا z، اعداد ، خط تیره ، آندرلاین، نقطه به نحوی که حداقل 6 تا حداکثر 12 کاراکتر داشته باشد. مانند ( az-_..)

ورزش 11

6- در مرحله بعد یعنی Step 3 تصویر داده شده را وارد کرده و جهت ثبت درخواست، می بایست قوانین و مقررات فیفا را قبول کنید، برای اینکار مربع پایین صفحه را تیک زده و سپس کلید Register را فشار دهید.

ورزش 11

7- در صورتی که مراحل را به درستی پشت سر گذاشته باشید یک ایمیل به آدرس که قبلا قید کرده بودید فرستاده می شود و لینک فعال کردن عضویتتان برایتان ارسال می شود.

8- روی لینک داده شده کلیک کنید تا وارد صفحه ای شوید که در قسمت پایین سمت چپ آن یک کلید با عنوان Continue وجود دارد، این کلید را فشار دهید تا به مرحله بعد راه یابید.

ورزش 11

9- در صفحه ای که باز می شود 5 مرحله خرید بلیت مسابقات به طور خلاصه توضیح داده شده اند. این 5 مرحله عبارتند از: انتخاب مسابقه/ مسابقاتی که مایل به تماشای آنها هستید، انتخاب نوع بلیت براساس دسته بندی آنها از نظر قیمت و موقعیت صندلی ها در ورزشگاهها ، ثبت اطلاعات شناسایی فردی، ثبت اطلاعات پرداختی مثل شماره حساب و... و ارسال درخواست. در پایین همین صفحه کلیدی به نام Apply for tickets/ my ticket account وجود دارد این کلید را فشار دهید تا وارد مرحله بعد شوید.

10- در پنجره اول صفحه بعد ابتدا مجددا از شما پرسیده می شود که آیا ساکن برزیل هستید یا خیر. اگر خیر، گزینه اول و اگر بله گزینه دوم را علامت بزنید . در پایین صفحه شرایط و ضوابطی که جهت حضور برای تماشای مسابقات می بایست رعایت شوند در سه قسمت توضیح داده شده است: قوانین و مقررات عمومی مربوط به بازیها، قوانین مربوط به حضور در استادیوم ها و قوانین مربوط به فروش بلیت ها. با حرکت دادن Scroll سمت راست هر یک از این سه پنجره و مطالعه موارد، علامت سمت چپ هر پنجره به نشانه پذیرش موارد از جانب شما به رنگ سبز درآمده و شما می توانید کلید پایین صفحه را (همه موارد را مطالعه کرده و قوانین را می پذیرم) برای رفتن به مرحله بعد کلیک کنید.

11- در صفحه بعد ابتدا مسابقه ای را که مایل به تماشای آن هستید انتخاب و سپس براساس قیمت بلیت ها، بلیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس تعداد بلیت های مورد نیاز خود را مشخص و کلید Add to shopping cart را بزنید.

12- پس از آن یک پیغام برای شما ارسال می شود که: «تا این مرحله را با موفقیت به ثبت رسانده اید، در صورتی که همه بلیت های مورد نظرتان را انتخاب کرده اید وارد مرحله بعدی شوید، در غیر این صورت دوباره به صفحه قبلی بازگشته تا باقی انتخاب های خود را انجام دهید.»

13- چنانچه وارد مرحله بعد می شوید ملاحظه می کنید که در این صفحه کلیه اطلاعات فردی از جمله ملیت، محل سکونت، شماره پاسپورت، تاریخ تولد، آدرس دقیق، شماره تماس و... از شما درخواست می شود توجه داشته باشید که پر کردن خانه های ستاره دار الزامی است. سپس نحوه دریافت بلیت هایتان را انتخاب کنید، همانطور که ملاحظه می کنید برای این منظور دو روش در نظر گرفته شده است: گزینه اول تحویل از طربق پست با قبول هزینه های ارسال بلیت توسط متقاضی و گزینه دوم تحویل حضوری بلیت ها در محل برگزاری مسابقه مورد نظر.

14- در انتها تعداد بلیت ها، قیمت و نام مسابقه یا مسابقاتی که بلیت آنها را درخواست کرده اید مجددا نماشی داده می شوند تا از انتخاب خود مطمئن شوید. در صورت صحیح بودن، موارد، کلید Validate and Continue را فشار دهید تا برای پرداخت وارد مرحله بعدی شوید.

15- در این مرحله کلیه اطلاعات بانکی درخواست شده را می بایست وارد کنید. در صورت تکمیل بودن موارد درخواستی، در آخرین مرحله درخواست شما برای ارزیابی و پذیرش توسط فیفا ارسال می شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 1,567
  • بازدید کلی : 5,442