loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 19 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال خوزستان مثل هواي بهاري است و مواقعي خوب و زمان‌هايي بد است.

امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با استقلال خوزستان اظهار داشت: بازي استقلال خوزستان يک مسابقه خاص است. هم ما و هم آنها به امتياز اين مسابقه نياز مبرم داريم. استقلال خوزستان مثل هواي بهاري است. يک زمان خوب است و يک زمان عملکرد بدي دارد. در بازي رفت با فوتبال زيبا پيروز شدند هر چند که يک گل سالم ما و يک پنالتي گرفته نشد. استقلال کادرفني و بازيکنان قوي دارد. به نتيجه قبلي اين تيم نگاه نمي کنيم. ما استقلال هستيم و براي حفظ جايگاهمان با همه نفرات به ميدان مي رويم و کاري به دربي نداريم. اين سه امتياز اهميت زيادي دارد. استقلال خوزستان ايمان مبعلي دارد که در اکثر بازي ها بوده و مهره اثرگذاري بوده است.

به نقل از فارس، وي افزود: مبعلي به نظر من يکي از بازيکنان کليدي تيم است. اگر خط هافبک ما به خوبي پرس کند و ارتباط با مهاجمان حفظ کنيم به اهداف خود مي رسيم.

قلعه نويي در پاسخ به اين سوال که در مورد شايعه جدايي برخي از بازيکنان اين تيم شنيده مي شود عنوان کرد: اصطلاحي وجود دارد که ساکت مي گفت به قطار در حال حرکت سنگ مي اندازند. تا قبل از حضور در صدر جدول اين شايعات نبود حالا که در صدر هستيم اين حرف ها را مي زنند. عده اي با قلعه نويي و عده اي با استقلال و ... مشکل دارند. اگر بازيکن پيشنهادي دارد و با استقلال قرارداد دارد باشگاه خواهان بايد پيشنهاد خود را به استقلال بدهد. آن وقت با در نظر گرفتن اين موارد انتقال انجام مي شود. بحث نکونام همين مورد بود و به اين موضوع ورود کرد که درست نبود و ما تکليف خود را انجام مي دهيم. هر چه خدا بخواهد همان مي شود.

وي در موردمصدومان تيم گفت: مصدومان تيم هنوز اضافه نشدند و محرومان ما و توني اضافه شدند. جا دارداز دکتر نوروزي و خانم محمدي و تيم پزشکي تشکر کنيم که در کمترين زمان مصدومان باز مي گردند.

وي ادامه داد: طبيعي است وقتي بازيکني از قاره ديگر مي آيد شرايط سختي داشته باشد. توني از يک قاره ديگر آمده و هنوز تطبيق پذيري زمان او انجام نشده او نياز به زمان دارد تا کمک کند.

قلعه نويي در مورد عدم کارت بازي اين بازيکن گفت: فکر مي کنم کارت بازي او فردا صادر مي شود و فکر نمي کنم مشکلي وجود داشته باشد. ماجدي پيگير اين موضوع است.

سرمربي استقلال در مورد اينکه برخي باشگاه ها از جمله استقلال و پرسپوليس بازيکناني جذب کرده اند که بازي به آنها نرسيده است، گفت: نمي دانم آيا اکنون وقت جواب دادن به اين سوال هست يا نه. قلعه نويي و همکارانش بازيکناني را مي گيرند که بر اساس افکارشان باشد. چه اين بازيکن بازي کرده باشد چه نه. وقتي در تراکتور و سپاهان بودن نفراتي اضافه کردم که در زمکان حضورشان کمک کردند. در نيم فصل گذشته بازيکناني با سلام و صلوات به يک تيم رفتند که کارآيي نداشتند و اين دليل عدم کارآيي نيست. مهرداد اولادي تا قبل از مصدوميت خوب بود. غلام نژاد و کبه نيز همين طور البته کبه مصدوم شد.

قلعه نويي در مورد جدايي پژمان منتظري و اينکه او توانايي استفاده از بازيکنان اميد را دارد، گفت: وقتي کارمان را آغاز مي کنيم يک برنامه و پلن کاري داريم. براي همه لحظات برنامه ريزي مي کنيم. ما امسال مشکلات خاصر خود را داشتيم و عمده کار عدم بدنسازي و در اختيار نبودن نفرات کامل بود. چند هفته اي است که با تمام موجودي کار مي کنيم و بهاميد خدانتايج خوبي گرفتيم. گروه ما با برنامهکار مي کند و اينکه ديگر چه نتيجه اي رقم ميخورد به خدا بستگي دارد. ما تلاش مي کنيم تا در طول مسير موفقيتي باشد قلبا مي گويم که شايد نقش من از همه کمتر باشد. ما يک مجموعه هستيم و اگر در فوتبال تيم دروني و تيم بيروني هماهنگ نباشد نتيجه خوبي نمي دهد. سال قبل قهرمان شديم و بين 4 تيم آسيا رفتيم در امار ديروز تيم سوم آسيا و شصت وهفتم جهان شديم و اگر اتفاقات اول فصل نمي افتاد عده اي از تيم نمي رفتند و مطمئنا مي توانستيم قهرمان آسيا شويم.اگر موفقتي رقم خورده تمامي اعضاي تيم در آن نقش داشتند و شايد نقش من از همه کمتر بوده است.

وي در مورد آرش برهاني و اينکه آيا او به تيم باز مي گردد خاطر نشان کرد: سرمربي نه قدرت دارد و نه مي تواند بازيکني را اخراج کند. کادرفني م يتواند بازيکن را ممنوع التمرين کند که اين کار را انجام داديم. برهاني غير اخلاقي انجام داد. فردا کميته انضباطي تشکيل مي شود و براي اينکه برهاني آسيب نبيند درخواست کرديم تمرينات خود را به صورت اختصاصي انجام دهيم. او براي استقلال 99 گل زده و اگر يک گل ديگر بزند صد گله مي شود هر چند که زمان اين کار زياد بوده است اما اتفاق بزرگي هست.يک سوال دارم و اين است که يک دقيقه ماندن با عزت بهتر است ماندن با ذلت است. هر کسي بخواهد اصول را زير پا بگذارد برخورد مي کنيم. آرش کار غير اخلاقي انجام داد و با او برخورد کرديم و اميدوارم اين مسئله حل شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 1,620
  • بازدید کلی : 5,495