loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 237 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه استقلال گفت:اگر امير قلعه‌نويي راضي به جدايي نکونام باشد با رفتن او موافقت مي‌کنم.

علي فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه آيا حاشيه‌هاي استقلال کمتر از قبل شده يا خير، اظهار داشت: حاشيه که هميشه در اين فوتبال هست اما يک روزهايي بيشتر است و يک روزهايي کمتر و من تقريبا به اين مسائل عادت کرده‌ام.

به گزارش فارس، وي در خصوص بحث جدايي جواد نکونام از استقلال واينکه سرانجام باشگاه و اين بازيکن چه تصميمي گرفته‌اند، عنوان کرد: بحث آقاي نکونام با پژمان منتظري متفاوت است. قرارداد پژمان باما تمام شده بود و او مي‌توانست از جمع ما جدا شود. در واقع احساس من اين است که وقتي مديري قول اخلاقي مي‌دهد، بايد به آن پايبند باشد و اين به آن معناست که قرارداد رسمي بسته است اما در مورد نکونام بايد بگويم که او بازيکن ماست و با ما تا پايان فصل قرارداد دارد و اگر مي‌گوييم او آزاد است و مي‌تواند از استقلال جدا شود، به اين معنا نيست که هيچ پولي نبايد به باشگاه بدهد. اگر توافق به اين باشد که نکونام جدا شود، حتما بايد درصدش را به باشگاه بدهد.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: بحث بعدي در مورد نکونام اين است که او خودش مي‌گويد من استقلالي هستم ومي‌خواهم بمانم اما به من گفته‌اند که برو. اين صحبت او درست نبود چون ما هيچ وقت به اونگفتيم که برود. قلعه‌نويي هم با رفتن او موافق نبود اما وقتي اصرار جواد را ديد گفت اگر مي‌خواهي بروي بايد حق باشگاه را بپردازي. چون امير قلعه‌نويي مي‌گفت بازيکن دارد و نمي‌تواند مانع پيشرفت جواد شود و با جدايي او به مشکل نمي‌خورد در واقع ما خواستيم با او کنار بياييم ولي جواد نکونام گفت استقلالي‌ها سريع به من گفتند که برو. آقاي جواد نکونام ما که به شما سه روز مي‌گفتيم نرو و حالا هم که مي‌گوييم نرو خودت چرا اصرار به رفتن داري.

مديرعامل باشگاه استقلال گفت:‌پس همه بدانيد ما اصراري به جدايي او نداريم و خودش اصرار به اين مسئله دارد من هم به او گفته‌ام تا موافقت کتبي امير قلعه‌نويي را بابت اين جدايي به من ندهد با اين مسئله موافقت نمي‌کنم. البته نه اينکه من بخواهم توپ را به ميدان قلعه‌نويي بيندازم چون من و امير نداريم او رضايت بدهد انگار که من رضايت دادم. دليل اينکه مي‌گويم بايد اول موافقت امير را بگيرد اين است که نکونام بگويد ما راضي به جدايي‌اش بوديم نشان به آن نشان که تا آخر فصل در خدمت او هستيم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا در اين چند روز آيا تماسي با نکونام داشته يا خير،‌گفت: من صحبتي با او نداشتم چون حرف او درست نبود حتي به من هم تلفن زد اما جوابش را ندادم. ما صادقانه در حال کار هستيم و سه روز به او چسبيديم که او نرود و بعد از سه روز که اصرار به رفتن داشت گفتيم حسابرسي کنيم که او همان شب در برنامه نود گفت آقايان دوست داشتند که من بروم. من از او ناراحت هستم بابت اين صحبتي که انجام داده است.

وي در خصوص اينکه قزل‌آلاهاي نقل وانتقالات استقلال در حال جدا شدن از اين تيم هستند، گفت: مطمئن باشيد تيم را طوري بستيم که به اين زودي و راحتي لطمه نمي‌خورد شايد قزل‌آلاهاي ما را بگيرند تا ما را بيمار کنند ولي تيم ما پر از قزل‌آلاست.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اينکه پرسپوليسي‌ها مدعي شده‌اند قبل از دربي تيم رقيب از تمرينات آنها فيلمبرداري کرده و رويانيان هم گفته با اين کارها نبايد دربي را زشت کرد، گفت: من فکر مي‌کنم رويانيان با اين صحبت قصد داشته کار رواني انجام دهد. طبيعي است چون او فوتبالي نيست من به اين دوستان اين را مي‌گويم ما اگر بخواهيم از تمرينات پرسپوليس فيلمبرداري کنيم شما که اکنون براي بازي با فولاد در حال تمرين هستيد پس اين تمرينات به چه درد ما مي‌خورد. اما دوستان بايد بدانند چنين صحبت‌هايي اثر منفي دارد. البته من از اين صحبت‌هاي رويانيان ناراحت نمي‌شوم او نيروي خودي است و از اين حرف‌ها مي‌زند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه چه صحبتي با هواداران اين تيم دارد، گفت: به هواداران مي‌گويم مثل سابق پاي کار باشند و همانطور که به ما اطمينان کردند از ما حمايت هم بکنند و بابت رفتن بازيکنان نگراني نداشته باشند. ما برخي حرف‌ها را نمي‌توانيم الان بزنيم و به موقع آن را مطرح مي‌کنيم اما من و امير قلعه‌نويي آنچه که مسئوليت داريم انجام مي‌دهيم و در پايان نتيجه خوبي مي‌گيريم.

وي در پايان در خصوص صحبت‌هاي اخير نصرالله سجادي مبني بر کمک نکردن به پرسپوليس و استقلال گفت: دوستان اگر کمک نمي‌کنند حداقل نمک به زخم ما نپاشند البته وزير ورزش هميشه در تلاش است تا به اين دو باشگاه کمک کند و شايددر سطح معاونت اختلاف سليقه‌هايي باشد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 1,609
  • بازدید کلی : 5,484