loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 13 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اگر من درباره صحبت‌هاي سعيد دقيقي حرفي بزنم شايد عليه من جبهه‌اي درست شود اما هميشه ياد گرفتم که بايد به بزرگتر و پيشکسوت احترام گذاشت.

فرشيد طالبي  درباره ابقاء مجيد جلالي در سرمربيگري تيم تراکتورسازي تبريز گفت: خودمان هم نمي‌دانيم چه شده و چه اتفاقي افتاده، فکر مي‌کنم اواخر ديشب بود که من هم متوجه شدم آقاي جلالي قرار شده در تيم باقي بماند. در هر حال اميدوارم باشگاه تصميمي اتخاذ کند که به نفع تيم باشد و اميدوارم اگر اين خبر صحت داشته باشد اتفاقي بيفتد که به سود تيم تراکتورسازي باشد.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: همين مسائل باعث شده بود در دو سه هفته اخير حاشيه‌هاي تيممان بسيار زياد شده بود که اين موضوع اصلا به سود تراکتورسازي نبود و اثرات آن را هم ديديم. اميدوارم تصميماتي اتخاذ شود که آرامش را به تيم بازگرداند و بايد از اين به بعد با آرامش به ادامه بازي‌هايمان بپردازيم.

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در خصوص برکناري و ابقاء جلالي از سمت سرمربيگري تراکتورسازي و اينکه اين موضوع به بازيکنان اين تيم شوک وارد کرده، افزود: اين شوک فقط به بازيکنان تراکتورسازي نبود بلکه شوکي بود که به کل جامعه فوتبال وارد شد و فکر مي‌کنم شوک در شوک شده! اميدوارم حالا که قرار است آقاي جلالي در تيم باقي بماند در 9 بازي باقي مانده در ليگ برتر، 3 بازي جام حذفي و همچنين رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا عملکرد خوبي داشته باشيم.

وي افزود: همين حاشيه‌ها باعث شد که ضرر کنيم و خيلي راحت صدر جدول را از دست بدهيم. قبول دارم که وضعيت آب و هوا و زمين عامل اصلي نتيجه نگرفتن ما بوده اما ناآرامي‌هايي که بر تيم حاکم شد و همه از آن باخبر بودند هم بي‌تأثير نبود و نمي‌توان آن را کتمان کرد.

طالبي در پاسخ به اين سؤال که پس از خبر برکناري جلالي، سعيد دقيقي عليه او مصاحبه تندي کرد و حالا با ابقاء جلالي تکليف اين بازيکن چه مي‌شود، اظهار داشت: هر کس جوابگوي اعمال خودش است و فکر مي‌کنم اگر من چيزي بگويم جسارت به همبازي‌ام باشد اما فکر مي‌کنم انسان در بدترين شرايط هم بايد شخصيت خودش را حفظ کند. شايد اگر حرفي بزنم خيلي‌ها آن را به چاپلوسي تعبير کنند اما بي‌انصافي است که همه اتفاقات و مشکلات تراکتورسازي را گردن جلالي بيندازيم.

وي ادامه داد: در ناکامي‌ها همه مقصر بوديم. ما اگر در تراکتورسازي هستيم به خواست خود مجيد جلالي بوده و حالا بايد دست به دست هم بدهيم تا کار جلو برود. اگر من درباره صحبت‌هاي سعيد دقيقي حرفي بزنم شايد عليه من جبهه‌اي درست شود اما هميشه ياد گرفتم که بايد به بزرگتر و پيشکسوت احترام گذاشت. حالا شايد سعيد دقيقي که آن حرف‌ها را زده به خاطر فشار روحي و رواني بوده که به خاطر نيمکت‌نشيني به او وارد شده اما با شناختي که از جلالي و دقيقي دارم مي‌دانم که مشکلي ميان اين دو نفر به وجود نمي‌آيد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 1,550
  • بازدید کلی : 5,425