loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 14 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: از صحبت‌هايي که شب گذشته نکونام انجام داد وارفتم.

علي فتح الله زاده در مورد صحبت هايي که شب گذشته جواد نکونام در برنامه 90 انجام داد اظهار داشت: وقتي صحبت هاي نکونام را شنيدم وا رفتم و کلي تعجب کرده بودم. او 3،4 روز بود که مي گفت ميخواهم از استقلال بروم و ما مي گفتيم که نرو اما ديشب به يکباره گفت که به من مي گويند برو. مگر مي شود که من بخواهم اين بازيکن از استقلال جدا شود. اگر مي خواستم او برود که رضايتنامه اش را همين ديروز به او مي دادم ولي چنين کاري نکردم من چرا بايد به راحتي رضايتنامه اين بازيکن را بدهم؟

به گزارش فارس،وي در پاسخ به اين سوال که مگر امير قلعه نويي در جريان جدايي نکونام نبوده است، اظهار داشت: من سوالم از نکونام همين است که چه کسي از قول امير به او اين حرف را زده است. من از علي اميري پرسيدم که جواد نکونام چه خواسته اي دارد و او گفت مي گويد مي خواهد از استقلال جدا شود. وقتي دليل اين مسئله را از اميري پرسيدم که آيا امير قلعه نويي در جريان اين موضوع هست گفت که با امير حرف زده و گفته چرا مي خواهد برود و اگر اصرار به رفتن دارد و منافع باشگاه حفظ مي شود برود. در واقع امير قلعه نويي به خاطر اصرار جواد اين حرف را زده است و تازه شب گذشته از صحبت هاي نکونام متوجه شدم که امير قلعه نويي اصلا در جريان نيست.

مديرعامل باشگاه استقلال تاکيد کرد: من حتي از عادل فردوسي پور هم تعجب مي کنم. شب گذشته در همان ابتداي صحبت هايم گفتم که نکونام مي گويد از باشگاه هاي ترکيه، چين، قطر پيشنهاد دارد اما هر چه جلوتر رفتيم ديدم که فردوسي پور مي گويد جالب است که مديرعامل استقلال نمي داند نکونام از کدام تيم هاي پيشنهاد دارد. مي خواهم اين را به عادل بگويم که او به عنوان يک مجربي با تجربه دچار اشتباه مي شود و اين طبيعي است که در صحبت ها و انتقال آنها اشتباهاتي صورت بگيرد. من متناقض صحبت نمي کنم اما گاهي خبرگزاري ها در برداشت صحبت هاي من با هم تفاوت دارند.

فتح الله زاده ادامه داد: اصول اين را مي گويد اگر بازيکني مي خواهد از تيم جدا شود اول نزد سرمربي برود و وقتي رضايت او را گرفت نزد مديرعامل بيايد. ما اصلا راضي به جدايي نکونام نيستيم و خوشحالم که شب گذشته خودش هم گفت دوست ندارد از استقلال برود. مي خواستم امروز جلسه اي بين او، خودم امير قلعه نويي بگذارم اما وقتي خود نکونام مي گويد که مي خواهد بماند و استقلال را دوست دارد من چه جلسه اي بگذارم؟ ما هم راضي به رفتن او نيستيم.

وي تصريح کرد: من در اين چند روز که نکونام بحث رفتن را پيش کشيده 4 بار براي او جلسه گذاشتم. همين ديروز از ساعت 6 صبح در جلسه بودن تا ساعت 23 شب. در همين اثنا نکونام به دفتر من آمده و مي گويد رضايتنامه ام را بدهيد بروم و براي گرفتن نامه عجله هم داشت اما من به او گفتم کجا بروي. من اول بايد با امير قلعه نويي صحبت کنم و سپس تصميم بگيرم و خيلي تعجب مي کنم که مي گويد ما دوست داريم که برود. البته من ريشه اينکه چه کساني حرف اشتباهي منتقل کرده اند را در مي‌آورم و به آن رسيدگي مي کنم. قدم نکونام هم روي چشم ما چون نمي خواهيم برويم.

فتح الله زاده در مورد اينکه نکونام از اينکه باشگاه در نوشتن رضايتنامه عجله داشته ناراحت شده،گفت: اولا که اين طور نيست و شاهد هم داريم ولي مثل اينکه مديران وسيله اي براي امتحان کردن بازيکنان شده اند تا ميزان محبت کردن ما به آنها مشخص شود. اين کارها در اصول حرفه اي نيست. بازيکني که خوب باشد هواداران او را دوست دارند و هوادار که اسير حرف هاي قشنگ نمي شود. فرهاد مجيدي چرا محبوب هواداران است چون با جان و دل براي استقلال بازي کرده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 1,575
  • بازدید کلی : 5,450