loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 11 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

مشکلات داوري به معضل اين روزهاي فوتبال ايران تبديل شده است . حرف‌هاي جالب و شنيدني مديرعامل تيم سايپاي شمال (پرسپوليس شمال) راجع به بعضي مسائل مشکوک داوري که به احتمال زياد در برنامه‌ 90 و مطبوعات در آينده نزديک بيشتر از آن خواهيم شنيد مي تواند فاز جديدي از فساد در داوري باشد.

وي که نمي‌خواست بيش از اين دست به افشاگري بزند مسائلي را پيرامون بعضي از داوران که نمي‌خواست نامي از آنها فعلا برده شود يا مسائل باز شود ولي در حد خيلي مختصر کدهايي را بيان کرد.

آقاي پيروزرام مثل اينکه دل پري داريد؟

بله من با هزينه شخصي خودم وارد فوتبال شدم و الان تيم ما به پرسپوليس شمال تغيير نام پيدا کرده است، کمک خاصي از هيچ ارگان و شرکت شهرمان به ما نشده است. بچه‌هاي ما دو فصل است که هنوز پولي دريافت نکرده‌اند به جز پول تو جيبي و با شرافت دارند کارشان را ادامه مي‌دهند. تيم ما فوتبال زيبايي ارائه مي‌دهد، مربيان تيم‌هاي حريف که با ما بازي کردند و کارشناسان فوتبال به بعضي مسائل اعتراض دارند ولي نتايج چيزي ديگري بوده که الان خدمت شما عرض خواهم کرد.

شما از چه مسائلي مي‌ناليد که فعلا بازگو نمي‌کنيد؟

به هر حال بخشي‌اش که مطبوعات، رسانه‌ها و کارشناسان در مورد آن فضاحت گفته‌اند مربوط به داوري‌هاي تيم خودم بوده است که حالا کاري به آن مسائل نداريم. چيزهايي که پشت پرده بود به يک درصد از آن 100درصد داوران که من عرض مي‌کنم 99 درصدشان سلامت هستند ربط دارد ولي آن يک درصدي که خدمت شما عرض مي‌کنم با توجه به شغلي که قبلا در استانم داشتم شناسايي شده است و شناسايي اينجور آدم‌ها براي من سخت نيست. خوشبختانه رفتم جلو و به نتايج خيلي مثبتي رسيده‌ام در مورد آلودگي و فساد که ايمان داشته باشيد در اولين فرصت خواهم گفت و پنهان نخواهم کرد. مطمئنا اگر اين ناداوري‌ها ادامه پيدا کند آن وقت ارتباط بعضي‌ها با بعضي‌ها را رسانه‌اي خواهم کرد. اينکه کدام داور به کدام داور زنگ مي‌زند يا از کجا به داور زنگ مي‌زنند و مي‌گويند مثلا پيروزرام عليه داوري صحبت کرده اين بازي برويد و تو کار تيمش بگذاريد و حال تيمش را جا بياوريد.

نمي‌ترسيد محرومتان کنند؟

ديگر آب از سر ما گذشته است، يک نيم فصل دندان سر جگر گذاشته‌ام. اگر آن يک درصد آلوده و فاسد که انشااله من اشتباه کرده باشم يا مستندات من اشتباه باشد به قيمت اين تمام شود که من محروم شوم که اميدوارم همين‌طور باشد من صدها بار حرف را تکرار مي‌کنم و صدبار ديگر محروم مي‌شوم. دست آن آلوده‌ها بايد از فوتبال پاک شود و خوشبختانه مستنداتم به اندازه کافي هست و به زودي خدمت مراجعي که بايد جوابگو باشند مي‌روم و زد و بندها و کدهايي را که مستند آن را به دست آورده‌ام ارائه خواهم داد. فعلا فکرم مشغول درگيري مربي و تيمم هستم چرا که شرايط حساسي داريم ولي مطمئن باشيد به زودي مرا در يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني با مستندات کامل خواهيد ديد.

بحث انتخاب سرمربي براي تيمتان به کجا رسيد؟

ما به احتمال زياد با آقاي ابراهيم طالبي به توافق رسيده ايم چرا که ايشان هم کارنامه خوبي استان مازندران داشته اند و با 3تيم در اين استان صعود کرده اند و از طرفي هم نزد مردم محبوبيت خاصي دارند که اين مي تواند به ما کمک کند،اگر مشکلي پيش نيايد ايشان به زودي به تيم ما اضافه مي شود تا هدايت تيم سايپاي شمال را به عهده بگيرد.

حرف آخر ...

ما با توکل به خدا مي‌رويم که بازي آينده‌مان در بوشهر را ببريم، به غيرت، شرف بازيکنان درود مي‌فرستم که عليرغم بي‌پولي با تعصب مقابل حريفانمان ظاهر مي‌شوند و مطمئن باشيد هر تيم ليگ برتري که اين بازيکنان را جذب کنند به آنها افتخار خواهند کرد تمامي بازيکنان من مي‌توانند در ليگ برتر بدرخشند. اميدوارم مربيان ليگ برتري و کارشناسان، فوتبال چشم‌نواز اين بازيکن را ببيند تا به حرف‌هاي من ايمان بياورند. شک نکنيد تيم ما در ليگ يک خواهد ماند و از مسوولان استاني خواستار حمايت هستم. مطمئن باشيد هر جا که از اين به بعد ناداوري‌ها ادامه پيدا کند به هر قيمتي باشد کنار خواهيم کشيد و تاوان و مسووليتش را به عهده خواهم گرفت چه مالي چه غيره حتي اگر خسارتي متحمل شوم ديگر در ميادين حاضر نخواهيم شد و دست به افشاگري مي‌زنم. از شما و کليه مطبوعات و رسانه‌هاي ديگر که در راستاي مبارزه با اينگونه مسائل و فوتبال پاک تلاش مي‌کنيد سپاسگزاري مي‌کنم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 1,571
  • بازدید کلی : 5,446