loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 18 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: شنيده‌ام استقلالي‌ها مخفيانه از وزارت ورزش و جوانان پول گرفته‌اند که اميدوارم صحت نداشته باشد.

محمد رويانيان در خصوص اظهارات معاون وزارت ورزش و جوانان مبني بر اينکه وزارت براي پرداخت بدهي هاي سرخابي ها تشکيل نشده اظهار داشت: من مي‌خواهم بيشتر اوقات در خصوص مسائل مختلف سکوت کنم اما مي‌بينم صحبت‌‌هايي در مورد پرسپوليس از سوي معاون محترم وزير انجام مي‌شود که مجبورم مسائلي را عنوان کنم.

به گزارش فارس،وي افزود: طبق آن چيزي که معاون محترم وزير اعلام کرده است حتما آقاي وزير هم بايد پول خرج و حقوق پرسنلش را از جيب شخصي بدهد و نه از جايي ديگر. وقتي که مديرعاملي در يک تيم دولتي مشغول به کار مي‌شود چرا بايد از جيب خود هزينه کند؟

مديرعامل پرسپوليس با تاکيد بر اين نکته که تعهد مديرعامل در يک باشگاه دولتي مانند تعهد دولت است، خاطرنشان کرد: مگر مي‌شود وزير از جيب خودش به پرسنل خود حقوق و مزايا بدهد؟ يا کدام مديرعامل از جيب خود خرج مي‌کند که من بخواهم اين کار را کنم و از طرف ديگر معاون وزير مي‌گويد به ما مرتبط نيست. مگر دولت به وزير ورزش مي‌گويد از جيبت براي پرسنل خودت هزينه کن؟ ما صددرصد تعهداتي که داده‌‌ايم از طرف دولت است و دولت هم بايد تعهدات خود را عملي کند.

رويانيان درباره شايعه پول گرفتن مخفيانه استقلالي‌ها از وزارت ورزش گفت: به تيم رقيب ما يعني استقلال 50 درصد بيشتر از ما پول دادند اما شنيديم باز هم استقلالي‌ها مخفيانه از وزارت ورزش در حال پول گرفتن هستند که اميدوار اين موضوع صحت نداشته باشد. وزارت ورزش بايد همه را با يک چشم نگاه کند مخصوصا استقلال و پرسپوليس که تيم خودشان هستند. ولي راستش را بخواهيد شنيده‌ام که براي استقلالي‌ها مخفيانه آستين بالا زده‌اند. اين را گفتم که خيال نکنند ما از همه چيز بي‌خبريم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد حضور شب گذشته‌اش در منزل سيدجلال حسيني گفت: ديشب به اتفاق برخي بازيکنان و خانواده هايشان به منزل حسيني که تازه صاحب يک دختر شده رفتيم. اين نشان مي‌دهد بازيکنان پرسپوليس همه با همديگر دوست و رفيق هستند که در اينگونه مراسم‌ها نيز همديگر را فراموش نمي‌کنند. به نظرم اين يکدلي در تيم ما زبانزد همه تيم‌هاست که به تک‌تک بازيکنان افتخار مي‌کنم. سيدجلال لياقت بالايي دارد، مانند تک‌تک بازيکنان و من هم وظيفه خودم را انجام دادم و کار خاصي نکردم.

وي افزود: فعلا شب و روزم را گذاشته‌ام و اميدوارم خيلي زودتر بتوانم پولي را به تيم تزريق کنم و درصد قابل قبولي از پول بچه‌ها را بدهم. اين موضوع الان در اولويت کارهاي من است و اميدوارم که هر چه زودتر اين اتفاق بيفتد.

مديرعامل قرمزپوشان درباره قرعه‌کشي جام حذفي و ميزباني فولاد خوزستان از پرسپوليس گفت: متأسفانه باز هم قرعه به ضرر ما افتاد اما اصلا مهم نيست. ما اگر بخواهيم قهرمان شويم بايد سختي بکشيم. به ديدار با فولاد مانند يک فينال نگاه مي‌کنيم که کمي زودهنگام است. اين بازي خستگي خودش را دارد اما پرسپوليسي‌ها زياد نگران نباشند. چون بچه‌‌هاي ما مرد روزهاي سخت هستند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره اتفاقات شب گذشته برنامه 90 و افشاي قليان کشيدن برخي بازيکنان تيم زير 22 سال تاکيد کرد: به نظر من نيت فردوسي‌پور در انعکاس دادن اين مسئله خير بود. بالاخره ناهنجاري‌هايي در اين فوتبال هست و فردوسي‌پور خيلي دوست دارد با به تصوير کشيدن آنها براي پاک شدن کمک کند و او بايد طرف ديگر را هم ببيند. اينگونه مسائل و بروزش در رسانه ملي ضربه مهلکي به چهره فوتباليست‌ها مي‌زند.

وي افزود: از طرف ديگر ما هرگز نبايد چهره‌‌هاي بزرگي مثل عليرضا منصوريان را زير سوال ببريم. منصوريان آدمي رک و راست است و دلش براي اين فوتبال مي‌سوزد. در دوران بازيکني‌اش و حتي مربيگري خود نشان داد که بسيار پاک، صادق و راستگو است. اين مسائل منصوريان را در منگنه قرار مي‌دهد و باور کنيد من هم خيلي ناراحت شدم.

رويانيان ادامه داد: اگر اين مسائل وجود دارد بايد فدراسيون و باشگاه‌ها به عنوان متوليان از فراگير شدن آن جلوگيري کنند. البته من باز مي‌گويم نيت فردوسي‌پور خير بود و فقط مي‌خواست تلنگري بزند و اثرات منفي آن را به همه گوشزد کند.

رويانيان درباره برخي خبرها مبني بر اينکه سه بازيکني که به ديدار او رفته بودند خودشان به صورت مخفيانه پولي را از وي دريافت کرده‌اند، گفت: حسيني، نوري و بنگر در جلسه با من درباره تنها چيزي که حرف نزدند پول خودشان بود که اين براي من ارزش زيادي داشت. اين سه بازيکن به من روحيه دادند و فقط سفارش بچه‌هاي جوان تيم را به من کردند تا به آنها کمک شود و پول آنها زودتر داده شود. اين سه بنده خدا در مورد پول خود هيچ حرفي نزدند. قبلا گفتم براي ما پول مهم نيست آبروي سرمربي، خودمان و اعتبار پرسپوليس مهم‌تر است. اين سه بازيکن با اين نگاه به ديدار من آمدند و نبايد با برخي حرف‌ها آنها را زير سوال برد.

رويانيان در پايان خاطرنشان کرد: درست است بايد پول بازيکنان را خيلي زود بدهم و تمام تلاشم را انجام خواهم داد اما باز هم اين را تکرار مي‌کنم ما به هيچ تيمي کاري نداريم و واقعا اجازه نمي‌دهم بازيکناني که روي آنها سرمايه‌گذاري کرده‌ايم به راحتي جدا شوند. روي اين بازيکنان و کادر فني سرمايه‌گذاري کردم و هواداران حالا بايد لذتش را ببرند. خدا را شکر بازيکناني داريم که با عشق و علاقه و با وجود پيشنهادهاي داخلي و خارجي خوبي که دارند براي اعتبار پرسپوليس به ميدان رفته‌اند و خدا را شکر تا به امروز هم روسفيد بوده‌اند و انشاءالله در پايان فصل هم روسفيد شده و با يک نتيجه خوب دل اين هواداران را شاد مي‌کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 1,616
  • بازدید کلی : 5,491