loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 12 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

محمد غلامي مهاجم 5 گله و قدرتمند سپاهان که در بازي‌هاي اخير بيشتر به صورت بازيکن تعويضي وارد ميدان شده و هرگاه وارد ميدان شد مثمرثمر واقع شد و پايه‌گذار بعضي از گل‌هاي تيمش بوده است.

محمد غلامي در نيم فصل پيشنهاداتي از تيم‌هاي ليگ برتري استقلال و نفت تهران داشت و حتي زمزمه‌هايي مبني بر پيوستنش به پرسپوليس شنيده شد که باشگاه سپاهان با جدايي اين بازيکن مخالفت کرد. گفت و گوي خبرنگار ورزش سه با اين بازيکن را مي خوانيد:

شرايطت چطور است؟

خدا را شکر مشکلي از لحاظ بدني ندارم و آماده‌ بازي مي‌کنم. برايم موفقيت تيم مهم است که در حال حاضر روي ‌برديم و همانطور که گفتم موتور تيم ما روشن شده است و اميدوارم که ديگر خاموش نشود و خاموش هم نخواهد شد.

اين هفته مقابل داماش گيلان تيم سابقت بازي داري؟

بله، مقابل داماش انگيزه‌ مضاعفي دارم، مخصوصا که چيزي حدود 40 -50 درصد از پول من در داماش بعد از جداشدنم ماند و اگر در اين بازي به ميدان بروم يک بازي بسيار زيبا را به نمايش مي‌گذارم و از نظر بدني خدا را شکر شرايط فوق‌العاده‌اي دارم ديگر همه چيز بستگي به نظر مربي دارد که از من استفاده بکند يا نه.

آيا به قهرماني فکر مي‌کني؟

بله فاصله امتيازها خيلي کم است، انشااله موتور بردن‌هاي ما خاموش نمي‌شود و همه رقيبانمان را يکي پس از ديگري پشت سر مي‌گذاريم، حيف است سپاهان با اين فوتبال زيبايي که بازي مي‌کند قهرمان نشود.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 1,618
  • بازدید کلی : 5,493