loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 17 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: مشکلي با جلالي ندارم و همه تلاشم را براي موفقيت تيم انجام مي‌دهم.

سعيد دقيقي در حاشيه تمرين امروز (جمعه) تراکتورسازي اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم و تمرين مي‌کنيم تا بتوانيم بازي مقابل سايپا را به نفع خود رقم بزنيم. کسب 3 امتياز اين ديدار مي‌تواند شرايط ما را به ميزان زيادي بهبود ببخشد.

به گزارش تسنيم، وي در مورد حاشيه‌هاي پيش آمده براي تراکتورسازي و مصاحبه‌اش در مورد مجيد جلالي تصريح کرد: من در مسائل حاشيه‌اي دخالت نمي‌کنم و نمي‌خواهم درباره گذشته حرفي بزنم. من تمرکزم روي تيم خودمان است و هيچ مشکلي هم ندارم و به تمريناتم ادامه مي‌دهم.

مهاجم تراکتورسازي درباره اظهاراتي که پيرامون سرمربي تراکتورسازي مطرح کرده بود، خاطرنشان کرد: در عمر فوتبالي خود به هيچکس بي‌احترامي نکرده‌ام و اکنون هم براي همه احترام قائلم. من بعد از بازي کمي ناراحت بودم و حرف‌هايي زدم اما اکنون هيچ مشکلي ندارم.

دقيقي ادامه داد: من همواره براي جلالي احترام قائلم. تمامي مربيان بااخلاق و آکادميک ما براي من جايگاه ويژه‌اي دارند.

وي در پاسخ به اين سوال که شايد کمي زود درباره جلالي صحبت کرده، يادآور شد: صحبت من به هيچ عنوان به جدايي و رفتن سرمربي تيم ارتباطي نداشت. صحبتي در آن زمان مطرح کردم اما اکنون هيچ مشکلي وجود ندارد.

مهاجم تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که آيا اکنون تخته وايت برد را براي قهرماني کافي مي‌داند، تاکيد کرد: ابزار خيلي زيادي براي قهرماني يک تيم لازم است و من اميدوارم در پايان فصل بتوانيم حداقل يک جام را براي هواداران کسب کنيم.

دقيقي خاطرنشان کرد: هدف ما خوشحالي مردم و هواداران تراکتورسازي است.

وي درباره برگزاري تمرين‌هاي تراکتورسازي در تهران گفت: بيشتر از جو تمرين بحث آب و هوا در اين موضوع تاثيرگذار بوده است. البته هواداران هم از تراکتورسازي نتايج خوب مي‌خواهند که اين موضوع براي تيم‌هاي بزرگ طبيعي است.

مهاجم تراکتورسازي در پايان گفت: هواداران به من لطف زيادي داشته‌اند و من هم تمام تلاش خود را براي موفقيت تيم انجام خواهم داد. اگر کادرفني صلاح بداند و از من استفاده کند با تمام توان به ميدان مي‌روم و اگر هم از من استفاده نکنند، باز هم تابع دستورات هستم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 1,590
  • بازدید کلی : 5,465