loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 14 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: قليان کشيدن بازيکنان تيم زير 22 سال را به عنوان مسئول کميته پزشکي به صورت جدي پيگيري خواهيم کرد.

احمد هاشميان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم، در خصوص قليان کشيدن بازيکنان تيم فوتبال زير 22 سال عنوان کرد: شب گذشته و بعد از ديدن برنامه 90 متوجه اين موضوع شدم و از همکارانم خواستم هر چه زودتر در کميته پزشکي حاضر شوند تا تشکيل جلسه دهيم و اين موضوع را بررسي کنيم.

وي با تاکيد بر اينکه قليان و نيکوتين جزو مواد ممنوعه نيست و دوپينگ محسوب نمي‌شود، افزود: استفاده از قليان و نيکوتين شايد ممنوع نباشد اما با روح و مرام ورزشي مغايرت دارد و بارها نيز به ورزشکاران‌مان گفتيم که استفاده از قليان عملکرد حرفه‌اي آنها را کاهش مي‌دهد. اکنون نيز اين اتفاق در تيم ملي افتاده و موضوع مهمي است که به صورت جدي آن را پيگيري مي‌کنيم و به همين دليل امروز (سه‌شنبه) جلسه ويژه و فوري داريم.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال درباره اينکه محروميتي براي بازيکناني که قليان کشيده‌اند در نظر گرفته مي‌شود يا نه، گفت: مطمئنا اين موضوع را به عنوان مسئول کميته پزشکي به صورت جدي پيگيري و نتايج آن را اعلام مي‌کنيم. نيکوتين جزو مواد ممنوعه نيست اما در سال 2013 در بين مواد نظارتي قرار گرفت و در سال 2014 نيز جزو همين مواد است که تحت نظارت خواهد بود.

هاشميان يادآور شد: بحث قليان کشيدن بازيکنان تيم زير 22 سال يک بحث اخلاقي و ملي است و بازيکن تيم ملي وظيفه دارد در هر زمينه‌اي الگو باشد. اين موضوع توسط کميته پزشکي پيگيري مي‌شود و رسيدگي به بحث انضباطي و محروم کردن بازيکنان بر عهده کميته انضباطي خواهد بود.

 

محمد بازدید : 7 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

محمد رويانيان به همراه بازيکنان پرسپوليس به صورت خانوادگي به منزل سيد جلال حسيني براي تبريک تولد فرزندش رفتند.

 محمد رويانيان به همراه 7 بازيکن پرسپوليس امشب در اقدامي جالب به منزل سيدجلال حسيني کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس به صورت خانوادگي براي تبريک به دنيا آمدن نورا دختر کاپيتان قرمزپوشان رفتند.

به گزارش فارس، در اين مراسم خانوادگي حسين ماهيني، دهنوي، رضا نورمحمدي، محسن مسلمان، حميد علي‌عسگر، محسن بنگر و سعيد شيريني سرپرست سرخپوشان حضور داشتند و هر کدام جداگانه چشم‌روشني و هدايايي را به دختر سيدجلال حسيني اهدا کردند.

نکته جالب حضور خانوادگي رويانيان نيز در منزل سيدجلال حسيني بود.

کاپيتان قرمزپوشان نيز در پايان اين جشن کوچک از همه بازيکنان و محمد رويانيان تقدير و تشکر کرد.

محمد بازدید : 15 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي استقلال مخالفتش با جدايي استقلال را اعلام کرد .

اميرقلعه نويي در گفتگو با خبرلايو درباره جدايي نکونام از استقلال گفت: من با رفت جواد مخالفم و از آقاي فتح الله زاده درخواست کردم که او در استقلال حفظ شود چرا که ما امسال در سه جبهه درگير هستيم و جدايي بازيکني چون نکونام به ضرر تيم است.

او در ادامه از رفتن منتظري هم انتقاد کرد و گفت که اصلا دلش به اين جدايي راضي نبوده و پژمان يکي از ستونهاي تيم من بود و بايد او را تا پايان فصل حفظ مي کرديم يا حداقل اين که در نيم فصل از جدايي او آگاه مي شديم و يک بازيکن را جايگزين وي مي کرديم.

جدايي نابهنگام و غير منتظره بازيکناني امثال مجتبي جباري، علي حمودي و پژمان منتظري به هرتيمي شوک وارد مي کند و ما بايد به گونه ايي مديريت مي کرديم تا اين سرمايه ها از دست نروند .

 

محمد بازدید : 15 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

رئيس هئيت مديره باشگاه تراکتورسازي گفت: از مجيد جلالي و حميد زيني‌زاده در ادامه مسير تراکتورسازي حمايت جدي مي‌کنيم.

  علي اکبر پورجمشيديان رئيس هيات مديره باشگاه تراکتورسازي در مورد جلسه امروز هيئت مديره اين باشگاه و بازگشت جلالي به تراکتورسازي گفت: امروز در جلسه هيئت مديره چند ساعت در مورد مسائل مختلف باشگاه بحث و گفت‌وگو کرديم و در نهايت به اين جمع‌بندي رسيديم که از مجيد جلالي خواهش کنيم بار ديگر به هدايت تيم بازگردد و کار خود را ادامه دهد. خودم شخصاً خدمت او رفتم و خواهش کردم به تيم بازگردد و حاصل زحماتي که در چند وقت اخير کشيده است را در ادامه برداشت کند.

به گزارش فارس، وي تأکيد کرد: اميدواريم اين تلاش‌ها منجر به نتيجه براي مردم عزيز آذربايجان شرقي شود و هواداران تراکتورسازي را بتواند شاد کند. مجيد جلالي استعفاي خود را پس گرفت و بازگشت به تراکتورسازي را قبول کرده است. در کنار اين توافق حمايت کاملي را در استان از سوي استاندار محترم، شهردار و شوراي شهر تبريز مشاهده خواهيم کرد. اسبقيان نيز همچون اين عزيزان به تيم کمک خواهد کرد تا همگي حمايت قاطعي از مديريت تيم و شخص مجيد جلالي داشته باشيم. تمام اين کارها براي کسب نتيجه از سوي باشگاه است. بازهم تأکيد مي‌کنم برنامه باشگاه حمايت کامل از مجيد جلالي براي 5 سال آينده است تا او به فعاليت خود در تراکتورسازي ادامه دهد و تيم را به موفقيت برساند.

پورجمشيديان در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر نمي‌کند اتفاقات اخير منجر به عدم بي‌اعتمادي به تصميمات مديريت اين تيم شود، خاطرنشان کرد: ما جمعاً پس از بررسي‌هايي که انجام داديم به اين نتيجه رسيديم که اين تصميم را اتخاذ کنيم. مصلحت تراکتورسازي از نظر ما حمايت از مجيد جلالي است و اينکه اجازه ندهيم در آينده مشکلي به وجود بيايد. در مورد اين مسئله به تصميم قاطع رسيديم. در کنار اين مسئله کادر فني و شخص مجيد جلالي محکم تر و با انگيزه‌تر کار را ادامه دهد و بازيکنان نيز مثل هميشه تمام تلاش خود را در راستاي موفقيت تيم انجام خواهند داد. مردم شريف و هواداران پرشور تراکتورسازي نيز از حمايت خود دريغ نخواهند کرد و مطمئن هستيم که نتيجه مورد نظر  و در حد شخصيت و جايگاه تراکتورسازي را کسب خواهيم کرد.

وي در پاسخ به اين سؤال که مجيد جلالي از موضوعاتي مثل اولتيماتوم ناراحت شده است، خاطرنشان کرد:‌ ديگر بحث اولتيماتوم نداريم. کار درست فني در ادامه انجام خواهد شد و اميدواريم تيم روند خوبي را در پيش بگيريد.

رئيس هئيت مديره باشگاه تراکتورسازي در مورد بحث حضور شهردار تبريز به عنوان يکي از اعضاي هيئت مديره اين تيم يادآور شد: اين مسئله در برنامه‌هاي ما وجود دارد بنده هم با شخص شهردار و هم با رئيس شوراي شهر تبريز صحبت کردم، صحبتي هم با آقاي دبيري داشتم بنا داريم که شهرداري حمايت محکم‌تري را از باشگاه داشته باشد. قبل از اين نيز شهرداري از باشگاه تراکتورسازي حمايت مي‌کرد اما آقاي دبيري و آقاي نجفي قول دادند که حمايت بيشتري را نسبت به فصل‌هاي قبل به تيم تراکتورسازي داشته باشند. قرار است يک جلسه با حضور آقاي شهردار رئيس شوراي شهر در خدمت آقاي استاندار داشته باشيم استاندار هم قول محکمي از طرف استانداري و دولت محترم داده است که حمايت خوبي از تيم داشته باشد نسبت به آينده و حمايت‌هاي شهرداري و استانداري اميد بسيار زيادي داريم.

پورجمشيديان در مورد اينکه چرا تصميم به برکناري سرمربي تيم گرفتند تا دوباره مجيد جلالي را در سمت خود ابقا کنند، يادآور شد: به هر حال در فرازونشيب‌هاي باشگاه برخي اوقات سلايقي وجود دارد ما در هيئت مديره وظيفه داريم تمامي اين مسائل را بررسي کنيم و آنچه تشخيص مي‌دهيم به مصلحت باشگاه است تذکر مي‌دهيم و تأکيدهايي در برخي موضوعات داريم در نهايت بعد از جلساتي که برگزار شد به اين نتيجه رسيديم که اين اتفاق خيلي به مصلحت تيم نيست و بايد يک روند مثبت و خوبي داشته باشيم. مديران، کادر فني و اعضاي تيم بايد حواشي را به حداقل برسانند تا ديگر مشکلي از اين دست که باعث نگراني افکار عمومي شود، نداشته باشيم.

پورجمشيديان در مورد اينکه برخي بازيکنان عليه کادر فني مصاحبه کردند و شايد اين مسائل در ادامه مشکل‌ساز شود، گفت: اين مسائل را حل خواهيم کرد، ما با تمامي مسئولان باشگاه در جمع بازيکنان حضور پيدا مي‌کنيم و اگر خداي ناکرده کدورتي به وجود آمده با بزرگواري بزرگترها که قطعاً محبت خواهند کرد اين مسائل را حل خواهيم کرد.

وي در مورد بدهي به اوليويرا و اينکه مذاکراتي براي بازگشت او انجام شده بود، اظهار داشت: اگر او طلبي داشته باشد اين مسئله پيگيري مي‌شود و قطعاً حقوق او به اين مربي تعلق خواهد گرفت. ديگر اين مسائل ارتباطي به اتفاقات اخير ندارد و مثل بقيه جاها که شايد بدهي کم و بيش وجود داشته باشد به اين مسئله رسيدگي خواهيم کرد.

رئيس هئيت مديره باشگاه تراکتورسازي در مورد اينکه آيا حميد زيني‌‌زاده به عنوان مديرعامل به فعاليت خود ادامه خواهد داد، اظهار داشت: آقاي زيني‌زاده محکم سر جاي خود هستند اعضاي هيئت مديره حمايت جدي از کادر فني و مديريت باشگاه دارند. ما از حميد زيني‌زاده حمايت کامل داريم، امروز زيني‌زاده و جلالي به خواهش بنده در هيئت مديره حاضر شدند، برخي از صحبت‌ها و کدورت‌هاي جزيي را برطرف کرديم و با هم و با جديت کامل به کار خود ادامه خواهند داد.

وي خاطرنشان کرد: خواهش من از هواداران اين است که باز هم با جديت از باشگاه حمايت کنند ما به عنوان خادم آنها به اين نتيجه رسيديم که اين تصميم براي تراکتورسازي بهتر است. ما به عنوان يک خادم هواداران که آنها مي‌دانند براي‌شان در اين مدت «پادويي» کرديم خواهش مي کنم  که حمايت جدي از تيم داشته باشند و از تصميمات باشگاه در اين مدت حمايت کنند. از مسئولين، دست‌اندرکاران، شهردار، استاندار و دولت عزيز اين است که از تيم فوتبال تراکتورسازي به عنوان يک باشگاه بزرگ و عزيز حمايت مادي و معنوي خود را دريغ نکنند.

 

محمد بازدید : 12 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در اين تيم ابقا شد.

به گزارش فارس، بعد از جلسه امروز هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي که با حضور مجيد جلالي سرمربي برکنار شده اين تيم، برگزار شد در نهايت تصميم گرفته شد اين مربي به فعاليت خود در اين باشگاه ادامه دهد و بار ديگر امور فني اين تيم را بر عهده بگيرد.

مجيد جلالي با اين امر موافقت کرده و بازگشت او به تراکتورسازي قطعي است.

طبق تصميم هيئت مديره قرار است مجيد جلالي طي برنامه‌اي 5 ساله هدايت اين تيم را برعهده داشته باشد.

رئيس هيات مديره باشگاه تراکتورسازي اين خبر را تاييد کرد.
محمد بازدید : 17 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال گفت: ممکن است فدراسيون تعليق و تنبيه شود، اما خودمان پاسخگو خواهيم بود و مشکل خاصي نيست.

منوچهر پورحسن درمورد بازي کردن برخي بازيکنان خارجي بدون مجوز بازي در هفته نخست از دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي کشور گفت: در دور رفت ما به تمام تيم‌هايي که بازيکنان خارجي داشتند و ITC نداشتند اجازه داديم که تا 15 روز مدارک خود را تکميل کنند و اگر اين اتفاق نمي‌افتاد فدراسيون مشکل پيدا مي‌کرد، نه باشگاه‌ها.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: شرايط بازيکنان خارجي مانند بازيکنان داخلي نيست که مثلاً سربازي نداشته باشند و ما به آنها مجوز بدهيم، موضوع ITC يک موضوع بين‌المللي است. در دور برگشت هم همين اتفاق افتاده است و تيم‌ها ضمانت داده‌اند که در روزهاي آينده مدارک خود را تکميل کنند.

پورحسن خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها اعلام کردند که اين روزها ايام تعطيلات سال نو ميلادي است و کشورهاي اروپايي در تعطيلات به سر مي‌برند و به همين دليل خواستار زمان بيشتري براي تکميل مدارک شدند. ما هم براي اينکه عدالت را رعايت کنيم مانند دور رفت به تيم‌ها زمان داديم.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال عنوان کرد: اگر يک درصد تيمي مدارکش را تکميل نکند فدراسيون بايد پاسخگو باشد. شهرداري زاهدان مدارک بازيکنان خارجي خود را در حالي که 15 روز به آنها فرصت داده بوديم بعد از يک ماه آوردند.

وي ادامه داد: روال قانوني اين است که ابتدا ITC بازيکنان خارجي بايد صادر شود و پس از آن بازي کنند، چراکه در غير اينصورت ممکن است آنها با باشگاه ديگري قرارداد داشته باشند. اگر ITC صادر نشود و بازيکني به مشکل برخورد کند فدراسيون دچار مشکل مي‌شود و اين موضوع يک بحث بين‌المللي است و به باشگاه مربوط نمي‌شود.

پورحسن در پاسخ به اين سوال که چه تضميني وجود دارد که اين تيم‌ها ITC بازيکنان خارجي خود را دريافت کنند و تحويل دهند، تصريح کرد: به هر حال ما رايزني‌هايي مي‌کنيم که به فدراسيون مربوط است. آيا تمام تيم‌هاي داخلي مدارکشان کامل است که به آنها اجازه بازي مي‌دهيم؟ قطعاً کامل نيست.

وي تاکيد کرد: اگر بازيکنان خارجي با مشکلي روبرو شوند فدراسيون بايد پاسخگو باشد؛ شما دنبال پاسخ نباشيد! به تيم‌ها ربطي ندارد که ما به چه بازيکني مجوز بازي مي‌دهيم. اگر مشکل بين‌المللي باشد فدراسيون تعليق و تنبيه مي‌شود و خودمان هم بايد پاسخگو باشيم که از اين نظر مشکل خاصي نيست.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال درمورد فشردگي مسابقات و اعتراض برخي از باشگاه‌ها، گفت: ما پيش از شروع مسابقات از تيم‌ها نظرسنجي کرديم و همه اعلام کردند که نمي خواهند بعد از سال جديد بازي کنند و ما هم تصميم گرفتيم رقابت‌ها را فشرده برگزار کنيم.

وي افزود: کساني که اعتراض مي‌کنند خودشان اينگونه برنامه‌ريزي کرده‌اند و اگر حالا اعتراض مي‌کنند نشان از بي‌فرهنگي آنها است. آنها فرهنگ ورزشي و ثبات ندارند. در تمام دنيا مربيان و مسئولان معترض نامه اعتراض خود را به فدراسيون مي‌فرستند نه اينکه در رسانه‌ها اعلام کنند.

 

محمد بازدید : 12 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سخنگوي باشگاه استقلال تاکيد کرد هيئت مديره اين باشگاه نتيجه جلسه امير قلعه‌نويي و جواد نکونام را ملاک تصميم‌گيري براي موافقت با جدايي کاپيتان تيم ملي از جمع آبي پوشان مي داند.

هاشم ساعدي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: همانطور که مستحضريد جواد نکونام 2 دعوت‌نامه از تيم‌هاي قطري و چيني داشته و تمايل دارد به يکي از اين 2 پيشنهاد پاسخ مثبت دهد.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: لذا با توجه به اهميت اين موضوع، بحث جدايي نکونام از تيم استقلال در جلسه امروز هيئت مديره باشگاه مطرح شد. از آنجايي که نکونام هم به مانند ديگر بازيکنان استقلال مهره‌اي ارزشمند و تاثيرگذار براي تيم ما بوده است بحث جدايي‌اش در هيئت مديره مطرح شد تا مديران باشگاه با جمع‌بندي و توجه به شرايط باشگاه بهترين تصميم را اتخاذ کنند.

سخنگوي باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در مجموع تصميم بر آن گرفته شد که جواد نکونام جلسه‌‌اي با آقاي قلعه‌نويي داشته باشد تا در خصوص پيشنهاداتي که از تيم‌هاي خارجي دريافت کرده است با سرمربي تيم گفت‌وگو کند. اعضاي هيئت مديره به اين جمع‌بندي رسيدند که هر تصميمي سرمربي تيم و اين بازيکن ارزنده گرفتند ملاک عمل باشگاه باشد.

ساعدي از برگزاري نشست بين قلعه‌نويي و جواد نکونام طي يکي، دو روز آينده خبر داد و ابراز اميدواري کرد که اين بازيکن در استقلال بماند.

وي همچنين در خصوص نشست امروز هيئت مديره استقلال گفت: در جلسه امروز ابتدا آقاي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل محترم باشگاه گزارشي از وضعيت منابع مالي باشگاه استقلال، پيش‌بيني بودجه باشگاه در سال آينده و ... به استحضار اعضاي هيئت مديره رساند و قرار شد در اين خصوص بررسي‌هاي لازم صورت گرفته و تدابير مناسبي انديشيده شود.

سخنگوي باشگاه استقلال ادامه داد: آقاي فتح‌الله‌زاده همچنين گزارشي از عقد قرارداد با اسپانسر جديد باشگاه استقلال (بانک شهر) و چگونگي امضاي اين قرارداد به اطلاع اعضاي هيئت مديره رساند. ايشان همچنين طي گزارشي کامل به چگونگي جدايي پژمان منتظري از استقلال پرداخته و تمايل تيم‌هاي چيني و قطري براي عقد قرارداد با نکونام را به استحضار اعضاي هيئت مديره رساند.

حوادث بازي راه‌آهن سورينت - استقلال و اعتراض آرش برهاني پس از تعويض با هاشم بيک‌زاده مورد ديگري بود که فتح‌الله‌زاده در نشست هيئت مديره باشگاه مطرح و در خصوص آن با اعضاي هيئت مديره صحبت کرده است.

ساعدي با اشاره به اين موضوع همچنين تصريح کرد: در جلسه امروز آقاي شهرياري گزارش از مجموعه ورزشي مرغوبکار ارائه کرد و در پايان اعضاي هيئت مديره از تلاش‌هاي ارزشمند کادر فني، بازيکنان و مديرعامل استقلال به جهت صعود تيم به صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر تشکر کردند.

 

محمد بازدید : 9 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

مربي تيم فوتبال تراکتورسازي بعد از رفتن مجيد جلالي از حضور در اين تيم کناره‌گيري کرد.

فرهاد پورغلامي که به عنوان مربي بعد از حضور مجيد جلالي در اين تيم در ابتداي فصل راهي تراکتورسازي شد از اين تيم کنار‌ه‌گيري کرد.

به نقل از فارس، پورغلامي در کنفرانس مطبوعاتي بعد از ديدار مقابل فجرسپاسي اعلام کرد که در صورت رفتن جلالي او هم اين تيم را ترک مي‌کند.

مربي تيم فوتبال تراکتورسازي بعد از اينکه امروز در تمرين اين تيم حاضر نشد و پس از صحبت با حميد زيني‌زاده استعفاي خود را اعلام کرد و از تراکتورسازي جدا شد.

غلامرضا باغ‌آبادي امروز تراکتورسازي را تمرين داد.

تراکتورسازي در حال حاضر با کسب 35 امتياز در رده ششُم جدول قرار دارد.

بعد از جدايي مجيد جلالي اصلي‌ترين گزينه هدايت تراکتورسازي توني اوليويرا سرمربي پرتغالي سال قبل اين تيم است.
محمد بازدید : 11 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال روبين‌کازان روسيه از فردا در تمرينات پرسپوليس شرکت مي‌کند.

تمرينات تيم فوتبال روبين کازان روسيه به دليل تعطيلات نيم‌فصل چند هفته‌اي تعطيل شد به همين دليل سردار آزمون مهاجم ايراني اين تيم به تهران آمده است. با توجه به اينکه سردار آزمون قصد دارد آمادگي خود را براي حضور در تمرينات روبين کازان از دست ندهد از مسئولان باشگاه پرسپوليس درخواست کرد که به مدت سه روز در تمرينات قرمزپوشان حضور پيدا کند.

به نقل از فارس، از همين روز پس از موافقت رويانيان علي دايي نيز با اين موضوع موافقت کرد و مهاجم روبين کازان روسيه از فردا به مدت سه روز در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا خواهد کرد.

پدر آزمون ضمن تقدير از رويانيان گفت: مديرعامل باشگاه پرسپوليس هميشه به ما نگاهي بسيار بزرگ و به سردار نگاهي پدرانه داشته و من از حسن‌نيت ايشان تشکر ويژه مي‌کنم.
محمد بازدید : 16 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

نشست هم انديشي براي واگذاري بليط فروشي ورزشگاه ها به باشگاه‌ها برگزار شد.

در اين جلسه که مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون و رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران،غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران و ساير مسئولان حضور داشتند، نايب رئيس فدراسيون فوتبال درباره موضوع اين جلسه بيان کرد: متاسفانه چرخه فوتبال در کشورمان در زمينه هاي مختلف با مشکلات زيادي روبرو است و ما بايد بتدريج اين معضلات را با برنامه ريزي اصولي برطرف کنيم تا فوتبال در مسير درستش قرار گيرد.

به گزارش ايسنا، مهدي تاج افزود: در اين باره جلساتي را با وزير ورزش برگزار کرده و زواياي مختلف مشکلات فوتبال را مورد بحث و تبادل نظرقرار داه ايم. اکنون به دليل مشکلات اقتصادي، باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس تحت فشار هستند.

رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: در اين شرايط گروهي نيز بدون آگاهي از اصل ماجرا درباره فسادهاي ميلياردي در فوتبال صحبت مي کنند اما وقتي که به عمق جريان ورود مي کنيد مي‌بينيد اين ارقام واقعي نيست.

وي افزود: سازمان ليگ فوتبال بزرگترين هدفش بهبود شرايط کنوني است و ما در جايگاهي قرار داريم که حق و حقوق باشگاه ها تضيع نشود.

تاج اعلام کرد: دولت براي بهبود اين شرايط بايد به اين مقوله ورود کند و ما اگر روش درستي را اتخاذ کنيم اگر کوه مشکلات را در مقابل داشته باشيم مي توانيم به راحتي از آن عبور کنيم.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: هدف سازمان ليگ در دراز مدت واگذاري تمامي مسائل مربوط به فوتبال اهم از بليط فروشي، ساماندهي تماشاگران و جذب اسپانسر به باشگاه هاست تا آنها بتوانند با همکاري بخش خصوصي به در آمدزايي در اين رابطه بپردازند.

تاج افزود: اکنون فاصله کمي تا پايان رقابت هاي ليگ برتر داريم اما براي فصل آينده بايد با نگرشي نوين پا به عرصه فوتبال بگذاريم.

رئيس سازمان ليگ فوتبال بيان کرد:براي قرار گرفتن در مسير درست بايد از مدل هايي که در کشورهاي معتبر اروپايي اجرا مي شود الگو برداري کرد تا به اهدافمان برسيم.

تاج گفت: بايد به گونه اي برنامه‌ريزي کنيم که ورزشگاه هاي ما دوباره پر از تماشاگر شوند تا از اين رهگذر اهالي فوتبال سود ببرند. وقتي از اين طريق پول به فوتبال تزريق شود بسياري از مشکلات برطرف خواهد شد.

در ادامه اين نشست ساير مسئولين نيز به ارائه ديدگاه‌هايشان پرداختند.

 

محمد بازدید : 13 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

پس از تاييد کادرفني و تست پزشکي بازيکن برزيلي استقلال تا پايان نيم‌فصل دوم به عضويت اين باشگاه درآمد.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، پس از تاييد کادرفني و تست پزشکي اين بازيکن برزيلي تا پايان نيم‌فصل دوم به عضويت استقلال درآمد تا اقدامات لازم جهت ثبت قرارداد اين بازيکن صورت بگيرد.

هاشم ساعدي؛ سخنگوي باشگاه با تاييد اين خبر گفت: پس از تاييد کادرفني و تست پزشکي اين بازيکن برزيلي تا پايان نيم‌فصل دوم به عضويت استقلال درآمد تا اقدامات لازم جهت ثبت قرارداد اين بازيکن صورت بگيرد.

گفتني است اين هافبک نفوذي در صورت تشخيص کادرفني استقلال مي‌تواند مقابل استقلال‌خوزستان به ميدان برود.
محمد بازدید : 12 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس بعد از ظهر امروز در شرايطي برگزار شد که امير عابدزاده به دليل همراهي تيم ملي اميد و پيام صادقيان به دليل سرماخوردگي شديد غايب بودند.

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي ديدار مقابل فولاد خوزستان در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز در زمين درفشي‌فر برگزار شد.

به گزارش فارس،در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به حفظ توپ و پرسينگ در سه گروه و فوتبال دروازه هندبالي پرداختند.

پيام صادقيان به دليل سرماخوردگي، امير عابدزاده به دليل همراهي تيم ملي اميد و حسين کنعاني به دليل مسائل شخصي و تمرين امروز غايب بودند. البته امروز خبري از پنجعلي و محرمي هم نبود.

* اميد روانخواه، مهاجم سابق استقلال مهمان ويژه تمرين امروز پرسپوليس بود.

* پرسپوليسي‌ها و حتي کادر فني از برگزاري ديدار جام حذفي در اهواز رضايت داشتند.

* علي دايي در تمرين امروز با 10 دقيقه تأخير حضور پيدا کرد.

* در تمرين امروز يک نوجوان نيز با دروازه‌بانان پرسپوليس تمرين کرد که با راهنمايي‌هاي نيلسون همراه بود.

* حدود 30 هوادار در هواي بسيار سرد تمرين امروز را از نزديک تماشا کردند.

* علي دايي دقايقي از تمرين در کنار فريادهاي بلندش پا به توپ هم شد.

* مارکو باز هم 20 دقيقه دور زمين دويد.

* اما ميهمانان ويژه تمرين امروز خبرنگاراني از يکي از شبکه‌هاي ژاپني و همچنين مجله‌اي که مخصوص اسب‌سواري بود، بودند. دايي با مسئولان اين مجله برخورد گرمي داشت و قرار شد در خصوص اين رشته ورزشي صحبت‌هايي را با اين مجله داشته باشد.

* گفتني است شبکه تلويزيوني ژاپني که در تمرين امروز حضور داشت قصد گرفتن حواشي‌ قبل و بعد از دربي را داشت که مسئولان باشگاه پرسپوليس و مسئولان رسانه‌اي تيم به اين شبکه اعلام کردند که بايد مجوزهاي لازم را از وزارت ارشاد بگيرند. اين شبکه که گفته مي‌شود NHK است اکثر دربي‌هاي سطح جهاني را تحت پوشش قرار مي‌دهد و حتي در جام جهاني مقدماتي 98 قبل از بازي با استراليا نيز گفت‌وگويي با دايي داشته است.

* در انتهاي تمرين بازيکنان در فوتبال دست‌گرمي با توصيه‌هاي جدي دايي روبرو مي‌شدند.

 

محمد بازدید : 11 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

مهاجم روبين‌کازان در تعطيلات نيم‌فصل ليگ برتر روسيه با پرسپوليس تمرين خواهد کرد.

به گزارش فارس، سردار آزمون، مهاجم جوان رابين کازان روسيه که در تعطيلات نيم فصل ليگ برتر روسيه راهي زادگاهش گنبد شده و در اين شهر تمرينات آماده‌سازي خود را به صورت انفرادي پيگيري مي‌کند از رويانيان، مديرعامل پرسپوليس درخواست کرده تا در ادامه روند آماده‌سازي خود با سفر با تهران در تمرينات پرسپوليس حاضر شده و در کنار اين تيم به تمرينات گروهي بپردازد.

در صورت موافقت پرسپوليسي‌ها اين بازيکن فردا راهي تهران خواهد شد.
محمد بازدید : 15 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

کميته مسابقات از تغيير تاريخ يک ديدار از ليگ برتر از هفته بيست و دوم خبر داد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم ملوان انزلي و مس کرمان به جاي روز پنجشنبه نوزدهم دي ماه ،روز شنبه 21 دي 92 در ورزشگاه تختي انزلي در ساعت 14:30 برگزار مي شود.

 

محمد بازدید : 15 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

پيشکسوت استقلال گفت: برد استقلال در دربي پيشکسوتان ما را ياد دوران طلايي فوتبال‌شان انداخت.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، هاشم ساعدي درباره برد پيشکسوتان استقلال در دربي عنوان کرد: اين برد را به تمام استقلالي‌ها و پيشکسوتان عزيزي که در اين ديدار تلاش کردند تبريک مي‌گويم. قطعا اين برد براي خانواده استقلال افتخار محسوب مي‌شود و اميدوارم پيشکسوتان استقلال که به فينال جام يونس شکوري رسيده‌اند بتوانند قهرماني اين مسابقات را هم متعلق به خود کنند.

وي افزود: در گذشته بخشي از موفقيت‌هاي استقلال مرهون تلاش‌هاي اين عزيزان بوده و اين برد يادآور دوران طلايي فوتبال اين پيشکسوتان بزرگ استقلال بود تا ما را ياد خاطرات‌مان بيندازد.

ساعدي در ارتباط با وضعيت نکونام اظهار داشت: نکونام، کاپيتان استقلال و تيم‌ملي ايران است و همانند ديگر بازيکنان استقلال شايستگي‌هاي زيادي دارد. او در حال‌حاضر از دو باشگاه چيني و قطري پيشنهاد دارد اما همان‌طور که خودش هم اعلام کرده فعلاً تمام فکرش معطوف موفقيت استقلال است و اين تفکر براي ما ارزش دارد.

وي افزود: نکونام تاکيد کرده تا چند بازي آينده همراه استقلال است و بعد در خصوص پيشنهاد تيم‌هاي قطري و چيني تصميم مي‌گيرد. با اين حال قطعا باشگاه استقلال هم بعد از اين بازي‌ها با نکونام رايزني مي‌کند و ما اميدوار به اين هستيم که اين بازيکن همچنان در استقلال باشد.

وي خاطرنشان کرد: يک تشکر و قدرداني هم از رئيس هيات‌مديره نجف‌نژاد، علي‌الخصوص مديرعامل باشگاه فتح‌الله‌زاده و اعضاي هيات‌مديره استقلال داريم که تلاش مي‌کنند تا منابع مالي لازم را براي باشگاه تامين کنند تا بتوانيم بخشي از مطالبات کادرفني و بازيکنان را پوشش دهيم. اميدوارم با تلاش‌هاي فتح‌الله‌زاده و رئيس هيات‌مديره اسپانسر جديدي به نام بانک‌شهر به اسپانسرهاي ما افزوده شده که قاعدتاً منابع مالي جديدي براي باشگاه استقلال محسوب مي‌شود و همان‌طور که فتح‌الله‌زاده گفت قبل از دربي مبلغي با تشخيص او به کادرفني و بازيکنان استقلال پرداخت مي‌شود.

 

محمد بازدید : 12 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي مستعفي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت که از اتفاقات پيش آمده گله‌اي ندارد اما از اين ناراحت است که در زماني که او در تراکتورسازي کار مي‌کرده، عليه‌ او جو سنگيني ايجاد شده است.

مجيد جلالي اظهار کرد: زماني که کار را در تراکتورسازي شروع کردم و در اولين بازي فصل در ورزشگاه آزادي برابر پرسپوليس شکست خورديم، کسي فکر نمي‌کرد که اين تيم بتواند مدعي قهرماني باشد. اما با طي کردن راهي اصولي و تمرين‌هاي مرتب و تنظيم شده به کمک همکاران، رفته رفته پيشرفت کرديم و در اولين بازي دور برگشت، با پيروزي برابر همان پرسپوليس صدرنشين شديم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: در طول 16 هفته اول فصل فولاد، نفت، استقلال و پرسپوليس به صدر جدول آمدند و برگشتند. ما هم در هفته شانزدهم به صدر جدول رسيديم اما در هفته هجدهم در شرايط کاملا نامناسب جوي در تبريز دو بر يک از ذوب آهن جلو بوديم ولي با اشتباه مدافع، يک گل به خودي زديم و بازي مساوي شد. هفته بعدش هم دقيقه 90 به سپاهان باختيم. متاسفانه از همان زمان که صدر جدول را از دست داديم، تنش‌ها عليه من شروع شد.

جلالي ادامه داد: پس از اين بازي‌ها، با مصاحبه‌هاي سريالي مواجه بودم که عليه من انجام مي‌شد که البته اين جنس مصاحبه‌ها از هفته دوم ليگ وجود داشت ولي من سعي مي‌کردم که صبورانه با آن‌ها برخورد کنم. من به تراکتورسازي اميدوار بودم و انگيزه کار و شوق زيادي براي قهرمان شدن با اين تيم داشتم به همين دليل هم سعي مي‌کردم که از خيلي چيزها بگذرم اما در هفته‌هاي آخر شرايط طوري شد که احساس کردم به جايگاه مربي‌گري بي‌احترامي مي‌شود.

سرمربي مستعفي تراکتورسازي در ادامه با اشاره به مصاحبه محمدجواد دل‌فکار سخنگوي هيات مديره باشگاه تراکتورسازي که يکي از دلايل اصلي استعفاي جلالي بود، گفت: همين آقاي دل‌فکار در هفته ششم ليگ مصاحبه کرده بود. پس از آن هم مسئولان باشگاه گاه به گاه صحبت مي‌کردند. من اين‌ها را با زيني‌زاده در ميان مي‌گذاشتم اما اين مسائل ادامه داشت. تا اينکه احساس کردم که بيش از اين نمي‌توانم تحمل کنم چون اين کار جفا به جايگاه مربي‌گري است.

جلالي در ادامه گفت: پس از اينکه من اعلام استعفا کردم، زيني‌زاده گفت که براي باشگاه همه کار کرده و امکانات لازم را براي تيم فراهم کرده است. او درست مي‌گفت اما حرف من اين‌ها نبود. در طول فصل افراد مختلفي از درون مجموعه تراکتورسازي عليه من مصاحبه مي‌کردند که با زيني‌زاده در ميان گذاشتم اما متاسفانه ادامه‌دار بود.

وي ادامه داد: شب قبل از بازي با فجر سپاسي، در هتل با زيني‌زاده جلسه‌اي گذاشتم و در آنجا قرار شد که روز پس از بازي (يکشنبه) در جلسه‌ي هيات مديره باشگاه شرکت و با اعضا صحبت کنم اما من را به آن جلسه دعوت نکردند.

جلالي افزود: مجموعه بزرگي مثل تراکتورسازي که 15 ميليارد تومان خرج کرده و ميليون‌ها هوادار دارد تشکيلات مديريتي باشگاه را به مديرعامل مي‌سپارد و بخش فني را بر عهده سرمربي مي‌گذارد. بر اين اساس بايد هر از گاهي اين دو نفر را بخواهد و گزارش آن‌ها را بشنود.

سرمربي پيشين تراکتورسازي در ادامه گفت: نگذاشتند که من در جلسه هيات مديره شرکت کنم. من در طول حضورم در تبريز با آن‌ها صحبت نکرده بودم. با اين حال هيچ گله‌اي ندارم. باشگاه حق دارد که هر گاه صلاح مي‌داند سرمربي‌اش را عوض کند. امروز دوشنبه هم به باشگاه رفتم و حسابم را تسويه کردم.

وي در ادامه اظهار کرد: همان طور که گفتم گله‌مند نيستم اما ناراحتي‌ام از اين است که چرا زماني که يک مربي کار مي‌کند، به اشکال مختلف عليه او جو سختي درست مي‌کنند. الان مي‌توانم به مربيان جوان بگويم که در حين کار کردن، بايد يک عزت براي خود بخرند و صد عزت براي جامعه مربي‌گري.

به گزارش ايسنا، پس از استعفاي شفاهي جلالي، کادر مديريتي باشگاه تراکتورسازي، صحبت‌هاي ضد و نقيضي مطرح کردند. ابتدا زيني‌زاده از حمايت هيات مديره از جلالي خبر داد ولي به فاصله چند ساعت، گفت که هيات مديره بايد جلسه تشکيل دهد تا تکليف جلالي را روشن کند. پس از آن هم شائبه‌هاي مختلفي در مورد اينکه مسئولان تراکتورسازي پيشتر با جانشين جلالي به توافق رسيده‌اند، به گوش رسيد.

جلالي در اين باره گفت: اينکه چرا اين اتفاقات رخ داده، اطلاعي ندارم. اما از يک چيز اطلاعاتي به دست آورده‌ام و آن اينکه جمعه شب با زيني‌زاده در هتل پارس جلسه داشتيم و قرار شد که بعد از بازي با فجر به جلسه هيات مديره باشگاه بروم. اما ظاهرا همان جمعه صبح، نماينده باشگاه در ترکيه با اولويررا کار را تمام کرده بود! شايد اين کار حرفه‌اي نباشد اما حتي به اين کار هم معترض نيستم چون باشگاه دوست داشته که اين کار را انجام دهد.

جلالي در ادامه با بيان اينکه هيچ طلبي از تراکتورسازي ندارد، از بازگشتش به تهران خبر داد و گفت: مي‌خواهم از همه هواداران تراکتورسازي تشکر کنم. دوست دارم آن‌ها بدانند که من به تيم، هم عشق داشتم، هم اعتماد و هم کاملا به آينده آن اميدوار بودم. پرسپوليس صدرنشين بود اما حالا دوم است. شايد هفته بعد تا رده پنجم پايين بيايد. شانس اين را هم دارد که به صدر برگردد. قطعا اگر اين تنش‌ها در تراکتورسازي نبود، ما هم مي‌توانستيم به صدر جدول برگرديم. به هر حال از هواداران تشکر مي‌کنم.

جلالي در پايان گفت: روز آخر که با فجر بازي داشتيم، حتي هواداراني که من را دوست نداشتند خيلي محترمانه با من برخورد کردند. اين رفتار و فرهنگ آن‌ها مي‌تواند الگوي همه باشد و من باز هم از آن‌ها تشکر مي‌کنم.

 

محمد بازدید : 14 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

هافبک تيم استقلال به ديدار مديرعامل باشگاه رفت و برگ ديگري از مراحل جدايي کاپيتان تيم ملي از جمع آبي ها ورق خورد.

جواد نکونام عصر روز دوشنبه با حضور در باشگاه استقلال با علي فتح الله زاده ديدار کرد.

به گزارش اوج نيوز،وي در اين نشست پيشنهادات رسيده به خود را به اطلاع فتح الله زاده رساند و گفت که با توجه به بروز برخي اتفاقات طي ماههاي اخير،قصد جدايي از جمع آبي پوشان را دارد.

مديرعامل آبي ها هم سعي کرد در اين جلسه،جواد نکونام را متقاعد کند تا در استقلال بماند اما در نهايت کاپيتان تيم ملي،ضمن تشکر از حمايت فتح الله زاده بر موضع رفتن تاکيد داشت.

فتح الله زاده در چند نوبت از نکونام خواست تا شرايط ادامه حضور در استقلال را بررسي کند اما وي تصميم نهايي اش را گرفته است.

اين در حالي است که بر اساس خبرهاي رسيده،نکونام از رفتن به چين منصرف شده و قصد دارد در يکي از دو کشور قطر يا ترکيه به فوتبال خود ادامه بدهد.

نکته مهم در اين باره زمان جدايي نکونام است که مقرر گرديد پس از گفت و گوي فتح الله زاده با قلعه نوعي مشخص شود.در صورتيکه سرمربي استقلال،با جدايي نکونام پيش از دربي موافقت کند،وي در هفته جاري تهران را ترک مي کند تا راهي تيم جديدش شود.

همچنين نکونام وقتي از جلسه با فتح الله زاده بيرون آمد به شدت ناراحت بود و حتي حاضر نشد داخل آسانسور برود و از راه پله هاي باشگاه،محل را ترک کرد.او با ناراحتي شديد از ساختمان باشگاه بيرون رفت و هرگز حاضر نشد دليل اصلي تصميم گيري ناگهاني خود را بيان کند.

محمد بازدید : 15 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

يکي از بازيکن مودب و محجوب نفت تهران، حسين ابراهيمي است که خيلي از کارشناسان جاي او را در تيم ملي خالي مي‌دانند.

با توجه به سرعت و تکنيکش خيلي از مربيان ليگ برتري در اول فصل خواهان جذب وي بودند حتي صحبت‌هايي با مسوولان پرسپوليس و باشگاه فولاد در ابتداي فصل انجام داده بود که در نهايت نفتي‌ها باهوش‌تر عمل کردند و وي را جذب کردند. مصاحبه ورزش سه با اين بازيکن گيلاني را بخوانيد :

بازي با پرسپوليس را چطور ديدي، چرا پيروز نشديد؟

به هر حال اين بازي دوئل دو مربي بزرگ و ملي‌پوش اسبق فوتبال ايران بود، آنقدرها هم آسان نبود که تيمي به خواهد به راحتي به پيروزي برسد ولي مردم شاهد يک فوتبال روان و زيبا در لحظاتي از بازي بودند. من قلبا دوست داشتم که تيمم پيروز مي‌شد و لياقت پيروزي را هم داشتيم ولي خب قسمت نبود.

از تيم ملي بگو، چرا دعوت نشدي؟

البته من قبلا در تيم اميد حضور داشتم ولي خب نااميد نيستم حتي تا آخرين بازي ليگ تلاشم را مي‌کنم تا اول براي تيمم مثمرثمر باشم و دوم بتوانم به تيم ملي دعوت شوم چرا که وقتي از تيم شهرم داماش جدا شدم هدف‌هاي بالاتري داشتم و يکي از همان هدف‌ها رسيدن به تيم ملي بوده است.

از تيم نفت بگو، چطور شد تيم نفت خوب نتيجه گرفته است؟

تيم ما تيم بي‌حاشيه‌اي است، کارش را درست انجام مي‌دهد و بازيکنان ما همگي مقابل حتي تيم‌هاي پايين جدولي هم سعي مي‌کنند بهترين بازي‌شان را انجام دهند، اين يکدلي و شخصيت تيمي که الان تيم ما پيدا کرده است باعث شده است که فوتبال زيبا، سرعتي و چشم‌نوازي را تيم ما بازي کند. به هر حال وقتي يک تيم به موفقيت دست پيدا مي‌کند مطمئن باشيد از مسوولين گرفته تا کوچکترين عضو باشگاه همه خيلي منظم کارشان را انجام داده‌اند که يک تيم به موفقيت برسد و اميدوارم بتوانيم قهرمان شويم که خستگي از تن تمام مسوولين، کادرفني، بازيکنان و اعضاي باشگاه در بيايد. اگر هم نشد که تقدير الهي بوده ولي اميدوارم که فصل را با قهرماني پشت سر بگذاريم.

تو يک داماشي با تعصبي هستي از وضعيت تيم شهرت ناراحت نيستي؟

چرا واقعا ناراحتم باور کنيد مي‌دانستم اين داماش نياز به يک همت بالا دارد که درست شود و مسائل مالي اين تيم حل شود. باور کنيد بنده، محمد آبشک يا هر کدام از جداشده هم مي‌مانديم با اين وضعيت مالي باز هم بحران به سراغ تيم مي‌آمد ولي تا دير نشده از مسوولين خواهش مي‌کنم که کمک کنند و چاره‌اي بينديشند تا اين تيم محبوب با هواداران نمونه‌اش در ليگ بماند و از بحران خارج شود.

 

محمد بازدید : 15 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

کنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه‌اي به فدراسيون فوتبال از تغيير زمان ديدار بين تيم‌هاي ملي ايران و کويت در مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا خبر داد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار تيم هاي ملي ايران و کويت از سري مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي 2015 استراليا از 14 اسفندماه به 12 اسفندماه تغيير يافت.

اين ديدار روز دوشنبه دوازدهم اسفندماه راس ساعت 17 و 30 دقيقه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

پيش از اين قرار بود اين ديدار در ساعت 19 برگزار شود.

 

محمد بازدید : 10 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال زير 22 ساله‌ها گفت: اگر من نيز سرمربي پرسپوليس بودم و 27 دي قرار بود در دربي حاضر شوم هيچ وقت به مسلمان و صادقيان اجازه نمي‌دادم در اين مقطع تيم را ترک کنند.

هومن افاضلي در کنفرانس مطبوعاتي امروز خود در مورد شرايط تيم ملي زير 22 سال گفت: تيم ما مظلوم واقع شده است. امروز شما با حضورتان به ما اميد مي‌دهيد علي‌رغم اينکه شرايط بسيار سختي داريم اين بازيکنان مي‌توانند خود را در اين وضعيت نشان دهند اکثر نفرات ما ستاره‌هاي ليگ و بازيکنان تاثيرگذار هستند که در نوع عملکرد تيمشان تاثير دارند. اين نفرات ستاره‌هاي جام‌جهاني و استخوان بندي ايران در دو جام جهاني آينده را تشکيل خواهند داد.

به گزارش فارس،وي افزود: عليرضا منصوريان اين تيم را براي قهرماني بسته بود او وقت زيادي براي اين بچه‌ها گذاشت و برخي از اين نفرات تا 2 سال قبل يا در تيم‌هايشان بازي نمي‌کردند و يا اينکه براي عقد قرارداد مشکل داشتند که با حمايت‌هاي منصوريان و دستيارانش اکنون پيشرفت بسيار زيادي کرده‌اند.

افاضلي تاکيد کرد: اين بهترين تيم زير 22 سال ما نيست خيلي‌ها مثل محسن مسلمان کاپيتان تيم، رحماني، صادقيان، غريبي، عاليشاه، جهانبخش، سردار آزمون و... که حدود 17 تا 18 نفر مي‌شوند کنار ما حضور ندارند. ما با ساير نفرات و اميدوارانه به مسابقات مي‌رويم نمي‌خواهيم خودمان را گول بزنيم اکثر بازيکنان جوان هستند و بخشي از آنها تجربه کافي را ندارند.

سرمربي تيم ملي زير 22 سال يادآور شد: بخشي از مرحله آماده سازي يک تيم به تمريناتي که انجام مي‌دهد باز مي‌گردد بازيکنان بايد از نفرات کناري خود آگاهي داشته باشند و اين مسئله به جز با انجام تمرينات به دست نمي‌آيد. شما امسال از کيفيت ليگ انتقاد زيادي کرديد وقتي در هفته پنجم ليگ برتر با وجود آنکه تيم‌ها حداقل 6 هفته قبل از شروع مسابقات تمريناتشان را آغاز کرده بودند از مربيان در مورد کيفيت پايين ليگ مي‌پرسيديد آنها در جواب مي‌گفتند تازه کارمان را شروع کرديم و نياز به زمان داريم اين در حالي بود که آنها 3 ماه در حال تمرين بودند حالا در نظر بگيريد ما نوزدهم قرار است دور يکديگر جمع شويم و سپس با انجام يک تمرين در ايران و انجام يک تمرين در عمان روز بيست و دوم به مصاف ژاپن برويم. نبايد خودمان را گول بزنيم البته اين فرصت مغتنمي است براي بازيکنان جديد است که بخواهد در مسيري قرار بگيرد که نفرات اصلي ما 2 سال قبل داشتند.

افاضلي افزود: ما پس از بازي با کره‌جنوبي زماني که با منصوريان شرايط را ارزيابي کرديم به اين فکر کرديم که در مسابقات شرکت نکنيم اما چنين اتفاقي نمي‌توانست رخ بدهد زيرا مسابقات سال آينده انتخابي المپيک خواهد بود و ما را از اين مسابقات کنار مي‌گذاشتند.

وي ادامه داد: جا دارد از تمام همکارانم که در باشگاه‌ها نهايت همکاري را با ما کردند تشکر کنم دعوايي که در فوتبال ايران بر سر در اختيار گذاشتن بازيکن در تيم‌هاي ملي است در گذشته در کشورهاي ديگر وجود داشته است 40 سال پيش در انگليس و آلمان چنين اتفاقاتي رخ مي‌داد اما براي اينکه با اين اتفاقات مقابله کنند قوانيني را اتخاذ کردند همچون فيفا که براي روزهاي فيفا قوانيني گذاشته است.

سرمربي تيم فوتبال زير 22 سال تاکيد کرد: طبق قوانين فيفا براي هر تورنمنت باشگاه‌ها بايد 15 روز قبل از آن بازيکنان را در اختيار تيم ملي قرار بدهند، براي بازي‌هاي دوستانه 48 ساعت و براي بازي‌هاي رسمي 72 ساعت است هر زمان ديگري غير از اين باشد باشگاه‌ها مي‌توانند بازيکنان را در اختيار تيم‌ملي قرار ندهند.

افاضلي تاکيد کرد: اين تورنمنت قرار بود در نيم‌فصل برگزار شود اما به علت جابه‌جايي در تقويم ليگ به علت لغو اردوهاي تيم ملي بزرگسالان به اين زمان موکول شد هر باشگاهي هم که بازيکن خود را در اختيار تيم‌ملي قرار داد لطف کرد و از آنها که همکاري لازم را کردند تشکر مي‌کنم.

وي با اشاره به تيم‌هايي که همکاري لازم را انجام دادند افزود: در ابتدا از ياوري که پيشکسوت هم است تشکر مي‌کنم او با يک تلفن موافقت خود را اعلام کرد، از کرانچار هم بسيار متشکرم او ايراني نيست اما به من گفت که دوست ندارم تيم‌ملي شما به کشورهاي همسايه ببازد. از سعيد آذري که حاضر شد خانزاده را به تيم‌ملي بدهد تشکر مي‌کنم، با وجود اينکه ذوب‌آهن شرايط سختي دارد اما مديرعامل اين باشگاه با اين موضوع موافقت کرد. آذري مدير خوشنامي است و از خودگذشتگي کرد.

افاضلي در ادامه افزود: از حسين فرکي و مجموعه فولاد و دهکردي تشکر مي‌کنم، همچنين از باشگاه مس و پرويز مظلومي که بدون درنگ با وجود اينکه مصدومان زيادي داشتند بازيکنان را در اختيار ما گذاشتند تشکر مي‌کنم.

همچنين از فيرات و سبحاني کمال تشکر را دارم. سايپا يکي از نمونه‌ترين باشگاه‌هاي ايران است و هميشه با تيم ملي همراه بوده تشکر ويژه‌اي هم از مجموعه نفت از جمله عليپور رئيس هيئت مديره، قنبرزاده، احمد ابراهيمي، ميرشيباني، ايرانيان و يحيي گل‌محمدي دارم که 3 بازيکن اصلي خود را در اختيار تيم‌ملي قرار دادند. آنها بهترين بازيکنان خود را در اختيار تيم ملي قرار دادند. به گفته آنها فقط 18 بازيکن دارند و خيلي مردانگي کردند که اين کار را انجام دادند.

سرمربي تيم ملي زير 22 سال تاکيد کرد: اميدوارم وقتي به ايران بازمي‌گرديم شرمنده نباشيم، هرچند که کارمان بسيار سخت است معتقدم ژاپن بهترين تيم‌هاي تورنمنت خواهد بود اما ما با دو جلسه تمرين بايد مقابل اين تيم قرار بگيريم، کارمان بسيار دشوار است بيشتر شبيه شعبده‌بازي است به هر حال سرمربي بايد خود را وقف دهد.

وي با انتقاد از برنامه‌ريزي مسابقات تاکيد کرد: در هيچ تورنمنتي بازي‌ها هر 48 ساعت يک بار برگزار نمي‌شود چون بدن به حداقل 72 ساعت ريکاوري نياز دارد فقط در آسيا است که چنين برنامه‌هاي عجيب و غريبي ريخته مي‌شود اگرچه شانس مان کم است اما سربازان خوبي داريم که مي‌رويم بجنگيم. ايران کشور خاصي است و اميدوارم که سربازان شايسته‌اي براي اين کشور باشيم و شما هم پس از بازگشت ما چيزهاي آنچناني نزنيد و شرايط را در نظر بگيريد. تيم ما مظلوم است.

افاضلي در مورد اينکه همواره به عنوان مربي جايگزين در تيم‌هاي ملي انتخاب مي‌شود گفت: اگر قصد داشتم که حرفه‌اي نگاه کنم خيلي از کارهايي که در تيم‌هاي ملي انجام دادم را نبايد انجام مي‌دادم شرايط در تيم ملي با باشگاه‌ها فرق مي‌کند. در تيم باشگاهي مربي‌اي که حرفه‌اي نگاه مي‌کند البته اين را هم بگويم از زماني که در کنار منصوريان کار کردم يک گروه بوديم از روزي که به عنوان مدير فني انتخاب شدم يک مصاحبه هم نکردم تا سرمربي تيم جلوه کند و خوشحالم که اين اتفاق افتاد. شما سال‌هاي آينده بيشتر از منصوريان خواهيد شنيد. او در ابتداي مربي‌گري است و من هم‌سن و سال او هستم و از نظر روز تولد هم بسيار به هم نزديک هستيم.

وي تاکيد کرد: شرايط منصوريان را درک مي‌کنم شايد او کمي آزرده خاطر باشد و به خاطر اين زحمات که کشيده است سرخورده شود. او مي‌خواست تيم را قهرمان کند اما حالا ما نبايد بگذاريم اين پرچم روي زمين بماند ما براي ايران کار مي‌کنيم، در شلمچه خاکريزي را ديدم که 50 بار بين ايران و عراق دست به دست شده بود و هر بار هزاران نفر جان خود را از دست دادند حالا چطور ما براي تيم ملي بي‌تفاوت باشيم. وقتي بحث ملي است و افرادي در اين کشور از جان خود گذشته‌اند نمي‌توانم خودم را راضي کنم و جلو نيايم اگر کسي زخمي شد بايد فرد ديگري جايش را بگيرد ما همين کار را مي‌کنيم عليرضا منصوريان اکنون خودش و فکرش با ما است و ما مي‌رويم تا سربازان خوبي باشيم حتي اگر شانسمان 5 درصد باشد سرمان را بالا مي‌گيريم و مي‌جنگيم چراکه پرچم ايران رو سينه ما نقش بسته است.

افاضلي در مورد خط خوردن اسامي برخي از بازيکنان يادآور شد: هيچ باشگاهي به من نگفت بازيکن به ما نمي‌دهد. روزي که با منصوريان ليست تيم ملي را تهيه مي‌کرديم تصور نمي‌کردم مجبور شوم روي نيمکت تيم ملي بنشينم طبيعي است که برخي باشگاه‌ها از حذف نام بازيکنان به همراه خود آنها ناراحت شوند اما من بايد بين اهم و في‌الاهم يکي را انتخاب کنم. ما در ابتدا سعي کرديم عقب زمين و ساختار دفاعي را حفظ کنيم تا موقع فشار حريفان کمتر گل بخوريم هرچه جلوتر آمديم بازيکنان را آزادتر انتخاب کرديم تا از هر باشگاه حداقل يک و حداکثر دو بازيکن داشته باشيم تنها باشگاه نفت 3 بازيکن در تيم ملي دارد.

وي خاطرنشان کرد: از کرانچار، مظلومي و به خصوص باشگاه نفت که 3 نفر را در اختيار ما قرار داد تشکر مي‌کنم. مجبور شديم عده‌اي از بازيکنان را خط بزنيم اما بدانيد همه اين نفرات شايسته هستند پس از اين مسابقات قرار است اين تيم به تيم ب تبديل شود اينکه عده‌اي از بازيکنان روحيه خود را از دست بدهند قابل درک است ما بايد بين بد و بدتر بد را انتخاب مي‌کرديم که اين شرايط به وجود آمد. اين بچه‌ها جوان هستند و بايد بداند روزهاي بدي وجود دارد کار ما مثل اين است که شما داروي تلخي را مي‌خوريد تا در ادامه وضعيت بهتري داشته باشيد اين تلخي‌ها جزوي از زندگي است و بايد بدانند که روزهاي خوب نيز فرا خواهد رسيد. يادم مي‌آيد قبل از مسابقات سال 2002 بوسان برانکو نام امير فلاحي خط زد هنوز چهره او مقابل چشم من است که چقدر ناراحت بود. از بايرمونيخ که در سال 2013 در سه جام به موفقيت رسيد در سال قبل جام قهرماني اروپا را از دست داده بود آنها از آن ناکامي موفقيت ساختند عکس‌العمل‌ها موفقيت‌هاي آينده را به وجود مي‌آورد.

سرمربي تيم زير 22 سال در مورد اينکه آيا براي هدايت اين تيم امتيازي مثل هدايت تيم ب در صورت موفقيت را گرفته است تاکيد کرد: من براي گرفتن امتياز اين کار را انجام ندادم شايد افراد صاحب کارنامه چنين مسئوليتي را قبول نمي‌کردند اما من اگر صدبار ديگر چنين اتفاقي بيفتد براي تيم ملي چنين کاري مي‌کنم اما براي باشگاه نه.

وي در مورد اينکه آيا قرار است از باشگاه‌هاي ديگري ديدن کنند و با مسئولان آنها در مورد بازيکنان صحبت کنند خاطرنشان کرد: با مسئولان نفت حرف زدم و با مسئولان ساير تيم‌ها نيز که بازيکن دارند اين هماهنگي را انجام خواهند داد.

افاضلي در مورد اينکه آيا از حريفانش شناخت دارد يادآور شد: تا به الان هنوز فرصت اين کار را نکرده‌ام اما همکاراني دارم که رقبا را آناليز کرده و گزارش‌هايشان را به من داده است تنها مسائلي وجود دارد که آقاي آلشپورت بايد منت بگذارد و لباس‌ها را به ما بدهد. انشاءالله ماشاالله همه تيم‌ها را حمايت مي‌کند به خاطر احترام به اين برند که حامي تيم ملي است سراغ برند ديگري نمي‌رويم اما تعامل بايد دوطرفه باشد.

افاضلي در پاسخ به اين سوال که دل پُري از برند آل‌اشپورت دارد گفت: اميدوارم لباس‌هاي ما را زودتر بدهند اما اينکه چرا زودتر نداده‌اند مسائل اداري دارد. آن چيزي که شما به دنبالش هستيد از من نخواهيد شنيد.

وي در مورد اينکه در مقطعي قرار بود از برند پوما استفاده کنند و چرا اين اتفاق نيفتاد تأکيد کرد: منصوريان در اين رابطه صحبت‌هايي انجام داده بود و کار در حال نهايي شدن بود که براي احترام به اسپانسر تيم ملي که قرار است حامي تيم ملي بزرگسالان باشد اين کار صورت نگرفت.

افاضلي در پايان در پاسخ به اين سؤال که آيا با مسئولان استقلال و پرسپوليس صحبت مي‌کند و ممکن است از صادقيان و مسلمان در اين مسابقات استفاده شود، عنوان کرد: حتما با مسئولان پرسپوليس که امير عابدزاده قرار است به تيم ملي ما بيايد صحبت خواهيم کرد اما استقلال بازيکن در تيم ما ندارد. توقع ما از پرسپوليس بايد منطقي باشد. اگر من نيز مربي پرسپوليس بودم و 27 دي قرار بود در دربي حاضر شوم هيچ وقت به مسلمان و صادقيان اجازه نمي‌دادم در اين مقطع تيم را ترک کنند. ما بايد توقع منطقي داشته باشيم و عليرغم ميل باطني‌مان از مسلمان و صادقيان استفاده نکرديم.

محمد بازدید : 11 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: اظهارات سرپرست پرسپوليس مبني بر تقلب در قرعه کشي جام حذفي مزاح بود.

غلامرضا بهروان امروز پس از قرعه‌کشي مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي با تشريح اين قرعه‌کشي در خصوص اعتراض ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال در خصوص اينکه از مقررات آئين‌نامه بي‌اطلاع بوديم و با اين وضعيت استقلال نبايد ميهمان ذوب‌آهن مي‌شد، گفت: از اين اعتراضات تعجب مي‌کنم و خودمان که آئين‌نامه را مي‌نويسيم امکان ندارد آن را فراموش کنيم.

به نقل از فارس،وي ادامه داد: اينکه قرار بوده نمايندگان 8 تيم حاضر در يک چهارم نهايي به سازمان ليگ بيايند مربوط به گذشته است و ما با مشخص شدن مسابقات اين مرحله اعلام کرديم که فقط به دو ديداري که ميزبان آنها مشخص نيست، کار داريم. حتي مديرعامل مس هم امروز براي کار ديگري امروز به سازمان ليگ آمده بود چرا که از قبل مشخص بود مس ميزبان نفت آبادان است و اينکه ماجدي اين موضوع را يادش نمي‌آيد به خودش مربوط است.

وي در خصوص صحبت‌هاي شيريني مبني بر تقلب در قرعه‌کشي جام حذفي گفت: سرپرست پرسپوليس خودش قرعه را برداشت و خودش هم اعتقاد داشت تقلب شده است. هميشه در آن قرعه‌کشي‌ها خود نمايندگان تيم‌ها قرعه‌ها را برمي‌دارند اما ما دوست داريم قرعه‌ هميشه به نفع و سود تيم ما باشد. البته شيريني مزاح مي‌کند.

بهروان در مورد کم شدن تماشاگران در ليگ برتر گفت: در اين خصوص روز گذشته يک جلسه کارشناسي تشکيل شد و به بررسي موارد مختلف پرداخت. اينکه يک تماشاگر مي‌تواند در کنار بليت الکترونيکي، بليت کاغذي هم بخرد نشان مي‌دهد که موضوع بليت الکترونيکي باعث کاهش تماشاگر نشده است و در مجموع بايد رسانه‌ها بررسي کنند چرا اين موضوع اتفاق افتاده است. البته من معتقدم که نيامدن تماشاگران يک معلول است و بايد علت‌ها را بررسي کرد.

وي افزود: در اين خصوص مي‌توان دلايل مختلف از جمله کيفيت پايين بازي‌ها و ساعت نامناسب رقابت‌ها را عنوان کرد. جالب اينکه خود تيم‌ها اذعان دارد به دنبال امتياز هستند و بازي زيبا برايشان مهم نيست پس نياز به اين سه امتياز باعث مي‌شود کيفيت فراموش شود. از سوي ديگر اگر يک کارگر يا دانشجويي بخواهد به ورزشگاه بيايد چه امکانات و تمهيداتي براي وي فراهم کرده است. حتي امروز به لطف رسانه ملي 4-5 بازي تاپ دنيا پخش مي‌شود و وقتي تماشاگر به ورزشگاه مي‌آيد و اين ديدارهاي بي‌کيفيت را مي‌بيند خواه ناخواه در حضورهاي بعدي‌اش تاثيرگذار است.

رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ با بيان اينکه بايد به يک نحو اين مشکل را حل کرد، يادآور شد: افزايش قيمت بليت بايد همراه با افزايش تمهيدات باشد. در حال حاضر اگر دو جوان بخواهند براي ديدن يک بازي از شرق به غرب بيايند حدود 50 هزار تومان خرجشان مي‌شود. اگر يک ساندويچ هم بخورند فقط بايد دعا کنند مريض نشوند. حمل و نقل نامناسب و ساعت بازي‌هايي که وسط روز برگزار مي‌شود هم در اين خصوص دخيل است. با اين وضعيت انتظار داريم که يک کارمند کارش را رها کرده و به ورزشگاه بيايد. پس اينها مجموعه اشکالات است که تمام نهادهاي ذيربط به همراه رسانه‌ها بايد به آنها پرداخته و حل کنند.

بهروان گفت: نکته جالب اينکه در برخي ديدارها مي‌توان تماشاگران را با انگشت شمارش کرد و گاها تعداد ماموران نيروي انتظامي هم از تماشاگران بيشتر است.

وي در مورد تغيير تاريخ ديدار تيم‌هاي نفت و ذوب‌آهن و اعتراض اصفهاني‌ها به تغييرات مکرر زمان اين مسابقه گفت: به خاطر کمک به تيم زير 22 سال بايد تاريخ اين مسابقه تغيير مي‌کرد. ضمن اينکه اهميت ديدارهاي تيم زير 22 سال نيز کم نبوده و اگر به اين مسابقات نمي‌رفتيم سهميه المپيک را از دست مي‌داديم.

وي افزود: کميته مسابقات سازمان ليگ هيچ برنامه‌اي را عوض نمي‌کند مگر اينکه با دستور مقام بالادستي خود يعني فدراسيون فوتبال باشد. البته آنها هم حق دارند. اين تصميم هم به خاطر کمک به تيم زير 22 سال و حضور سه بازيکن نفت در اين تيم گرفته شده است. من مستند حرف مي‌زنم و حتي برخي مواقع به خاطر گرفتن بعضي تصميم‌ها معطل مي‌مانيد. شما مطمئن باشيد از اينکه برنامه ديدارها عوض شود ما عذاب مي‌کشيم چون ترکش‌هاي رسانه‌ها به ما مي‌خورد.

بهروان در پايان گفت: برنامه ديدار ذوب‌آهن و نفت را کميته مسابقات تغيير نداد و من در اين خصوص کد لازم را به شما دادم.

 

محمد بازدید : 10 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: عده‌اي مي‌خواهند با بيان حرف‌هاي تيم ما را در حساس ترين شرايط وارد حاشيه کنند.

محمد نوري ابتدا در خصوص جلسه شب گذشته با محمد رويانيان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به نمايندگي از همه بازيکنان در يک جلسه بسيار خوب با رويانيان شرکت کرديم که در اين جلسه در خصوص مباحث مختلف از جمله مشکلات بازيکنان صحبت شد که آن را با مديرعامل در ميان گذاشتيم.

رويانيان قول داد که مشکلات برطرف مي‌شود و من هم اين موضوع را به ساير بچه‌ها انتقال داديم.

نوري ادامه داد:‌ ما دو بازي حساس يعني 6 امتياز در پيش داريم و به نظرم اين امتيازها از نان شب براي ما واجب‌تر است. انشاءالله با تمام تمرکز خود به اين بازي‌ها فکر مي‌کنيم و مسئولان هم به فکر رفع مشکلات هستند.

وي در پاسخ به سؤالي که برخي‌ها مي‌گويند شما به همراه سيدجلال حسيني و محسن بنگر شب گذشته از رويانيان پول گرفته‌ايد،‌گفت: از يک ريال هم خبري نبود چه برسد به اينکه ما سه نفر پول بگيريم. مسائل ريز و درشت اين جلسه را بچه‌ها مي‌دانند. سردار بايد حمايت شود و من نمي‌دانم چرا وزارت ورزش به باشگاه پرسپوليس کمک نمي‌کند. من اميدوارم که هر چه سريع‌تر به باشگاه پرسپوليس کمک شود تا اينکه بتواند در حساس‌ترين شرايط خود به بازي‌هاي باقيمانده با خيال راحت فکر کند.

هافبک پرسپوليس خاطرنشان کرد: ما بازي بسيار حساس و شايد سرنوشت‌سازي را مقابل تيم خوب فولاد داريم و بايد هر چه در توان داريم به نمايش بگذاريم تا دست خالي آن بازي را ترک نکنيم و بعد از اين مسابقه بايد خود را براي يک دربي حساس آماده کنيم. پس نبايد خداي ناکرده تمرکزمان را به هم بزنيم. ما سعي نکرديم که برخي مشکلات‌مان بزرگ‌نمايي شود و به نظرم در يک کار منطقي و براي حفظ آرامش تيم همه مشکلات را به رويانيان گفتيم و انشاءالله همه چيز حل مي‌شود.

نوري در پاسخ به سؤالي که به نظرت اين مشکلات در دو بازي آينده به قرمزپوشان ضربه مي‌زند يا خير، گفت:‌آنقدر بچه‌هاي ما با غيرت و تعصب هستند که مي‌دانند وظيفه‌شان مقابل هواداران چيست. تا امروز چقدر درباره مشکلات از زبان بازيکنان مصاحبه و حرف شنيده‌ايد؟ با توجه به مشکلاتي که داشتيم اما همه کار خود را ادامه دادند و مطمئن باشيد چيزي جلودار ما نيست و اميدوارم بتوانيم آخر فصل شرمنده هواداران نشويم. البته اگر مشکلات هم زودتر حل شود با خيال راحت‌تر کارمان را دنبال مي‌کنيم. مخصوصا در دو سه بازي آينده که به نظرم جنگ و فينال زودرس است.

نوري تاکيد کرد: با توجه به موقعيت حساس پرسپوليس عده اي با بيان حرف هايي مي خواهند ما را به حاشيه ببرند.مثلا مي گويند که بازيکنان تيم عمداً در مراسم جشن 50 سالگي حاضر نشدند، در صورتي که ما فقط براي استراحت بيشتر در مراسم شرکت نکرديم و احترام پيشکسوتان هميشه براي ما واجب است.

 

محمد بازدید : 12 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

کميته انضباطي احکامش را درباره پرونده هاي موجود اعلام کرد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين احکام به شرح زير است:

استقلال سه ميليون تومان جريمه شد

در بازي تيم هاي استقلال تهران و داماش گيلان در هفته بيستم ليگ برتر که سوم دي ماه 92 انجام شد، تماشاگران استقلال مرتکب تخلفاتي شدند که بر همين اساس باشگاه استقلال به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. راي صادره قطعي است.

ملوان انزلي سه بر صفر بازنده شد

در رقابتهاي ليگ برتر فوتبال ساحلي و در ديدار سوم دي ماه تيم هاي ويژن تهران و ملوان انزلي که سوم دي ماه 92 قرار بود برگزار شود، ملوان انزلي بدون عذرموجه از حضور در ميدان خودداري کرد و مراتب توسط داور و ساير عوامل ذيربط صورت جلسه شد. به همين دليل تيم ملوان سه بر صفر بازنده و به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. راي صادره قطعي است.

آراي تيم هاي غايب در جام حذفي بانوان

در رقابتهاي جام حذفي بانوان برخي تيم ها در مسابقاتشان حاضر نشده اند و کميته انضباطي درباره اين تيم ها احکام قطعي صادر کرده است. تيم خرم بيد در مقابل تيم نگاردژ شيراز حاضر نشده است، تيم فيروزآباد فارس هم در مقابل تيم پاس همدان حاضر به انجام مسابقه نشده، تيم سيستان و بلوچستان هم در مقابل تيم ملوان انزلي حاضر نشده و تيم استقلال تهران هم در بازي مقابل تيم هيات فوتبال گرگان به زمين مسابقه نرفته است. همه تيم هاي مذکور بدون عذرموجه از حضور در ميدان خودداري کرده اند و مراتب توسط داور و ساير عوامل ذيربط صورت جلسه شده است، بر همين اساس کميته انضباطي تيم هاي غايب را به سه بر صفر بازنده و آنها را به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي کند.

شهرداري سيرجان شش بر صفر بازنده شد

در رقابتهاي ليگ برتر فوتبال بانوان و در بازي تيم هاي شهرداري سيرجان و شهرداري بم در سيرجان که پنجم دي ماه انجام مي شد، تيم شهرداري سيرجان در نيمه اول با نتيجه شش بر صفر از حريفش عقب بود که به علت شش نفره شدن تيم شهرداري سيرجان بازي ادامه نيافت و مراتب توسط داور و ساير عوامل ذيربط صورتجلسه شد و در نهايت کميته انضباطي اعلام کرد که تيم شهرداري سيرجان شش بر صفر بازنده مي شود. راي صادره قطعي است.

 

محمد بازدید : 11 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

با حکم رئيس فدراسيون فوتبال سيدرضا افتخاري پس از گذشت بيش از يک سال به عنوان رئيس کميته فوتسال معرفي شد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون, طي حکمي از سوي علي کفاشيان-رئيس فدراسيون فوتبال، سيد رضا افتخاري به عنوان رئيس کميته فوتسال منصوب شد.

در قسمتي از اين حکم آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالي و مصوبه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال در تاريخ 25/9/92 و مستندا به ماده 47 اساسنامه و به موجب اين ابلاغ به سمت رئيس کميته فوتسال منصوب مي شويد.اميد است با تلاش مستمر شما و ديگر همکاران در راستاي مسئوليت اين کميته، شاهد ارتقا بيش از پيش فدراسيون باشيم.

محمد بازدید : 14 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مسئوليت تيم فوتبال تراکتورسازي به صورت موقت تا مشخص شدن سرمربي تيم به فرهاد پورغلامي رسيد.

باشگاه تراکتورسازي با کناره گيري مجيد جلالي از اين تيم موافقت کرد تا تکليف هدايت اين تيم نا معلوم بماند.

به گزارش فارس،طبق اعلام مسئولان اين باشگاه تا مشخص شدن وضعيت کادرفني فرهاد پورغلامي مربي اين تيم مسئوليت تمرينات را بر عهده مي‌گيرد. در صورت اينکه بعد از جدايي مجيد جلالي اگر پورغلامي نيز تمايل به ادامه همکاري نداشته باشد محمدرضا باغ‌آبادي تا مشخص شدن سرمربي امور تمرينات را بر عهده مي گيرد.

 

محمد بازدید : 10 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي مي‌گويد که براي مجيد جلالي آرزوي موفقيت مي‌کند و توني اوليويرا را گزينه اول سرمربيگري اين باشگاه مي‌داند.

حميد زيني زاده در خصوص موافقت اين باشگاه با استعفاي مجيد جلالي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: از زحمات چندين ماهه آقاي جلالي تشکر مي‌کنيم و اميدواريم که ان‌شاءالله وي در ساير باشگاه‌ها موفق باشد.

وي در خصوص گزينه‌هاي اين باشگاه براي جايگزيني مجيد جلالي و هم‌چنين وضعيت توني اوليويرا براي سرمربيگري اين تيم گفت: گزينه ما آقاي توني اوليويرا است و مذاکراتمان را شروع ‌کرده‌ايم. ان‌شاءالله تا 48 ساعت ديگر نتيجه‌ نهايي را اعلام خواهيم کرد. آقاي اوليويرا نيز تمايل دارند که به تيم سابق خود باز گردند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي هم‌چنين در خصوص اين که آيا با توني اوليويرا به توافق نرسيدند چه گزينه‌هاي ديگري را مدنظر دارند، بيان کرد: ما تلاش داريم که تا گزينه اول و آخرمان توني اوليويرا باشد و تلاش داريم تا وي را به تيم باز گردانيم.

زيني زاده در خصوص وضعيت حضور جاسم کرار در تبريز گفت: در حال پيگيري حضور جاسم کرار در تبريز هستيم، زيرا قرارداد امضا شده و بليت نيز تهيه شده و پيگير هستيم که چه زماني مي‌تواند در تبريز حضور يابد. از فردا قرارداد اين بازيکن شروع خواهد شد و پيگير هستيم تا وي در تبريز حضور يابد.

 مجيد جلالي پيش از ديدار تراکتورسازي و فجرسپاسي از کناره گيري سخن گفت اما قرار بود که او تا امروز (يکشنبه) در تبريز بماند و در جلسه هيات مديره باشگاه حضور يابد. اتفاقي که البته رخ نداد.

زيني‌زاده در اين باره گفت: ما به جلالي نگفتيم که در تبريز بماند و صلاح هم نديديم که به جلسه هيات مديره دعوتش کنيم!

 

محمد بازدید : 14 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

جدايي سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي از اين تيم قطعي شد.

مجيد جلالي بعد از رويارويي با حواشي فراوان و اتفاقاتي که در باشگاه تراکتورسازي رخ داد در نهايت جدايي‌اش از اين تيم تبريزي قطعي شد.

به گزارش فارس،هيئت مديره باشگاه تراکتورسازي به مجيد جلالي اولتيماتوم داده بود که در صورت رقم خوردن اولين شکست بايد اين تيم را ترک کند. جلالي بعد از تساوي بدون گل تراکتورسازي مقابل فجرسپاسي و با نظر هيأت مديره و مسئولان اين تيم، تصميم گرفته شد که اين مربي از تيم تبريزي جدا شود.

جلالي پيش از اين اعلام کرده بود در صورت رقم خوردن هر نتيجه اي از سمتش در تراکتورسازي کنار خواهد رفت و امروز اعضا هيات مديره با استناد به اين امر تصميم گرفتند که ديگر با او به همکاري ادامه ندهند و جدايي اين مربي از تراکتورسازي قطعي شد.

گفته مي‌شود توني اوليويراي پرتغالي سرمربي سابق اين تيم جدي ترين گزينه براي جايگزيني مجيد جلالي به حساب مي‌آيد.

 تراکتورسازي در پايان هفته بيست و يکم ليگ برتر با کسب 35 امتياز در رده ششُم جدول قرار دارد.

 

محمد بازدید : 12 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

ديدار دو تيم استقلال و ذوب‌آهن در مرحله يک چهارم حذفي اول بهمن ماه در اصفهان برگزار مي‌شود.

بعد از اعلام ميزباني ذوب آهن در ديدار با استقلال در مرحله يک چهارم جام حذفي مشخص شد که اين مسابقه روز اول بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس،ساير ديدارهاي مرحله يک چهارم جام حذفي فردا در سالن روابط عمومي سازمان ليگ قرعه‌کشي خواهد شد که پرسپوليس بايد به مصاف فولاد خوزستان برود. راه آهن بايد با تراکتورسازي بازي کند.و مس کرمان و نفت آبادان نيز در اين مرحله به مصاف يکديگر خواهند رفت که فردا ميزباني و ميهماني اين تيم‌ها با قرعه کشي مشخص خواهد شد.

 

محمد بازدید : 13 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي کشورمان درگذشت اسطوره فوتبال پرتغال را تسليت گفت.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، دستيار اولش سيموئز، کادر فني و بازيکنان تيم ملي و همچنين فدراسيون فوتبال کشورمان درگذشت اوزه بيو اسطوره فوتبال پرتغال را تسليت گفتند.

اوزه‌ بيو داسيلوا فريرا که در 25 ژانويه 1942 در لورنزو مارکز موزامبيک چشم به جهان گشوده بود روز 5 ژانويه 2014 درگذشت. وي مهاجم سابق تيم ملي فوتبال پرتغال بود که همواره از اين اسطوره به عنوان بهترين فوتباليست و نماد فوتبال پرتغال نام برده مي‌شود. اوزه بيو اولين برنده توپ طلاي اروپا و آقاي گل جام جهاني 1966 لندن بود که در مستطيل سبز هنرنمايي مي‌کرد.

اوزه‌ بيو داسيلوا فريرا، ملقب به اوزه‌ بيو که بسياري از او به عنوان بهترين فوتباليست تاريخ پرتغال ياد مي‌کنند، امروز (يک‌شنبه) در سن 71 سالگي و به دليل مشکلات قلبي، تنفسي درگذشت. اوزه‌بيو در سال 1960 به بنفيکا پيوست و نمايش‌هاي خيره کننده‌اش باعث شد تا به او لقب «يوزپلنگ سياه» بدهند.

اسطوره فوتبال پرتغال خيلي زود به تيم ملي پرتغال هم دعوت شد و توانست هم در تيم ملي پرتغال و هم در باشگاه ليسبوني افتخارات زيادي را کسب کند. وي 7 بار جايزه بهترين گلزن ليگ پرتغال را از آن خود کرد و 2 بار برترين گلزن قاره اروپا شناخته شد و يک بار در سال 1965 توپ طلا را به خود اختصاص داد.

اوزه بيو درمجموع 11 جام قهرماني را با بنفيکا بالاي سر برد و در 294 بازي براي اين تيم 316 گل زد که آمار خيره کننده‌اي از خود به جاي گذاشت. البته اوزه‌بيو 64 بازي ملي هم براي تيم ملي پرتغال انجام داد. وي در نظر سنجي فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال به عنوان نهمين بازيکن برتر قرن بيستم شناخته شده است. اوزه‌ بيو در نوامبر سال 2003 جايزه بازيکن طلايي فوتبال پرتغال را که به بهترين بازيکن 50 سال اخير فوتبال اين کشور اهدا شد، را هم از آن خود کرد.

وي به همراه تيم بنفيکا به تهران هم آمده بود. تيم هاي پرسپوليس و بنفيکا روز 21 اسفند 1349 در ورزشگاه شهيد شيرودي به مصاف هم رفتند که اين بازي با درخشش اوزه بيو 4 بر صفر به نفع ميهمان پرتغالي به پايان رسيد. بنفيکايي‌ها در يک ديدار دوستانه ديگر پاس تهران را هم 2 بر صفر شکست داده بودند. آنتونيو سيموئز دستيار اول کي‌روش در تيم ملي و آنتونيو اوليويرا 2 تن از بازيکنان بنفيکا در ديدار دوستانه با پاس و پرسپوليس بودند.

 

محمد بازدید : 7 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال استقلال در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي ميهمان تيم ذوب‌آهن اصفهان است.

به نقل از سايت سازمان ليگ، غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات اعلام کرد طبق آئين‌نامه مسابقات، استقلال ميهمان تيم ذوب آهن در مرحله يک چهارم جام حذفي است.

نامه بهروان به مديران دو باشگاه استقلال و ذوب آهن به شرح زير است:

«احتراما؛ پيرو دعوتنامه شماره 4553/110 مورخ 9/10/92 سازمان ليگ فوتبال جهت مراسم قرعه‌کشي تعيين ميزبان و ميهمان جام حذفي يادواره آزادسازي خرمشهر در مرحله 4/1 در روز دوشنبه 16/10/92 در محل روابط عمومي سازمان ليگ، به اطلاع مي‌رساند با توجه به آيين‌نامه برگزاري مسابقات جام حذفي به شماره 2359/110 مورخ 4/6/92 ماده 4-5-5 که متذکر شده هر تيم در مرحله اول و دوم پي در پي ميزبان يا مهمان باشد بازي سوم نياز به قرعه‌کشي نيست و تيمي که بيشترين ميزباني پي در پي را دارا باشد به طور اتوماتيک ميهمان خواهد بود لذا با توجه به جدول مسابقات حذفي تيم استقلال تهران دو بار پي در پي ميزبان بوده که جهت بازي سوم خود با ذوب آهن اصفهان نياز به قرعه‌کشي ندارد و مي‌بايست به عنوان ميهمان، مسابقه مرحله 4/1 خود را در اصفهان برگزار نمايد. خواهشمند است به مبادي ذي‌ربط ابلاغ فرماييد.»

محمد بازدید : 14 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

سازمان ليگ اسامي محرومان هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

به نقل از سايت سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ، اسامي محرومان هفته بيست و دوم ليگ برتر را به شرح زير اعلام کرد:

مربيان:

شنر آکاي از تيم سايپا

بازيکنان:

محمد رضا خلعتبري - رضا حقيقي شانديز از تيم پرسپوليس تهران

اميد ابراهيمي از تيم فولاد مبارکه سپاهان

حميد جوکار از تيم فجر سپاسي شيراز

روح الله سيف اللهي مقدم از تيم داماش گيلان

محمد وحيد اسماعيل بيگي - محمد آبشک از تيم مس کرمان

محمد رضا ناصحي از تيم سايپا البرز

هادي شکوري از تيم صباي قم
محمد بازدید : 15 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

يکي از بهترين دفاع راست‌هاي تاريخ فوتبال ايران بازيکني که هم سابقه ملي دارد هم داربي‌هاي زيادي را تجربه کرده است و در خيلي از تيم‌ها مثل سايپا، استيل‌ آذين، پرسپوليس، ابومسلم و ... سابقه بازي داشته پژمان جمشيدي است .

وي چند وقتي است که به دنياي سينما رو آورده است و بسيار موفق بوده است طوري که با توجه به عملکرد خوبش در سينما خيلي از هم‌بازيان سابق يا از روي حسادت يا دوست داشتن زيادي انتقاداتي به وي داشتند که در قالب دنياي حرفه‌اي چه در سينما و چه در ورزش اين انتقادهاي حرفه‌اي به عمل نمي‌رسيد.

خبرنگار ورزش سه گفت‌وگويي با خود پژمان در اين رابطه انجام داده‌ که شنيدن آن خالي از لطف نيست.

آقاي جمشيدي زود از دنياي فوتبال کنار رفتي به نظرت نمي‌توانستي هنوز باشي در حالي که هم دوره‌هاي تو مثل سيدعباسي، عنايتي، نيکبخت و خيلي‌هاي ديگر هنوز فوتبال بازي مي‌‌کنند و ارقام آنچناني مي‌گيرند. چرا زود کنار رفتي؟

حقيقتش من زود کنار رفتم به اين دليل که نمي‌خواستم به هر قيمتي باشم و براي شان و شخصيت خودم احترام قائل بودم. پيشنهاد داشتم ولي وقتي جايي احساس مي‌کردم از نظر شخصيتي و سابقه ورزشي براي من کنار گذاشتن فوتبال بهتر است تا اينکه به هر پيشنهادي پاسخ مثبت بدهم و خودم را ارزان بفروشم. اين بود که تصميم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم و انشااله در آينده مربيگري فوتبال را به صورت حرفه‌اي دنبال خواهم کرد. البته از فوتبال زود کنار رفتم ولي از سينما زود کنار نمي‌روم و تلافي فوتبال را سر سينما در مي‌آورم.(باخنده)

شنيده‌ايم پيشنهاد ليگ برتري به عنوان دستيار مربي داشته‌اي؟

بله، دو مربي ليگ برتري لطف داشتند با مدير برنامه‌هاي فوتبالي‌ام تماس داشتند که جا دارد از آنها تشکر کنم و به آنها اعلام کرده‌ام فعلا بنا به دلايلي شرايط براي مربيگري بنده در ليگ برتر فراهم نيست ولي حتما در آينده خوشحال مي‌شوم که از تجربيات اين دو بزرگوار در مربيگري استفاده کنم ولي فعلا شرايطش را نداشتم.

آقاي جمشيدي در بازي آث‌ميلان و پيشکسوتان پرسپوليس يک خطاي حرفه‌اي از مالديني گرفتي. مالديني راجع به آن صحنه چه گفت؟

مالديني اصلا بحث فوتبالي ما نمي‌کرد. مالديني فقط حرف بيزينس با من زد و اينکه پيشنهاد قاسم‌خاني را براي پژمان 2 جدي گرفته است. هنوز مالديني تماس مي‌گيرد و مي‌گويد چرا قاسم‌خاني من را براي بازي در پژمان 2 دعوت نکرده است. (باخنده)

به مربيگري در تيم ملي هم فکر مي‌کني؟

چرا فکر نکنم مطمئن باشيد يک روزي نوبت نسل ما هم براي مربيگري در تيم ملي مي‌رسد. البته همين چند وقت پيش براي همکاري در يکي از رده‌هاي سني ملي در فوتبال پايه صحبت‌هايي شده بود ولي همانطور که عرض کردم فعلا شرايطش را ندارم ولي در آينده نزديک خبرهاي زيادي هم راجع به فوتبال و کارهاي سينمايي خواهيد شنيد.

بازي‌هاي پرسپوليس را اين روزها مي‌بيني؟

بله پرسپوليس اين روزها به معناي واقعي يک تيم هستند به نظر من چشم‌نواز فوتبال بازي مي‌کنند و خيلي سخت است که از حالا بگوييم صددرصد قهرمان است اما اگر همين روند ادامه پيدا کند و همه نفراتش را در اختيار داشته باشد شانس اول قهرماني است. البته نبايد از ديگر تيم‌هاي مدعي که آنها هم حرفه‌اي هستند مثل استقلال، سپاهان و دو، سه تيم ديگر غافل شد.

حرف آخر ...

اميدوارم که تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني بتواند نتايج در خور شخصيت فوتبال ايران بگيرد و دل مردم عزيز ايران شاد شود.

 

محمد بازدید : 15 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

شاگردان علي دوستي در ديدار با فنلاند با 5 گل به برتري رسيدند.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، ديدار تيم هاي ملي جوانان ايران و فنلاند در تورنمنت جام جهاني کوچک سن پترزبورگ روسيه با نتيجه 5 بر صفر به سود ايران به پايان رسيد.

در اين بازي که با برتري کامل جوانان ايران در همه دقايق بازي همراه بود يحيي نجاريان در دقيقه 7، ميثم جودکي در دقيقه 21 و يوسف سيدي در دقيقه 32، ماهان بغدادي در دقيقه 48 و علي فتحيان در دقيقه 75 براي ايران گلزني کردند.

البته جوانان ايران موقعيتهاي زيادي براي افزايش تعداد گل‌هايشان داشتند اما در نهايت بازي با نتيجه 5 بر صفر به سود ايران به پايان رسيد تا ايران با شش امتياز از دو بازي اش در صدر جدول قرار گيرد و منتظر نتيجه بازي اسلوواکي و بلاروس بماند.

در بازي‌هاي ديروز ژاپن سه بر يک چک را شکست داد، يونان و آذربايجان يک بر يک مساوي کردند، ترکيه يک بر صفر اوکراين را شکست داد و منتخب سن پترزبورگ 4 بر صفر تيم ليتواني را از پيش رو برداشت.

 

محمد بازدید : 14 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال فجرسپاسي موفق شد در زمين تراکتور با نتيجه صفر – صفر با کسب يک امتياز به شيراز برگردد.

در همين رابطه مسعود ريگي بازيکن اين تيم مي‌گويد: باور کنيد تيم ما با اينکه جوان است و بعضي از مهره‌هايمان را از دست داده‌ايم پتانسيل بالايي دارد. مساوي گرفتن در زمين تراکتور واقعا کار سختي است که ما توانستيم اين کار را انجام دهيم.

وي در ادامه مي‌گويد: خيلي‌ها فجر را يکي از گزينه‌هاي سقوط مي‌دانند اما ما تا آخرين لحظه تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم تيم را در ليگ حفظ کنيم و با توجه به حضور ياوري که هر روز بر سر تمرين به ما انگيزه و روحيه مي‌دهد اين کار ممکن است.

وي در پايان مي‌گويد: ما بازي‌هاي سختي را در پيش رو داريم و خودمان مي‌دانيم هر بازي حکم پلي‌آف را دارد. ما بايد همگي تلاش کنيم تا با کمک خدا و هوادارانمان بتوانيم تيم فجر را در ليگ برتر نگه داريم تا شيراز کماکان يک نماينده در ليگ برتر داشته باشد.

بازيکن جوان و آينده دار فجر در مورد دعوت شدنش به تيم ملي اميد و اوضاع اين تيم گفت : آقاي منصوريان تيم خوبي را دور هم جمع کرده بود . حيف که بعضي از باشگاه ها همکاري لازم را نداشتند . اما اميدوارم افاضلي با همين مهره ها بتواند تيم را قهرمان کنند . نبودن صادقيان و مسلمان مطمئناً به تيم ضرر خواهد زد اما باور کنيد بازيکنان نسل ما پتانسيل بالايي دارند و اين را در بازي با عمان نشان خواهيم داد .

 

محمد بازدید : 11 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

معاون پزشکي باشگاه استقلال گفت: ‌متاسفانه تيموريان بازيکن در بازي با راه‌آهن ضربه شديدي ديد و او هم در سريال مصدوميت ها اضافه گرديد البته پاي او نشکسته است.

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، دکتر امين نوروزي، معاونت پزشکي علوم ورزشي باشگاه استقلال گفت: امسال يکي از پرکارترين سال‌هاي کاري بنده و کادر پزشکي‌ام بود و دليل اين مسئله بيشتر به نوعي به خاطر عدم زمان مناسب قبل از شروع فصل و بين فصل در انجام تمرينات مناسب بدنسازي بود.

دکتر نوروزي اضافه کرد: با اين حال کادر پزشکي استقلال بازيکنان را سر موعد به بازي مي‌رساند. اما مشکل ما انواع و اقسام مصدوميت‌ها بود و همچنين تعدد مصدوم‌ها که هر بازيکني خوب مي‌شد، بلافاصله يک بازيکن جديد مصدوم به جاي او اضافه مي‌‌شد. همين مسئله خيلي کار گروه پزشکي را سخت و مشکل‌‌ساز کرد که جا دارد يک خسته نباشيد به همه اعضاي کادر پزشکي استقلال بگويم.

وي در خصوص وضعيت مصدومان استقلال گفت: مجيد غلام‌نژاد از ناحيه عضله پشت ساق پا ضربه خورده و ان‌شاءا... از هفته آينده به تمرينات استقلال اضافه مي‌‌شود. کبه هم با وجود مصدوميت شديدي که از ناحيه زانو داشت تحت درمان است و اگر شرايط به همين منوال طي شود از ده روز ديگر دويدن دور زمين را آغاز مي‌کند.

دکتر نوروزي وضعيت اولادي را اينگونه شرح داد: اين بازيکن به دليل فشار بيش از حد در تمرين از ناحيه عضله پشت ران دچار مصدوميت شد و در حال‌حاضر تحت درمان است.

وي در خصوص شرايط احمد جمشيديان گفت: وي همچنان تحت درمان است. با توجه مشکل جدي که اين بازيکن داشته و عمل جراحي سنگيني که روي ايشان انجام گرفته اين بازيکن بعد از دوران نقاهت دردهاي پراکنده‌اي در نواحي مختلف لگن حس مي‌کرد که اين دردها براي ايشان آزاردهنده بود و نياز به درمان‌هاي متعددي داشت که همه براي او انجام گرفت و همچنان هم مراحل درماني اين بازيکن پيش مي‌رود که اين اتفاق يکي از سنگين‌ترين مشکلات ما در سال جاري بود.

معاونت پزشکي باشگاه استقلال در ارتباط با مصدوميت تيموريان گفت: متاسفانه اين بازيکن در بازي با راه‌آهن ضربه شديدي ديد و او هم در سريال مصدوميت ها اضافه گرديد، اما با توجه به اسکني که از پاي تيموريان گرفتيم خوشبختانه او دچار شکستگي پا نشده است و پس از رفع درد پايش در تمرينات شرکت مي‌کند.

دکتر نوروزي در پايان اعلام کرد: با درايتي که از آقاي قلعه‌نويي و همکارانش سراغ دارم با درنظر گرفتن به تعادل فشار تمرينات و استراحت بازيکنان درصد آسيب‌ديدگي‌ها کاسته مي‌شود.
محمد بازدید : 11 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: آرش برهاني توسط سرمربي استقلال در اختيار باشگاه قرار گرفته و به زودي وضعيتش مشخص مي‌‌شود.

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، ميرشاد ماجدي در خصوص وضعيت آرش برهاني گفت: اين بازيکن توسط سرمربي استقلال در اختيار باشگاه قرار گرفته و به زودي وضعيتش مشخص مي‌‌شود.

سرپرست استقلال ابراز اميدواري کرد اين مشکل به بهترين شکل ممکن حل و فصل شود.
محمد بازدید : 11 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: اما از اينکه نتوانستم براي استقلال گل بزنم ناراحت شدم.

آرش برهاني با تسليت به جواد خياباني درباره اتفاقات رخ داده در ديدار ديروز استقلال و راه آهن اظهارداشت: ديروز خيلي آماده بودم و دوست داشتم براي استقلال گل بزنم. وقتي تعويض شدم از اين ناراحت شدم که به رغم آماده بودنم نتوانستم گل بزنم. وقتي به نيمکت رسيدم يک کلمن آنجا بود که به آن برخورد نکردم و اصلا به کلمن لگد نزدم.

به گزارش ايپنا،وي افزود: من شهر را به هم نريخته ام و به نظر قلعه نوعي هم احترام مي گذارم. هر تصميمي بگيرند به آن احترام مي گذارم. البته کارم را هم تاييد نمي کنم اما از اينکه نتوانستم براي استقلال گل بزنم ناراحت شدم.

محمد بازدید : 15 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مديرفني تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال با وجود همه مشکلاتي که داشت مقابل راه‌آهن خوب ظاهر شد. قلعه‌نويي هم در نتيجه‌گيري شاهکار کرده است.

به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، منصورپورحيدري در خصوص برد استقلال مقابل راه آهن گفت:استقلال با وجود همه مشکلاتي که داشت در اين ديدار خوب ظاهر شد.با وجود کمبودها و مشکلاتي که استقلال دارد قلعه نويي در نتيجه گيري شاهکار کرده است.وي اضافه کرد:تعويض هاي استقلال در اين بازي خيلي خوب و منطقي انجام گرفت و تيم با يک برنامه ريزي خوب توانست به پيروزي برسد.وقتي استقلال با دست هاي بسته به اين پيروزي رسيد نشان ازعملکرد خوب کادر فني و بازيکنان تيم دارد.

پورحيدري در ارتباط باوضعيت آرش برهاني گفت:با شناختي که از برهاني دارم فکر نمي کنم او اين کار را کرده باشد.آرش اين اخلاق را ندارد که نسبت به تعويضش اعتراض کند و اگر هم به رختکن رفته به خاطرسردي هوا بوده.او بعد از دوندگي درون زمين طاقت سرما را نداشته و با اجازه راهي رختکن شده است. عضو هيات مديره استقلال افزود:برهاني آنقدر با تجربه و هوشيار است که دراين شرايط به حاشيه نرود.او هميشه بدون حاشيه در استقلال حضور داشته و از اين به بعد هم همينطورخواهد بود.

پيشکسوت استقلال در خصوص شرايط بازيکن برزيلي گفت:چند وقت است که سرمربي تيم به اين بازيکن نظر دارد تا درصورت تاييد تست پزشکي وي به عضويت استقلال در بيايد.اميدواريم اين بازيکن با به عضويت در آمدن استقلال بتواند به عنوان يک هافبک بازيساز خوب براي تيم به ميدان رفته و نياز هاي استقلال را برطرف کند.

پورحيدري بازي با استقلال خوزستان را سخت عنوان کرد و گفت:بازي هاي دور برگشت به مراتب سخت تر از دوررفت است.از اينرو استقلال نميتواند بازي آساني مقابل حريف خود داشته باشد . با اين حال شرايط استقلال و حفظ صدر نشيني ايجاب ميکند استقلال همه توان خود را براي برد در اين ديدار بگذارد و اگر چه اين ديدار يک بازي خانوادگي است اما قطعا همه هدف استقلال براي پيروزي مقابل استقلال خوزستان دنبال ميشود تا بتواند صدرنشيني خود را حفظ کند.

 

محمد بازدید : 11 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: اينکه رويانيان گفته استقلالي‌ها هم مي‌دانند که پرسپوليس برنده دربي خواهد بود به خاطر ترسش از اين بازي است.

به نقل از فارس،علي فتح‌الله‌زاده در حاشيه تمرين امروز تيم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص وضعيت آرش برهاني پس از اتفاقات ديروز بازي تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن و اينکه تکليف او چه مي‌شود، گفت: متأسفم براي کساني که قلعه‌نويي را تحريک مي‌کنند تا آرش برهاني را اخراج کند، اين کار جوانمردانه نيست، قلعه‌نويي گفته بايد فيلم بازي را ببيند و بعد درباره اين مسئله تصميم‌گيري کند.

وي ادامه داد: آرش گفته که چون در اين بازي گل نزده و براي استقلال مفيد واقع نشده ناراحت شده و اين موضوع خيلي با بحث‌هايي که ديروز و امروز منتشر شده، فرق مي‌کند و شايد اگر من هم جاي قلعه‌نويي بودم و اين صحبت‌ها را مي‌شنيدم اين برخورد را مي‌کردم البته من ديروز از ميرشاد ماجدي پرسيدم که داستان چه بوده و او هم گفته که برهاني به خاطر عصبانيت از تعويض به کلمن لگد نزده و چون براي استقلال مفيد واقع نشده ناراحت بوده است اما در هر حال من از سرمربي تيمم حمايت مي‌کنم و حامي تصميم قلعه‌نويي هستم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه نظري بازيکن استقلال هم چند هفته پيش مشابه چنين کاري را انجام داده اما با او برخورد نشده، تصريح کرد: من همين الان اين موضوع را از شما مي‌شنوم و چنين صحنه‌اي از مهدي نظري نديدم اما بهتر است بيايم و به هم کمک کنيم تا در خبرنويسي، مديريت و مربيگري به استاندارد برسيم. اين مسائل به سرمربي و سرپرست تيم برمي‌گردد و اگر چنين موضوعي هست بايد آنها با اين بازيکن برخورد کند. مديرعامل که وظيفه برخورد بر روي نيمکت را ندارد اما من به عنوان مديرعامل استقلال هر نوع بي‌انضباطي در هر رده‌اي را محکوم مي‌کنم.

وي درباره اينکه اگر سرمربي يا سرپرست چنين صحنه‌اي را نبيند، تکليف چيست، ادامه داد: شايد مدير در لحظه بازي جلسه داشته باشد و او هم اين صحنه را نبيند. بايد کار را تقسيم کرد، مديرعامل که براي تيم بازيکن انتخاب نمي‌کند، هر که را بگويند من به عنوان مديرعامل مي‌آورم.

فتح‌الله‌زاده افزود: همين حالا براي يک بازيکن برزيلي که بدون واسطه و مستقيم آورده‌ايم حدود 120 هزار دلار خواهيم پرداخت اما اگر قرار بود با واسطه اين انتقال انجام شود مجبور بوديم بالاي 200 هزار دلار بپردازيم البته اينطور هم نيست که بگوييم براي خريد بازيکن جديد پول نداريم، اين حرف ظلم به من است. من تا 500هزار دلار براي خريدن بازيکن خوب آمادگي دارم. ما در پست هافبک نفوذي مشکل داريم و هر طور باشد بايد بازيکن بگيريم اما من که بازيکن انتخاب نمي‌کنم و بايد تشکيلات تيم اين کار را انجام دهد.

مديرعامل استقلال در خصوص هجمه‌هايي که عليه پژمان منتظري پس از جدايي او از استقلال و حضورش در ليگ قطر اتفاق افتاده، اظهار داشت: اگر به مطالب چند روز قبل بازگرديم براي خود من هم تعجب‌آور است و شايد من نمي‌دانم و نمي‌فهمم که در ساير نقاط دنيا شرايط چگونه است اما هيچ کجاي دنيا مديرعامل يک تيم درباره قرارداد بازيکنانش توضيح نمي‌دهد.

وي ادامه داد: اين مدير باشگاه است که تشخيص مي‌دهد يک بازيکن چک بگيرد، يکي پول نقد و ديگري هم بدون پول و يا اينکه هر زمان پول داشته باشيم به يک بازيکن بدهيم. آدم‌ها با هم فرق مي‌کنند و شما نمي‌توانيد به يک بازيکن بگوييد با من قرارداد 3ساله ببند و از من هيچ پولي هم نگيرد و وقتي هم از تيم جدا شدي 70 درصد قراردادت را به من بده! به زور که نمي‌شود بازيکن در اختيار گرفت. بايد منطقي فکر کنيم. پژمان منتظري قراردادش تمام شده بود و اين موضوع در قرارداد او هست و ما نمي‌توانستيم از او حق ترانسفر بگيريم اما بازيکناني مثل مهدي پاشازاده، فرهاد مجيدي، علي موسوي و آندرانيک تيموريان چون با ما قرارداد داشتند حق ترانسفرشان 50 - 50 با ما تقسيم کردند اما بازيکني که آزاد است نمي‌توان از او پول گرفت.

فتح‌الله‌زاده افزود: قرارداد پژمان با ما تمام شده بود. در ابتداي فصل هم پيشنهاد دو ميليون و 200 هزار دلاري داشت اما ما به او گفتيم که مشکل داريم و در آسيا با ما بمان که او گفت تا نيم‌فصل با استقلال مي‌مانم که من از او تشکر کردم و گفتم همين خوب است، او به ما لطف کرد و در آسيا با ما ماند اما حالا که قراردادش تمام شده اخلاقي نيست که عليه او صحبت کنيم. البته بايد اين را بگويم که منتظري به ما اعتماد کامل داشت و چون فدراسيون فوتبال قرارداد نيم فصل را قبول نداشت با ما يک ساله بست و من به عنوان مديرعامل نمي‌توانستم زير حرفم بزنم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد اينکه از پژمان منتظري دلخور است، گفت: از او دلخوري کوچکي دارم چرا که اگر در نيم فصل به صورت قطعي مي‌گفت که مي‌خواهد از استقلال برود ما مي‌توانستيم براي تيم دفاع بگيريم اما بهرحال او براي استقلال زحمت کشيده و نبايد پژمان را اذيت کرد. همين برخوردهاي من باعث مي‌شود او روزي که برگردد با استقلال سفيد امضا کند.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود 900 ميليون به پژمان منتظري پرداخت شده، افزود: مگر کل قرارداد او چقدر بوده که 900 ميليون هم به پژمان منتظري پرداخت کنيم، اگر قرارداد پژمان را يک ميليارد و 200 ميليون هم در نظر بگيريم بايد 600 ميليون به او پرداخت کنيم نه 900 ميليون. متأسفانه عده‌اي در باشگاه خودمان هستند که تيم را بهم مي‌ريزند و سر نخ‌شان هم در خود باشگاه است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: در آستانه دربي آدم بايد به شرفش رجوع کند و دعواي خودش را به کل تيم مرتبط نکند. ما نصف قرارداد پژمان را داديم اما انگار پول بدهيم يا ندهيم باز هم گير هستيم. من بعد از دربي براي اينکه بازيکنان ناراحت نشوم اعلام مي‌کنم که چقدر بازيکنان پول گرفته‌اند اما قاطعانه‌ مي‌گويم ما بهتر از پرسپوليس به بازيکنانمان پول داده‌ايم و فقط به 4 نفر به نام‌هاي سياوش اکبر‌پور، هاشم بيک‌زاده، اميرحسين صادقي و يک بازيکن ديگر که نامش در ذهنم نيست پولي پرداخت نکرده‌ايم که من به آنها پطروس فداکار مي‌گويم اما ساير بازيکنان بالاتر از ساير تيم‌ها دريافتي داشته‌اند، دوستان در پرسپوليس مي‌گويند 20 تا 25 درصد قراردادشان را گرفته‌اند اما ما بيشتر از 25 درصد به بازيکنانمان پرداخت کرده‌ايم.

وي افزود: بي‌پوليم اما همين بي‌پولي‌ هم باعث نشده به فکر بازيکن گرفتن نباشيم. به طور مثال وقتي جباري رفت ما آندرانيک تيموريان را گرفتيم. بايد منصفانه با استقلال و ما برخورد کرد. ديروز تيم ما در دفاع تغييراتي داشت که اين بي‌سابقه بود و هر تيمي نمي‌تواند با اين شرايط به نتيجه برسد اما ما به جز بازيکنان يک برند ايراني به نام قلعه‌نويي بالاي سر تيم داريم که خودش يک تيم است. او مربي باهوشي است و با تعويضي هم که در بازي ديروز انجام داد نتيجه خوبي رقم زد. اميدوارم که هواداران ما بيايند و در بازي با استقلال اهواز از ما حمايت کنند تا براي دربي آماده شويم البته اميدوارم دوستان ديگر براي ما حرف درنياوردند و نگويند که ما گفته‌ايم تيمي قهرمان مي‌شود و بازي را مي‌برد البته هم اگر بگويم قهرمان آسيا مي‌شويم و يا به فينال مي‌رويم حتما اين اتفاق مي‌افتد.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هاي رويانيان که گفته بود استقلالي‌ها هم مي‌دانند که اين تيم به پرسپوليس در دربي مي‌بازد، گفت: کسي که مي‌ترسد اين حرف‌ها را مي‌زند.

فتح‌الله‌زاده درباره انتقادات حسن روشن در جشن 50 سالگي باشگاه پرسپوليس از باشگاه استقلال اظهار داشت: حسن روشن تند حرف مي‌زند اما تا زماني که اسم پيشکسوت روي کسي باشد من به او احترام مي‌گذارم و توهين‌ها را تحمل مي‌کنم اما هواداران ما آگاه هستند و اينکه گفته مي‌شود پرسپوليس باشگاه شده و ما نشده‌ايم را خوب مي‌فهمند. همين کمپ باشگاه استقلال 200 ميليارد تومان قيمت دارد که من از سازمان تربيت بدني آن را نگرفته‌ام و از يک وزارتخانه ديگر آن را انجام داده‌ايم و همين کار بزرگي است و اگر کاري هم نکرده باشم با کسب اجازه از آقاي قلعه‌نويي 7 قهرماني دارم و ژنرال 7 ستاره استقلال هستم!

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص ارزاني بليت‌هاي ورزشگاه‌ها و حضور تماشاگران تصريح کرد: همين آدم‌هايي که مي‌گويند بازيکنان پول‌هاي ميلياردي مي‌گيرند و از بيت‌المال ارتزاق مي‌کنند با همين حرف‌هايشان باعث مي‌شوند وقتي يک تيم خارجي به بازيکن پيشنهاد خوبي بدهد، او برود و اگر به من هم اين پيشنهاد بشود من هم بروم. بايد اين الفاظ را از روي فوتبال برداريم و به فوتبال کمک کنيم.

وي ادامه داد: من تلاش کردم تا قيمت بليت پايين بيايد اما در هواي سرد ديروز هم با همين اقدامات 5 هزار هوادار به ورزشگاه آمد البته من جلسه ديگري با‌ آقاي تاج دارم چرا که بليت بايد 5 هزار تومان بشود تا هوادار با استاديوم بيايد. ما به عشق هواداران کار مي‌کنيم . بارها شده که من ساعت 2 صبح به کمپ استقلال آمدم و از آنجا بازديد کردم به طوري که بعضي‌ها مي‌گويند من اينجا شريکم! اما باور کنيد که من يک متر هم اينجا ندارم. اگر هوادار به ورزشگاه نيايد فوتبال خراب مي‌شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که براي گرفتن طلب محمد قاضي از باشگاه پرسپوليس برنامه‌اي داريد يا نه، گفت: اجازه بدهيد او در ابتدا طلبش را از ما بگيرد بعد به فکر گرفتن طلبش از باشگاه پرسپوليس بيفتيم! البته بايد بگويم سيد صالحي از ما طلب دارد و قاضي از پرسپوليس و مي‌خواهيم طي جلسه‌اي با رويانيان اين موضوع را حل کنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال در پايان در خصوص پيشنهادات رسيده براي حنيف عمران‌زاده تصريح کرد: او تنها کسي است که بارها مصاحبه کرده و از ما دفاع کرده است. من به او گفته‌ام که او فراتر از فوتبال ايران است ولي او حرف من را قبول نکرد. حالا که از چين براي او پيشنهاد آمده باز هم حرف من را قبول ندارد و انگار بايد از بارسلونا از او پيشنهاد بيايد که حرف من را باور کند!

محمد بازدید : 17 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز از بيمارستان مرخص شد.

مهرداد کشفگري هافبک تيم فوتبال پرسپوليس که به دليل شکستگي از ناحيه دست در ديدار مقابل نفت در بيمارستان آتيه تحت عمل جراحي قرار گرفت صبح امروز پس از شرايط ايده‌آل دستش از بيمارستان مرخص شد و به منزل رفت.

به گزارش فارس،گفتني است پزشکان پرسپوليس با جراح متخصصش قرار شد در تماس باشند و دست کفشگري در هفته‌هاي آينده مورد معاينه‌اي لازم قرار گيرد.

گفتني است اين بازيکن 4 تا 6 هفته از ميادين دور است و دربي 78 را نيز از دست داده است.

محمد بازدید : 13 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

يک روزنامه انگليسي از سرمربي تيم ملي کشورمان به عنوان گزينه احتمالي جانشيني ديويد مويس نام برد.

سرالکس فرگوسن با 26 سال سابقه در منچستريونايتد با کسب 38 جام نام خود را در اين باشگاه جاودان ساخت و در پايان فصل گذشته پس از کسب سيزدهمين عنوان قهرماني ليگ برتر با شياطين سرخ اعلام بازنشستگي کرد.

به گزارش تسنيم،با جدايي فرگوسن، ديويد مويس اسکاتلندي بود که تکيه بر جاي او زد ولي نتايجي که منچستريونايتد در فصل جاري با اين مربي 50 ساله کسب کرده آنقدر فراز و نشيب داشته که نشاني از آن منچستر با صلابت 2 دهه گذشته نيست.

منچستريونايتد در هفته بيستم ليگ برتر انگليس در حالي‌که در ورزشگاه اولدترافورد پذيراي تاتنهام بود 2 بر يک مغلوب ميهمان خود شد تا انتقادات از ديويد مويس ادامه داشته باشد.

روزنامه «ديلي‌ميل» انگليس در گزارشي مدعي شد اگر ديويد مويس به همين روند کسب نتايج ادامه دهد و در پايان فصل جاري تيمش جز 4 تيم برتر ليگ برتر نباشد قطعا جايگاهش در اين تيم به خطر خواهد افتاد اما چه کسي مي‌تواند گزينه احتمالي جانشيني اين مربي اسکاتلندي باشد؟ نويسنده اين روزنامه انگليسي معتقد است کارلوس کي‌روش، سرمربي فعلي تيم ملي ايران و دستيار پيشين سرالکس فرگوسن گزينه احتمالي احراز اين پست است.

سرخپوشان اولدترافورد پس از گذشت 20 هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر 10 پيروزي، 4 تساوي و 6 شکست در کارنامه خود دارند و با 34 امتياز در مکان هفتم جدول رده‌بندي هستند. شاگردان مويس در حال حاضر با آرسنال صدرنشين 11 امتياز اختلاف دارند.

 

محمد بازدید : 15 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مديرعامل استقلال در تمرين آبي پوشان حضور يافت.

آبي پوشان از ساعت 11:30 روز يکشنبه در کمپ زنده ياد ناصر حجازي گرد هم آمدند و نخستين تمرين خود را پس از پيروزي مقابل سورينت و صدرنشيني انجام دادند.

به گزارش اوج، نکته عجيب در اين تمرين حضور فقط دو هوادار بود!آنها هم يکي از هواداران معلول استقلال و پدر او بودند.

*بوبکر کبه،احمد جمشيديان،مجيد غلام نژاد،آندرانيک تيموريان،خسرو حيدري،سيد حسيني،آرش برهاني و امير حسين صادقي در اين تمرين حضور نداشتند.

*جي لويد ساموئل با تاخير در تمرين حضور يافت.وقتي وي به زمين آمد امير قلعه نوعي خطاب به او گفت که ساموئل يک بازي خوب کردي،چرا دير آمدي؟

*مهدي رحمتي با لباس شخصي در تمرين حضور يافت.

*سرمربي استقلال همچنان نسبت به کيفيت چمن زمين کمپ انتقاداتي داشت.وي در گفت و گو با مدير کمپ اين موضوع را به او منتقل کرد.

*علي فتح الله زاده در کمپ زنده ياد ناصر حجازي حاضر شد.وي خطاب به جواد نکونام گفت که کجايي تو پسر خوب؟

مديرعامل استقلال گفت:من در ساعت 11 با کفاشيان جلسه گذاشتيم و منتظرت بوديم.نمي گذاريم بروي.

وي همچنين با هاشم بيگ زاده به زبان آذري صحبت کرد.

 

محمد بازدید : 13 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از نظر من وقتي علي دايي در جشن باشگاه شرکت کرد به اين معناست که تمام تيم حضور داشته است.

محمد رويانيان در مورد مراسم شب گذشته اظهار داشت: خوب يا بد خدا را شکر مي‌کنم که با حضور قهرمانان و پهلوانان سرشناس از جمله علي پروين، طالقاني، موحد، نصيري اين جشن برگزار شد. همه آمدند و ما را شرمنده خود کردند. به نظرم روز باشکوهي رقم خورد.

به گزارش فارس، وي افزود: ما سعي کرديم از قهرمانان ملي باشگاه پرسپوليس تجليل کنيم و حتي در اين ميان استقلالي‌ها هم مانند روشن و بزرگان ديگرشان به مراسم ما آمدند که اين هم نشانگر بزرگواري آنها بود البته به نظرم حضور محمد دادکان براي ما يک دنيا ارزش داشت که جا دارد از طرف خانواده پرسپوليس از ايشان تشکر کنم که به دعوت خانه خودش جواب مثبت داد و در بين بزرگان حضور پيدا کرد.

رويانيان ادامه داد: ديشب راحت خوابيدم چون لبخند پيشکسوتان را ديدم که برايم يک دنيا ارزش داشت. مجموعا جشن زيبا و خوبي بود حماسه ساز ملبورن يعني خداداد عزيزي حضور يافت و پيام معاون رئيس‌جمهور را هم شنيديم. کاري بود که از دست ما برمي‌آمد که اميدوارم اين جشن 50 سالگي حداقل چند ثانيه لبخند را به لب بزرگان آورده باشد.

رويانيان در مورد برخي بي‌نظمي‌ها گفت: بالاخره پرسپوليس يک يا دو پيشکسوت که ندارد، بزرگان زيادي در اين تيم بوده‌اند که طبيعي است در سالني که ما داشتيم اگر دو برابر هم جا داشت پر مي‌شد، خوب يا بد کاري بود که از دست ما برمي‌آمد. انشاء‌الله سعي مي‌کنيم در مراسم‌هاي ديگر بهتر و پرقدرت‌تر ظاهر شويم تا هيچکس کوچکترين ناراحتي نداشته باشد. اين برنامه‌ريزي را از سال قبل انجام داده بوديم و خيلي خوشحالم همه پرسپوليسي‌ها مانند گل‌محمدي و بزرگاني مانند بهزادي، کلاني و همه آمدند تا اين روز باشکوه‌تر شود و برج ميلاد باز هم سرخ شود.

وي در خصوص عدم حضور بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: وقتي که علي دايي به يک مراسم بيايد انگار همه تيم آمده‌اند. پرسپوليس در کوران مسابقات است. دل بچه‌ها هم با ما بود.

وي افزود: ما در پرسپوليس دو بحث داريم، يک بحث باشگاه‌داري و يک بحث تيم‌داري. اين کار ما در بحث باشگاه‌داري انجام شد که انشاء‌الله اگر باشم هميشه سعي مي‌کنم از پيشکسوتانمان بيشتر تمجيد کنيم زيرا اينها مو سفيدان فراموش ناشدني فوتبال ما هستند.

رويانيان ادامه داد: بحث ديگر نيز در مورد مشکلات و مسائل مالي است که انشاء‌الله با تلاشي که انجام داديم سعي مي‌کنيم ظرف 10 روز آينده اين مسائل را حل کنيم و بازيکنان پول‌هاي خود را بگيرند. با تمام توانم تلاش مي‌کنم البته در مراسم شب گذشته نيز صحنه‌هاي زيبايي اتفاق افتاد، بانک رسالت 500 ميليون تومان به صندوق ما کمک کرد و ما بايد اين پول را بعدا برگردانيم. از طرف ديگر تعدادي از افراد مانند مالک کارخانه کاشي پرسپوليس و آقاي رمضان‌زاده و برخي افراد نيز کمک‌هايي به صندوق پيشکسوتان داشتند که به نظرم نبايد اين کارهاي بزرگ فراموش شود و من همين جا به خاطر اينکه به اين پيشکسوتان اين طور عاشقان پرسپوليس نگاه مثبت دارند تشکر ويژه مي‌کنم.
محمد بازدید : 16 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

حسين غلامي به عنوان سرپرست موقت باشگاه ملوان معرفي شد.

امروز جلسه‌اي درخصوص انتخاب اعضاي هيئت مديره و سرپرست باشگاه ملوان برگزار شد که به اين ترتيب ناخداحسين غلامي که فصل گذشته در باشگاه ملوان حضور داشت به عنوان سرپرست موقت اين باشگاه انتخاب شد و امور اين تيم را برعهده گرفت.

به گزارش فارس، سعادتمند داودي به عنوان رئيس هيئت مديره، ناصر شهسواري به عنوان نايب‌رئيس هيئت مديره، محمود آذرگون، محمدرضا بديعي و محمدرضا حداد فرمانده منطقه چهارم نيروي دريايي به عنوان اعضاي هيئت مديره اين باشگاه انتخاب شدند.

يک عضو ديگر هيئت مديره باشگاه ملوان از بين پيشکسوتان اين تيم و با نظر خود آنها انتخاب خواهد شد.

محمد بازدید : 12 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود را در خصوص درخواست باشگاه استقلال مبني بر حذف نام گوران لاوره از فهرست اعلام کرد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، با توجه به درخواست باشگاه استقلال مبني بر حذف نام اين بازيکن از تيم استقلال به دليل اينکه گوران لاوره بازيکن صربستاني اين تيم از تاريخ 3/9/92 الي 13/9/92 عازم خارج از کشور شده و تا کنون بدون هيچگونه هماهنگي و اطلاعي در تمرينات و مسابقات رسمي ليگ برتر حاضر نشده، کميته انضباطي با بررسي قرارداد باشگاه استقلال و گوران لاوره که به مدت يک فصل کامل 93-92 است و با توجه به عدم حضور وي در تمرينات و مسابقات مستندا به بند 4 ماده 22 آئين نامه نقل و انتقالات و تعيين وضعيت بازيکنان، درخواست باشگاه استقلال مورد موافقت قرار گرفت و راي به فسخ قرارداد اين بازيکن با باشگاه استقلال صادر و اين باشگاه مي تواند نام بازيکن را از ليست خود خارج کند.

محمد بازدید : 12 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي مستعفي تيم تراکتورسازي پس از بازي مقابل فجرسپاسي،تبريز را ترک نکرد.

مجيد جلالي که هفته گذشته و پس از مصاحبه هاي سخنگوي هيات مديره باشگاه تراکتورسازي گفته بود پس از بازي با فجر به تهران مي رود،به دنبال تماس کريميان، رييس هيات مديره باشگاه تراکتورسازي فعلا در تبريز است.

به گزارش اوج، قرار است امروز جلسه اي با حضور هيات مديره تراکتورسازي و جلالي برگزار شود.

محمد بازدید : 10 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

همايون بهزادي کيک جشن تولد 50 سالگي پرسپوليس را بريد.

 همايون بهزادي به علت سالروز تولدش قرار شد کيک 50 سالگي جشن پرسپوليس را ببُرد.

*حسين هدايتي تابلويي را به قيمت نامعلوم خريداري کرد و به محمد دادکان اهدا کرد.

*شوراي شهر گرمسار 10 هزار متر زمين به باشگاه پرسپوليس اهدا کرد.

*محمد شريعتمداري معاون رئيس‌جمهور لوح تقديري را براي محمد دادکان ارسال کرده بود که متن آن در مراسم خوانده شد.

*محمد عليزاده در مراسم کنسرت زنده اجرا کرد.

*در اواخر مراسم بي‌نظمي بسيار شديدي به وجود آمده بود به گونه‌اي که هيچ برنامه‌ريزي‌اي براي کنترل افراد و حضور آنها روي سن وجود نداشت.

*محمد رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا بعد از مراسم شام هم مي‌دهند، گفت: بله شام هم مي‌دهيم.

 

محمد بازدید : 11 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

باشگاه نفت تهران بيانيه‌اي در خصوص اتفاقات داوري فوتبال منتشر کرد.

به نقل از سايت باشگاه نفت تهران، در پي اشتباهات مکرر اخير و تاثيرگذار داوري، موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران بيانيه‌اي صادر کرد. متن اين بيانيه به شرح زير است:

اشتباهات داوري جزئي از فوتبال و زيبايي‌هاي آن است. اين جمله تکراري و البته کليشه‌اي را بارها و بارها شنيده‌ايم و به آن اعتقاد راسخ داريم اما روال طبيعي امر چنين است که هر تيمي از برخي اشتباهات سهوي داوران متضرر شود و از برخي ديگر منتفع. حتي ممکن است بروز چنين اشتباهاتي به دفعات در نتيجه ديدارهاي هر تيمي تاثير مستقيم نيز داشته باشد اما آيا اين بدان معني است که سرنوشت يک تيم، زحمات چند ماهه مجموع عوامل يک باشگاه، سرمايه گذاري‌ها و ... همه و همه تحت تاثير اشتباهات داوري، ناکام بمانند؟!!

هرگز قصد ايراد تهمت و افترا به شخصيت پاک جامعه داوري کشورمان نداريم چرا که ايراد اتهاماتِ بعضاً بي‌پايه و اساس رايج در فوتبال امروز کشورمان، با ماهيت اخلاق مداري موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران و باورها و ارزش‌هاي اين باشگاه در تضاد کامل است اما، اتفاقات روي داده در بسياري از ديدارهاي اين تيم، شائبه‌هايي را در اذهان تداعي مي‌کند که بسيار آزاردهنده و هضم ناشدني است. شائبه‌هايي که متاسفانه روز به روز پر رنگ تر شده و رنگ واقعيتي مطلق به خود مي‌گيرند.

اينکه جامعه شريف داوران کشورمان اين روزها هدف آماج انواع فشارهاست را مي‌پذيريم اما راه حل انتخاب شده براي رهايي از اين فشارها را نه!! آيا براي رهايي از اين فشارها بايد تيم‌هاي کم هوادار و بي‌‌حاشيه را قرباني کرد؟! آيا براي اثبات پاکي داوران، بايد از تيم‌هاي قانون‌مدار که همواره با همه ارکان فوتبال کشورمان در تعامل هستند مايه گذاشت؟! آيا بايد به سراغ تيم‌هايي رفت که سرمربياني محجوب داشته و براي هر موضوعي جنجال‌آفريني نمي‌کنند؟! به راستي راه حل مناسب اين است؟!

چندي است که قضاوت هاي داوران در بازي‌هاي نفت تهران سمت و سوي اين چنيني به خود گرفته و متاسفانه اين ناداوري‌ها روز به روز دامنه‌دا‌رتر مي‌شوند. نظرات کارشناسان محترم داوري پس از هر يک از بازي‌هاي نفت تهران مويد اين ادعاست. شاه بيت اين شعر غم بار نيز وقايع اتفاق افتاده در بازي روز جمعه مقابل پرسپوليس است. گل سالم تيم نفت از سوي کمک داور بازي به اشتباه مردود اعلام شده و از سوي داور مسابقه نيز تاييد مي‌شود. اشتباهي که حتي از سوي رياست محترم دپارتمان داوري نيز پذيرفته شده و رسانه‌اي مي‌گردد. ضربه مهلک محسن مسلمان، هافبک تيم حريف بر بدن احمد آل نعمه مدافع نفت تهران که به اذعان بسياري از کارشناسان داوري مستحق جريمه با کارت قرمز مستقيم بوده، از سوي تيم داوري ناديده گرفته مي‌شود و... .

آيا همچنان مي‌توان با خيالي آسوده به تماشاي ورزش زيباي فوتبال نشست و با اعتقاد راسخ گفت که اشتباه داوري جزئي از فوتبال است؟! اگر حتي يکي از اشتباهات برشمرده شده اتفاق نمي‌افتاد، جدول رده‌بندي ليگ اکنون چه تفاوت‌هايي با وضعيت فعلي داشت؟!

موسسه فرهنگي ورزشي نفت تهران بار ديگر ضمن صحه گذاردن بر پاکي قشر زحمتکش داوري، از دپارتمان محترم داوري، کليه مسئولان فدراسيون و تمامي داوران استدعا دارد براي اثبات حقانيت و سلامت کار خود، شيوه اي مقبول‌تر برگزينند. شيوه‌اي که بتوان سلامت را با سلامت اثبات کرد و به همه تيم‌ها، با ديدي يکسان نگريست. ان‌شاءالله...

محمد بازدید : 14 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

از خداداد عزيزي در جشن 50 سالگي پرسپوليس تقدير شد.

 در جريان برگزاري پنجاهمين سالگرد باشگاه پرسپوليس از مربيان سابق اين تيم که سابقه فعاليت در جمع سرخپوشان را داشتند از جمله علي پروين، وطن‌خواه، گل‌محمدي، استيلي و بهزادي تقدير و شمايل پرسپوليس بر گردن آنها انداخته شد.

همچنين از اکبر غمخوار به عنوان يکي از مديران عامل سابق پرسپوليس نيز تقدير به عمل آمد.

*حسين کلهر از يکسري از پيشکسوتان پرسپوليس در اين جشن ياد کرد.

*نام حميد درخشان و افشين پيرواني نيز در بين مربيان تقديري بود که اين دو در جمع حاضران در برج ميلاد غايب بودند. درخشان در اواسط اين جشن به خاطر مسائلي برج ميلاد را ترک کردند.

*علي پروين در جريان اين جشن به شدت تشويق شد.

*از خداداد عزيزي به عنوان دارنده توپ طلاي آسيا و بازيکني که سابقه حضور در پرسپوليس را دارد نيز تقدير به عمل آمد.

*قرار بود از چهار برنده توپ طلاي آسيا از جمله علي دايي، ‌مهدي مهدوي‌کيا، علي کريمي و خداداد عزيزي تقدير به عمل بيايد که از اين جمع تنها عزيزي حضور داشت. هادي مهدوي‌کيا نيز به نمايندگي از برادرش در جشن سرخ‌ها حاضر و شمايل پرسپوليس را دريافت کرد.

*طالقاني، موحد، نصيري، کلاني و منتقمي اين شمايل‌ها را به تقديرشدگان اهدا کردند.

*زماني که همايون بهزادي قصد داشت روي سن صحبت کند و در حاليکه فقط يک دقيقه از صحبت‌هاي او گذشته بود با تذکر علي ضياء، مجري مراسم مواجه شد که از وي خواست به خاطر کمبود وقت صحبت‌هايش را قطع کند که همين موضوع ناراحتي بهزادي و انتقادهاي او از ضياء و مسئولان پرسپوليس را در پي داشت.

*از CD نغمه‌هاي سرخ و کتاب هويت سرخ در اين مراسم رونمايي شد.

*از محمد دادکان تقدير شد و زماني که خواستند گل به گردن وي بياندازند، نگذاشت و شمايل پرسپوليس را بر گردن وي انداختند.

*رويانيان در جريان مراسم بيشتر مثل يک مجري عمل مي‌کرد.

*در اواخر مراسم پيشکسوتان براي گرفتن عکس بادگاري به روي سن رفتند.

 

محمد بازدید : 18 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در جشن 50سالگي اين باشگاه شرکت نکردند.

 جشن 50 سالگي پرسپوليس در حالي امشب در برج ميلاد برگزار شد که هيچ‌کدام از بازيکنان پرسپوليس در اين جشن شرکت نکردند. آنها پيش از اين اعلام کرده بودند چون مطالبات‌شان پرداخت نشده حاضر نيستند در اين جشن شرکت کنند.

*بهزاد داداش‌زاده، مجتبي محرمي، نادر باقري، محمود کلهر و بهنام طاهرزاده از پيشکسوتان پرسپوليس وقتي ديدند جايگاهي براي آنها در نظر گرفته نشده در حالي که هنرمندان در اين جشن جاي مخصوصي دارند سالن را ترک کردند و به حالت قهر از جشن بيرون رفتند.

*علي ضياء مجري مراسم به رويانيان کنايه زد و گفت: شما آنقدر خوب حرف مي‌زنيد، بهتر است ميکروفون را از من بگيريد و خودتان مراسم را اجرا کنيد.

*به ادموند بزيک و مارکار آقاجانيان فرا رسيدن سال نو ميلادي را تبريک گفتند.

*بهنوش بختياري هنرپيشه فيلم‌هاي سينمايي و سريال‌هاي تلويزيوني نيز با لباسي سراسر قرمز رنگ در اين مراسم حضور پيدا کرد.

*کليپي از علي پروين پخش شد و او از خاطراتش از پرسپوليس سخن گفت.

*ضياء عربشاهي پيشکسوت پرسپوليس نيز در اين مراسم از علي پروين عذرخواهي کرد و در جمع خبرنگاران گفت: گاهي اوقات فوتباليست‌ها مي‌گويند خون به مغزمان نرسيد، من هم همين حالت را داشتم و اگر به پروين بي‌احترامي‌اي کردم از او عذرخواهي مي‌کنم.

*سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس نيز وقتي ديد جايي براي او در نظر گرفته نشده خيلي زود مراسم را ترک کرد.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 1,613
  • بازدید کلی : 5,488