loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 13 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

پيشکسوت فوتبال ايران گفت: استقلال و پرسپوليس متعلق به همه ايران هستند اما تراکتورسازي فقط براي آذربايجان شرقي است.

خداداد عزيزي در حاشيه جشن 50 سالگي باشگاه پرسپوليس در خصوص اين جشن، گفت: جشني که باشگاه پرسپوليس گرفته طبيعي است که باشگاه پرسپوليس، استقلال و يا همه باشگاه‌ها به چنين جشني نياز دارند البته حساب استقلال و پرسپوليس در اين‌باره فرق مي‌کند. اين دو باشگاه متعلق به مردم هستند و اميدوارم که اين جشن درخور نام باشگاه پرسپوليس برگزار شود.

به گزارش فارس، عزيزي در پاسخ به اين سؤال که پرسپوليس 50 ساله نشده و 43 ساله شده اما باشگاه جشن 50 سالگي پرسپوليس را گرفته، افزود: حالا 7 سال خيلي فرق نمي‌کند و 7 سال بيشتر گفتند و اتفاق خاصي هم نمي‌افتد! عيب ندارد و اين موضوع جاي دوري نمي‌رود!

وي در خصوص برگزاري اين مراسم افزود: اين باشگاه پرسپوليس است و وقتي نام باشگاه‌هاي مردمي به ميان مي‌آيد همه بي‌اختيار ياد پرسپوليس و استقلال مي‌افتند.

عزيزي درباره اينکه با گفتن اين حرف هواداران تراکتورسازي از او ناراحت مي‌شوند، اظهار داشت: تراکتورسازي فقط براي آذربايجان شرقي است اما پرسپوليس و استقلال متعلق به کل کشور هستند.

محمد بازدید : 13 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

بازيکن تيم فوتبال داماش گفت: من قهر نکرده بودم بلکه هواپيما به علت بارش برف پرواز نکرد و با يک روز تاخير به گيلان رسيدم.

امين متوسل‌زاده در خصوص اينکه ناظمي سرمربي داماش اعلام کرده او سه روز قهر کرده بود، اظهار داشت: قهري در کار نبوده، پس از اينکه بازيکنان و مربيان اعتصاب کردند و در تمرينات تيم حاضر نشدند، من براي ديدار با خانواده خود به شيراز رفتم. زماني که مسئولان جلساتي را با يکديگر برگزار کردند و قرار شد تمرينات تيم انجام شود به من خبر دادند که به گيلان بروم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: من به مسئولان گفتم که برايم بليت برگشت بگيرند اما آنها گفتند ما پول نداريم. پس از اين اتفاق خودم رفتم بليت برگشت گرفتم و وقتي مي‌خواستم بازگردم به علت بارش برف پروازها لغو شد و من با يک روز تاخير به گيلان رسيدم.

بازيکن داماش تصريح کرد: قهري در کار نبوده،ناظمي چون از احوال بازيکنانش خبري نمي‌گيرد بي‌اطلاع بوده است، من به سرپرست تيم هم علت عدم حضورم را گفته بودم. نمي‌دانم چرا سرمربي‌مان از سرپرست و ساير افراد سؤال نپرسيده بود. من پس از مدت‌ها به شهرم سفر کرده بودم آن هم با پولي که خودم پرداخت کردم.
محمد بازدید : 13 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي مس کرمان گفت: در اين مقطع از فصل به روانشناس اعتقادي ندارم چون بازيکنان تيمم بيمار نيستند.

پرويز مظلومي پس از تساوي 2 بر 2 تيمش مقابل سايپا گفت: در نبود 5 بازيکن خودمان شرايط سختي داشتيم و زماني که مي‌خواستيم تيم را هجومي کنيم مهاجم نداشتم و مجبور شدم مدافع به زمين بفرستم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در اين شرايط بازي سخت است مخصوصا براي تيم ما که از لحاظ روحي و رواني مشکل دارد دريافت گل در دقيقه يک مسابقه مشکلاتي ايجاد مي‌کند و باعث مي‌شود جمع کردن تيم سخت شود. با اين حال بچه‌هاي ما زحمت خود را کشيدند و توانستيم بازي 2 بر صفر باخته را برگردانيم.

مظلومي تأکيد کرد: پس از اينکه بازي مساوي شد احساس بازيکنانمان بر منطق‌شان غلبه کرد و آنها رو به توپ‌هاي بلند آوردند. در اين زمان هرچقدر داد زدم تا بازي را روي زمين ببرند اين کار را نکردند و به خاطر همين آن طور که دوست داشتيم بازي از آب درنيامد. بايد قبول کنيم که کمبودهايي داريم که به ما لطمه مي‌زند.

سرمربي مس يادآور شد: از لحاظ روحي و رواني مشکل داريم اما اعتقادي به کار با روانشناس ندارم چون بازيکنان ما بيمار نيستند، خودم درس روانشناسي خواندم و در حال تزريق راهکارهايي مبني بر اين امر هستيم تا بهتر شويم.

وي افزود: اگر مي‌خواهيم کار روحي و رواني کنيم بايد از اول فصل در کنار تيم يک روانشناس باشد و استفاده از روانشناس در اين مقطع را به صلاح نمي‌دانم.

مظلومي در خصوص برخورد ناپسند اسماعيل بيگي با هواداران گفت: حتما با اين بازيکن برخورد مي‌کنم اما تماشاگران هم صبر داشته باشند چرا که اين بازيکن جوان و بي‌تجربه است و شايد کاري بکند که به صلاحش نيست.

وي در پايان در خصوص تعامل تيمش با تيم زير 22 سال گفت: ما مجبوريم به اين تيم بازيکن بدهيم چون پرسپوليس نيستيم.

 

محمد بازدید : 14 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: آرش برهاني از تعويضش ناراحت نبود بلکه از اينکه نتوانسته بود گل بزند ناراحت بود.

پژمان نوري بعد از پيروزي يک بر صفر مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: مهم اين بود که 3 امتياز را بگيريم و به صدر جدول برسيم و اين اتفاق افتاد و اکنون مهم اين است که صدرنشيني را حفظ کنيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در اين بازي نشان داديم که چقدر با انگيزه بوديم هر چند که شرايط زمين اجازه نمي‌داد بهتر کار کنيم و بازي بهتر شود. بازيکنان ما هم از تجربه‌شان استفاده کردند و نظري هم با زدن ضربه آخر براي ما گلزني کرد.

نوري در مورد اينکه استقلال فقط سه بازيکن روي نيمکت داشت، گفت: بله، حتي تيموريان مصدوم شده بود و مي‌خواستيم او را تعويض کنيم اما بازيکن نداشتيم.

وي در مورد ناراحتي برهاني از تعويضش و اينکه قلعه‌نويي در رختکن چه حرفي زد، گفت: قلعه‌نويي معمولا در رختکن بعد از بازي‌ها حرف نمي‌زند، فکر هم نمي‌کنم که آرش برهاني به خاطر تعويضش ناراحت بوده باشد او به خاطر اينکه نتوانسته بود گل بزند ناراحت بود.
محمد بازدید : 11 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ملي‌پوش استقلال گفت: مقابل راه‌آهن با بازي‌اي که انجام داديم شايسته برد بوديم.

آندو تيموريان پس از برتري يک بر صفر مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازي خوبي را انجام داديم و شايسته برتري بوديم. خدا را شکر که به حق‌مان رسيديم در حالي‌که زمين هم نامساعد بود.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: بازيکنان راه‌آهن هم تلاش زيادي را انجام دادند، آنها در دفاع بسيار خوب بودند و راه‌هاي نفوذ ما را بسته بودند. ما هم سعي کرديم از کناره‌هاي زمين به آنها ضربه بزنيم که خوشبختانه همين اتفاق افتاد و به سه امتياز رسيديم.

بازيکن ملي‌پوش استقلال در خصوص بازي‌هاي آينده گفت: در همه مسابقات بايد براي سه امتياز تلاش کنيم و بتوانيم موقعيت خود را در جدول رده‌بندي حفظ کنيم.

تيموريان در خصوص داوري هم گفت: قضاوت داوران عالي بود.

 

محمد بازدید : 17 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

مربي استقلال معتقد است اين تيم صلابت خود را به دست آورده است.

مجيد صالح پس از پيروزي يک بر صفر استقلال بر راه آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع فکر مي‌کنم با اين نفراتي که داشتيم، توانستيم قابليت‌هاي خود را نشان دهيم. نکته مهم اينجاست که ما به اين بچه‌ها افتخار مي‌کنيم. تحت هر شرايطي در زمين بهترين عملکرد را دارند.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: فکر مي‌کنم استقلال صلابت خود را به دست آورده و اگر نفرات مصدوم و اخطاري‌هاي تيم نيز برگردند، شرايط بهتر از قبل مي‌شود و رقابت تنگاتنگي را با ساير حريفان براي صدر جدول خواهيم داشت.

صالح در مورد وضعيت زمين چمن ورزشگاه تختي نيز بيان کرد: از روزي که با نفت تهران بازي داشتيم، وضعيت زمين چمن بهتر شده و نشان مي‌دهد که به وضعيت آن رسيدگي شده است. پس از بازي با نفت همه از وضعيت زمين ناراضي بودند اما اکنون شرايط بهتر شده بود.

 

محمد بازدید : 10 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان دوم استقلال گفت: با من صحبت شد تا به جاي هافبک مصدوم استقلال به زمين بروم اما چون پيراهن نداشتم اين اتفاق نيفتاد.

سيدحسين حسيني پس از برتري يک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن در خصوص اينکه آيا قرار بود به جاي تيموريان به زمين مسابقه برود، گفت: با من صحبت شد تا به جاي هافبک مصدوم استقلال به زمين بروم اما چون پيراهن نداشتم اين اتفاق نيفتاد.

وي ادامه داد: حتي به من گفتند که گرم هم بکنم اما نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد که به زمين نرفتم.

محمد بازدید : 10 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

هافبک استقلال گفت: حالا که پس از مدت‌ها به صدر جدول رسيديم اميدوارم ديگر صدر را از دست ندهيم.

هاشم بيک‌زاده پس از برتري يک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن که با پاس گل اين بازيکن حاصل شد، گفت: بابت اين سه امتياز خدا را شکر مي‌کنم و به هواداران‌مان در اين هواي سرد در ورزشگاه بودند تبريک مي‌گويم. برد دلچسبي بود و توانستيم سه امتياز شيرين کسب کنيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: حالا که پس از مدت‌ها به صدر جدول رسيديم اميدوارم ديگر صدر را از دست ندهيم.

بيک‌زاده در مورد بازيکنان کمي که روي نيمکت ذخيره استقلال بودند، گفت: فقط من و ايمان باصفا به همراه يک دروازه‌بان روي نيمکت حضور داشتيم که اين هم از بدشانسي‌هاي استقلال است و نشان داد که دست قلعه‌نويي روي نيمکت خالي است.پس با توجه به اين شرايط که براي جايگزين کردن بازيکن مشکل داشتيم سه امتياز ارزشمندي به دست آمد.

وي تصريح کرد: من هم چون مصدوم بودم در اواسط نيمه دوم به زمين آمدم و در مجموع معتقدم بازگشت خوبي داشتم.

 

محمد بازدید : 15 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال راه‌آهن گفت: امروز مقابل استقلال فوتبالي خود را سپري کردم.

امين منوچهري پس از شکست يک بر صفر راه‌آهن سورينت مقابل استقلال اظهار داشت: بازي خوبي بود و مي‌توانستيم به برتري برسيم اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداد اسير تجربه استقلال شديم و در يک موقعيت گل دريافت کرديم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه پيش از بازي مصاحبه کرده بود و گفته بود که براي خوشحالي پس از گلزني به استقلال برنامه‌ريزي مي‌کند، خاطرنشان کرد: من استقلال را دوست دارم اما هميشه گفته‌ام روبروي اين تيم بهترين عملکرد خود را انجام مي‌دهم. فکر مي‌کنم در اين روز بهترين روز فوتبالي خود را سپري کردم. جنگندگي لازم را داشتم اما بدشانسي آوردم. هيچ گاه استقلالي بودن خود را کتمان نمي‌کنم.

مهاجم راه‌آهن سورينت در مورد دستگيري بابک زنجاني مالک باشگاه راه‌آهن سورينت اظهار داشت: ما يک خانواده هستيم و اين مسائل بايد درون خانواده حل شود و مشکلاتي وجود دارد که اميدوارم به زودي حل شود. صحبت‌ کردن در مورد اين مسائل در حيطه وظايف من نيست و نمي‌توانم نظر بدهم.

 

محمد بازدید : 14 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر صحبت خاصي ندارم و تا بعد از دربي صحبت نمي‌کنم.

اميرحسين صادقي پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن سورينت در مورد اينکه اخيرا کمتر صحبت مي‌کند،اظهار داشت: صجبت خاصي ندارم تا بعد از دربي ببينيم چه مي‌شود.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه پس از گل امير قلعه‌نويي به او چه چيزي گفت، خاطرنشان کرد: ما روي تاکتيک کار کرده بوديم که روي همان هم به گل رسيديم. يک لحظه بازي را با اين تاکتيک درآورديم و قلعه‌نويي هم همين مورد را به من اشاره مي‌کرد.
محمد بازدید : 14 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اگر برهاني لگد به کلمن زده باشد تا زماني که من هستم ديگر اين بازيکن را در استقلال نخواهيد ديد.

امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل راه آهن و صدرنشيني در ليگ برتر،در نشست خبري گفت: ابتدا درگذشت مادر جواد خياباني را به او تسليت مي‌گويم. خدا را شکر مي‌کنم که سه امتياز حساس را از بازي با راه‌آهن گرفتيم و بازيکنان با معرفت و غيرتي فوتبال بازي کردند و توانستيم از تيم خوب راه آهن سه امتياز بگيريم. راه‌آهن يک فوتبال مدرن بازي مي‌کند و در طول 90 دقيقه دو سه بار تغيير سيستم داد و اين نشان دهنده خوب بودن تيم است.ما هم خيلي خوب بازي کرديم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: از دکتر حسن روحاني مي‌خواهم به وضعيت زمين ورزشگاه‌ هاي تختي و آزادي توجه کند. اين دو ورزشگاه مي‌توانند در خاور ميانه ميزبان مسابقات مهمي باشند. زمين تختي نسبت به بازي‌هاي قبل بهتر شده است و شرايط رختکن هم همين طور. امروز در مجموع فوتبال تاکتيکي بازي کرديم و از نظر روحي و رواني مهدي نظري با گلي که زد در شرايط خوبي قرار گرفت.

قلعه‌نويي در مورد سه بازيکن تعويضي استقلال و اينکه نيمکت اين تيم خالي بود و همچنين لگد آرش برهاني به کلمن، گفت: من فيلم بازي را حتما مي‌بينم، اگر برهاني چنين کاري کرده باشد او تا زماني که من در استقلال باشم او را در استقلال نخواهد بود. مي‌خواستيم سيد حسين حسيني را به جاي تيموريان را بفرستيم که ديديم نمي‌شود. دو بازيکن سه اخطاره داشتيم. حنيف و قاضي هم نبودند و اگر آنها بودند وضعيت‌ بهتر بود اما خدا را شکر سه امتياز را گرفتيم.

وي در مورد حضور سه چهار هزار نفري تماشاگران استقلال، گفت: تيم براي مردم است چه به ورزشگاه بيايند چه نيايند امروز هم آمدند و تيم را حمايت کردند و سه امتياز را گرفتيم و بازي‌هاي بعدي استقبال بيشتري خواهد شد اما امکانات رفاهي براي تماشاگران کم است.

نوري فر، مدير رسانه‌اي استقلال هم در ابتداي نشست درگذشت مادر جواد خياباني را تسليت گفت.

 

محمد بازدید : 14 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

هافبک استقلال در پايان ديدار تيمش با راه‌آهن با مصدوميت مواجه شد.

در پايان ديدار راه‌آهن سورينت و استقلال، آندرانيک تيموريان هافبک آبي‌پوشان با مصدوميت مواجه شد و در ميانه ميدان ماند. گروه پزشکي استقلال نيز به سرعت وارد زمين شد و با بستن يخ روي پاي اين بازيکن او را از زمين خارج کرد.

به گزارش تسنيم، تيموريان بعد از مداوا توسط کادر پزشکي به سمت رختکن استقلال رفت و در حين خارج شدن از زمين توسط تماشاگران تيمش تشويق شد و در واکنش به اين تشويق با حالت دستانش به آنها قلب نشان داد.
محمد بازدید : 13 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: امير قلعه‌نويي خيلي پاي من ايستاد و از او سپاسگزارم.

محمدمهدي نظري بعد از پيروزي يک بر صفر مقابل راه‌آهن و انتخابش به عنوان بازيکن برتر ميدان گفت: خيلي خوشحالم و خدا را شکر مي‌کنم البته از امير قلعه‌نويي خيلي خيلي تشکر مي‌کنم، او خيلي پاي من ايستاد و من خدا را شکر مي‌کنم که گل 3 امتيازي زدم و توانستيم با اين گل به صدر جدول برويم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه هفته‌هايي که گل نمي‌زد چه شرايطي داشت، گفت: فشار زيادي روي خودم احساس مي‌کردم و وقتي گل زدم اين فشار از روي من برداشته شد و اشک در چشمانم جمع شد.

 

محمد بازدید : 13 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال راه‌آهن سورينت معتقد است 2 بازيکن استقلال با الفاظ رکيکي همديگر را صدا کردند که داور مسابقه اين صحبت‌ها را نشنيده گرفته است.

بهادر عبدي پس از شکست تيم راه‌آهن سورينت مقابل استقلال در خصوص اين ديدار عنوان کرد: بازي خوبي نبود و ما نتوانستيم در نتيجه‌گيري خوب عمل کنيم. خودم انتظار داشتم تا بهتر از اين بازي کنيم اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداد.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سوال که آيا بازداشت بابک زنجاني مي‌تواند روي روند تيمي راه‌آهن سورينت تاثير بگذارد اظهار داشت: فکر نمي‌کنم مشکلي به وجود بيايد، مديران تيم با ما صحبت کردند و گفتند زياد اين مساله مشکل‌ساز نيست اما قبل از اين اتفاق هم پول بازيکنان عقب افتاده بود هرچند ما اينقدر اين فصل بد نتيجه گرفتيم که بايد اول سروساماني به وضعيت‌مان در جدول رده‌بندي بدهيم چون واقعا اوضاع و احوال‌مان خراب است و خطر سقوط را کاملا احساس مي‌کنيم.

کاپيتان تيم فوتبال راه‌آهن سورينت در مورد عملکرد داور بازي با استقلال هم تصريح کرد: مقصر اصلي عدم نتيجه‌گيري راه‌آهن سورينت در اين فصل خودمان هستيم اما اشتباهات داوري هم کمر تيم ما را شکست. واقعا بعضي مواقع ديگر شبهه‌برانگيز مي‌شود، هرچند که قبلا هم گفته‌ام تيم‌هايي که مقابل پرسپوليس و استقلال بازي مي‌کنند بايد ساکت شوند.

عبدي ادامه داد: من خودم امروز با داور چند مورد صحبت کردم که برخورد بدي با من نداشت اما وقتي بازيکن جوان‌مان با داور صحبت کرد برخورد بدي داشت. در مقابل بازيکنان استقلال با هر لحني که دوست داشتند با داور صحبت مي‌کردند. نمي‌خواهم اين اتفاقات عمدي است اما تمام صحنه‌هاي 50-50 به نفع تيم‌هاي بزرگ گرفته مي‌شود که آن هم به خاطر وجود تماشاگرانشان است.

وي درباره صحبت‌هاي بين دو بازيکن استقلال و در حضور داور ردوبدل شد گفت: من چيزي از قوانين داوري نمي‌دانم اما فقط اين را مي‌گويم که من و آقاي داور به فاصله يک متري هم راه مي‌رفتيم که پشت سرمان دو بازيکن استقلال با الفاظي بد همديگر را صدا مي‌زدند وقتي من صحبت‌ها را مي‌شنوم يعني داور هم شنيده و نشنيده گرفته است. نمي‌دانم اين کار داور عمدي بوده يا خير، اما مطمئناً اگر از طرف مدافعان ما صورت مي‌گرفت آنها اخراج مي‌شدند. من از داوران خواهش دارم در اين چند هفته پاياني به ضرر ما سوت نزنند تا ببينيم مي‌توانيم خودمان از بازي‌هاي‌مان امتياز بگيريم.

 

محمد بازدید : 17 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

معاون باشگاه استقلال نسبت به رفتن برهاني به رختکن توضيح داد.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، آرش برهاني بعد از تعويضش از زمين مستقيم به رختکن رفت. علي اميري در اين خصوص اظهار داشت: برهاني قبل از رفتن به رختکن از کادرفني استقلال اجازه گرفت و پس از آن راهي رختکن شد.

 

محمد بازدید : 11 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال سپاهان در ديدار مقابل صباي قم توانست به برتري دست يابد.

ديدار تيم‌هاي صباي قم و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بيست‌ويکم ليگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام قم با حضور حدود 300 تماشاگر برگزار شد.

در اين ديدار شاگردان کرانچار در دقيقه 11 توسط مهدي شريفي به گل رسيدند. سپاهان با اين برد 36 امتيازي شد و با يک پله صعود در رده پنجم قرار گرفت. صباي قم نيز دوازدهمين شکست خود را در اين فصل تجربه کرد که در بين تيم‌هاي حاضر در ليگ بيشترين تعداد باخت را از آن خود کرده باشد.

هادي عقيلي مدافع سپاهان در اين ديدار مصدوم شد و در دقيقه 41 جاي خود را به علي احمدي داد.

در پايان اين مسابقه هواداران حاضر در ورزشگاه به عملکرد صمد مرفاوي اعتراض کردند.

 

محمد بازدید : 15 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در ديدار مقابل داماش به برتري رسيد.

ديدار دو تيم داماش گيلان و گسترش فولاد تبريز در چارچوب هفته بيست‌ويکم ليگ برتر عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه عضدي برگزار شد که در پايان گسترش توانست با نتيجه 2 بر يک مقابل ميزبان خود به برتري برسد.

مهرداد بايرامي در دقيقه 9 و جابر انصاري در دقيقه 76 براي گسترش فولاد و محمدرضا مهدوي در دقيقه 52 براي داماش گلزني کردند.

روح الله سيف‌الهي از داماش در دقيقه 93 با دريافت کارت زرد دوم از زمين اخراج شد.

مهدي تارتار در اولين حضور خود روي نيمکت گسترش فولاد توانست 3 امتياز خارج از خانه را کسب کند. تبريزي‌ها با اين برد 23 امتيازي شدند و با 2 پله صعود در رده نهم قرار گرفتند.

 

محمد بازدید : 12 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال استقلال با برتري برابر راه‌آهن موفق شد بار ديگر به صدر جدول ليگ برتر راه يابد.

تيم‌هاي فوتبال راه‌آهن و استقلال از ساعت 15 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختي تهران به مصاف هم رفتند که نتيجه‌ اين ديدار در پايان 90 دقيقه پيروزي يک بر صفر آبي‌پوشان تهراني بود. تک گل استقلال را مهدي نظري در دقيقه 67 به ثمر رساند.

ديدار راه‌آهن و استقلال در نيمه‌ نخست چندان چنگي به دل نمي‌زد و دو تيم به جز چند صحنه که به صورت نصفه و نيمه به سمت دروازه‌ يکديگر حرکت کردند، خطري براي يکديگر ايجاد نکردند اما در نيمه‌ دوم بازي به مراتب جذاب‌تر شد و چند صحنه‌ ديدني در آن شکل گرفت. ابتدا در دقيقه 57 راه آهن بود که فرصتي براي گلزني پيدا کرد. مهاجم راه‌آهن با نفوذ به محوطه جريمه استقلال ضربه‌ محکمي را روانه‌ دروازه کرد که رحمتي به زحمت و در دو ضرب توپ را مهار کرد. ساير بازيکنان راه آهن در اين صحنه مي‌توانستند از ريباند توپ برگشتي استفاده کنند اما تعلل آنها باعث از دست رفتن اين موقعيت شد.

دو دقيقه بعد يک ضربه ايستگاهي در فاصله 25 متري دروازه به سود استقلال اعلام شد. آندرانيک تيموريان اين ضربه ايستگاهي را به صورت سانتر به روي دروازه راه آهن فرستاد و اميرحسين صادقي که با دروازه‌ي خالي روبه‌رو بود ضربه سرش را به بيرون فرستاد تا آهن از نهاد هواداران استقلال برآيد.

دقيقه 68 ساموئل که در اين بازي به جاي پژمان منتظري در پست مدافع مياني بازي مي‌کرد به زمين راه آهن نفوذ کرد و توپ را براي بيک زاده در گوشه‌ي زمين فرستاد. بيک زاده هم به زيبايي و با يک پاس عرضي مهدي نظري را با وحيد طالب‌لو دروازه‌بان راه آهن تک به تک کرد. نظري قدر اين فرصت را دانست و دروازه‌ي راه آهن را باز کرد. هرچند اين گل در موقعيت مشکوک به آفسايد به ثمر رسيد اما داور آن را پذيرفت.

دقيقه 77 يک ضربه ايستگاهي هم به سود راه آهن اعلام شد. اين بار فاصله‌ توپ تا دروازه کمتر از 20 متر بود اما خالقي‌فر توپ را به ديوار دفاعي استقلالي‌ها کوبيد تا فرصت زدن گل مساوي را از تيمش بگيرد.

 

محمد بازدید : 21 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

هفته بيست‌ويکم مسابقات ليگ برتر فوتبال با ثبت 2 نتيجه تساوي در تبريز و کرمان پيگيري شد.

هفته بيست‌ويکم ليگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 امروز (شنبه) با برگزاري 2 ديدار در شهرهاي تبريز و کرمان پيگيري شد که در پايان اين ديدارها نتايج زير رقم خورد:

تراکتورسازي تبريز صفر - فجرسپاسي شيراز صفر

اخراج: حميد جوکار (52 - فجرسپاسي)

مس کرمان 2 - سايپاي البرز 2

گل‌ها: هادي تاميني (45) و ادينيو (53) براي مس کرمان و کاوه رضايي (يک) و علي زينالي (23) براي سايپا

محمد بازدید : 15 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

رئيس فدراسيون کشتي گفت: بدهي‌هاي گذشته فدراسيون کار را براي برنامه‌ريزي دشوار کرده است.

رسول خادم پس از انتخاب به عنوان رئيس فدراسيون کشتي گفت: از اعتماد تمام جامعه کشتي تشکر مي‌کنم و اميدوارم از اين فرصت براي سر و سامان دادن وضعيت کشتي نهايت استفاده را ببريم.

وي ادامه داد: بدهي‌هاي گذشته کار را براي برنامه‌ريزي دشوار کرد و اميدواريم با جذب منابع مالي پايدار بتوانيم کار را به خوبي پيش ببريم.

به گزارش فارس، خادم خاطرنشان کرد: ‌از تمام بزرگان کشتي براي پيشبرد اهداف کشتي استفاده خواهيم کرد و اميدوارم بتوانيم کشتي را به جايگاه واقعي خودش را برسانيم.

 

محمد بازدید : 11 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

باشگاه استقلال پيشنهاد مطرح شده از يکي از باشگاههاي چيني براي جواد نکونام را بررسي خواهد کرد.

يک باشگاه چيني طي روزهاي گذشته با ارائه پيشنهادي جالب توجه خواهان به خدمت گرفتن نکونام شده است. کاپيتان تيم ملي پيشنهاد رسيده را با مسولان استقلال هم در ميان گذاشته است.

به گزارش اوج، بر اين اساس قرار است تکليف نهايي و تصميم گيري درباره وضعيت نکونام در جلسه آتي ميان فتح الله زاده و قلعه نوعي صورت گيرد.

پژمان منتظري هفته گذشته با قراردادي به ام صلال قطر پيوست و بايد ديد موضع نهايي باشگاه استقلال درباره وضعيت نکونام چه خواهد بود.

 

محمد بازدید : 10 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شايد با اين اتفاقي که برايم رخ داده 6 ماه از فوتبال دور باشم.

مهرداد کفشگري اظهار داشت: با توجه به حساسيت باز‌ي هاي ليگ برتر به نظر من مقابل نفت بازي بدي را انجام نداديم. در نيمه اول کمي غافلگير شديم اما در نيمه دوم به نظرم توپ و ميدان دست ما بود و بچه‌‌ها خيلي خوب جنگيدند.

به گزارش فارس، وي افزود: من گرم بازي بودم که ناگهان آن اتفاق تلخ برايم افتاد. باور کنيد شدت خوردنم به زمين طوري بود که صداي دستم را شنيدم اما از هيچ کس ناراحت نيستم و نمي‌خواهم بگويم که کسي باعث شده تا اين بلا سر من بيايد. اين خواست خدا بود و من هم هميشه دعاگوي او هستم.

کفشگري ادامه داد: از همين جا از علي دايي، بازيکنان خونگرم پرسپوليس، گل‌محمدي، بازيکنان راه آهن و پزشکان تيم تشکر مي‌کنم که من را تنها نگذاشتند باور کنيد احساس غرور کردم که با اين همه بازيکن خوب و کادر فني دلسوز هم‌تيمي هستم. همه نگران من بودند که اين موضوع دنيا برايم ارزش داشت. شايد 4 الي 6 هفته از ميادين دور باشم اما خيلي زود برمي‌گردم و مطمئن باشيد از هر جايي که بتوانم براي کمک به پرسپوليس قدم برمي‌دارم.

کفشگري خاطرنشان کرد: البته من معتقدم تيم ما آنقدر خوب است و بازيکنان خوبي دارد که قطعا در بازي‌هاي آينده موفق مي‌شود البته ما بازي مقابل فولاد دو يا سه بازيکن خوب خود را نداريم اما جايگزين‌هاي خوبي داريم. اميدوارم بتوانيم با يک نتيجه خوب مقابل فولاد آماده دربي شويم که من واقعا دلم براي آن بازي خيلي روشن است. چون بچه‌ها دوست ندارند امسال قهرماني را از دست بدهند و مطمئن باشيد به هدف خود خواهند رسيد.

وي در پايان يادآور شد: همين جا از تمام هواداران، مسئولان و دوستان سپاسگزاري کنم که من را در اين شرايط سخت تنها نگذاشتند. شرمنده آنها هستم و ان شاءالله بتوانم جوابگوي زحمات بازيکنان و دوستانم باشم. اين بدشانسي نصيب من شد اما اين موضوع جزئي از فوتبال است و هميشه من ياد گرفته‌ام تا هر مدتي که براي تيمم به ميدان بروم بهترين عملکردم را داشته باشم.

محمد بازدید : 17 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

تيم فوتسال زمزم اصفهان درحالي به جاي گيتي پسند نوين در ليگ برتر شرکت کرده که مجوز هيات فوتبال را ندارد!

به گزارش پايگاه خبري فوتسال ايران، بحث انتقال تيم فوتسال گيتي پسند نوين پيش از شروع فصل مطرح شد و امتياز اين تيم در فضايي کاملا مبهم به شرکت زمزم واگذار شد. شائبه هايي از همان ابتدا مبني بر واگذاري اسمي اين تيم به زمزم به وجود آمد و حتي گفته شد هيات مديره اين تيم را گيتي پسندي ها تشکيل مي دهند. حضور تيم زمزم در ليگ بدون حتي يک تغيير نسبت به تيم گيتي پسند نوين، اين شائبه ها را افزايش داد و بعد از پيوستن حسين افضلي که رابطه فاميلي با علي طاهري(مديرعامل گيتي پسند) دارد، بوي بد اتفاقات پشت پرده را به مشام فوتسالي ها رساند.

اما اکنون در فاصله يک روز مانده به بازي تيم هاي گيتي پسند و زمزم تمام علامت سوال ها دوباره رخ نشان مي دهند و اين ترس دوباره در بين اهالي فوتسال به وجود مي آيد که مبادا دوباره…؟!

بحث غير قانوني بودن حضور زمزم در ليگ را پيش از اين با ترديد مطرح کرده بوديم اما با تاييد يکي از طرفين انتقال به آن يقين پيدا کرديم.

محمد حسين عراقي زاده به غير قاوني بودن حضور زمزم در ليگ اذعان مي کند. البته او مي گويد برخي مجوزهاي لازم را اخذ کرده اند: ما بايد مجوز کمسيون ماده 5 را از اداره کل ورزش استان مي گرفتيم که اين کار را کرديم. جواهري با اين انتقال موافقت کرد.

وي در ادامه به نداشتن مجوز هيات فوتبال اعتراف مي کند: براي واگذاري امتياز تيم گيتي پسند نوين به زمزم مجوز هيات فوتبال را نداشتيم. اين اتفاق نيز به دليل ناهماهنگي در مسئولان ورزش استان افتاد. به هر حال درگيري بين هيات فوتبال و اداره کل ورزش استان وجود داشت. افتخاري نيز در نامه اي اعلام کرد که بايد مجوز هيات فوتبال را بگيريم. ما نيز در همين زمينه جلسه اي را با ابرقويي نژاد خواهيم داشت و مجوز هيات نيز صادر مي شود.

مدير فوتسال باشگاه گيتي پسند در پاسخ به اين پرسش که چرا با وجود نبود مجوز هيات فوتبال براي حضور زمزم در ليگ، اين اتفاق افتاد، مي گويد: کميته فوتسال بايد پاسخ اين سوال را بدهد! ما تابع قانون هستيم.

صحبت هاي عراقي زاده مهر تائيدي است به غير قانوني بودن حضور تيم گيتي پسند نوين با اسم زمزم در ليگ. بنابراين در صورتي که کميته فوتسال و کميته انضباطي برخورد عادلانه اي با اين موضوع داشته باشد، تمام ديدارهاي زمزم در نيم فصل اول ليگ فوتسال سه بر صفر اعلام خواهد شد و جريمه هايي هم انتظار دو باشگاه اصفهاني را خواهد کشيد.

محمد بازدید : 15 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

رسول خادم رييس فدراسيون کشتي شد.

مجمع انتخاباتي رياست فدراسيون کشتي صبح امروز (شنبه) به رياست نصرالله سجادي در آکادمي ملي المپيک برگزار شد و رسول خادم با 37 راي از 38راي ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رييس فدراسيون کشتي انتخاب شد.

به گزارش ايسنا، علاوه بر خادم، محمدرضا توپچي، حميد سيفي، علي بديع و مجتبي شيرازي کانديداي رياست فدراسيون کشتي بودند.

عباس جديدي هم که کانديدا بود به خاطر عضويت در شوراي اسلامي شهر تهران و منع قانوني توسط سازمان بازرسي کل کشور اجازه حضور در انتخابات رياست فدراسيون کشتي را نداشت.

بهرام افشارزاده، دبير کل کميته ملي المپيک، حميد بني تميم دبير مجمع، محمد ابراهيم امامي به عنوان نماينده داوران، محمد طلايي به عنوان نماينده مربيان، اميد نوروزي، احسان لشگري و قاسم رضايي به عنوان نماينده ورزشکاران و ناصر طالبي و احمد گواري به عنوان نمايندگان وزارت ورزش و جوانان در اين مجمع حضور داشتند.

علي بديع، محمد رضا توپچي و حميد سيفي از کانديداهاي حاضر در اين مجمع پس از صحبت‌هاي خود به نفع رسول خادم از انتخابات کنار رفتند.

در مجمع امروز 38 نفر حضور داشتند و رييس هيات کشتي فارس غايب مجمع بود.

 

محمد بازدید : 15 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ذوب‌آهن اصفهان در ديدار خانگي برابر ملوان متوقف شد و فولاد نيز دربي خوزستان را با برتري پشت سر گذاشت.

2 ديدار از هفته بيست و يکم ليگ برتر فوتبال امروز (جمعه) در شهرهاي اصفهان و اهواز انجام شد که ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر ميهمان خود ملوان متوقف شد و دربي خوزستان بين استقلال خوزستان و فولاد خوزستان نيز با برتري قرمزپوشان به پايان رسيد.

نتايج اين ديدارها به شرح زير است:

استقلال خوزستان صفر - فولاد خوزستان 2

گل‌ها: اسماعيل شريفات (33 و 91)

ذوب‌آهن اصفهان يک - ملوان انزلي يک

گل‌ها: محسن بياتي‌نيا (6) براي ذوب‌آهن، جلال رافخايي (57) براي ملوان
محمد بازدید : 13 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و نفت تهران از هفته بيست‌ويکم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و نفت تهران که از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي آغاز شده بود با تساوي بدون گل پايان يافت تا سرخپوشان پايتخت در آستانه از دست دادن صدر جدول باشند.

در صورتي که استقلال بتواند فردا (شنبه) راه‌آهن را شکست دهد، صدرجدول را از پرسپوليس خواهد گرفت.

15 دقيقه اول بازي اتفاق خاصي رخ نداد چون دو تيم بازي پاياپايي را انجام داده و بيشتر به فکر محک زدن يکديگر بودند.

نخستين اتفاق بازي در دقيقه 15 رخ داد. تيم نفت در فاصله 20 متري دروازه پرسپوليس صاحب يک ضربه ايستگاهي شد اما اين ضربه براي نفتي‌ها حاصلي نداشت.

دو دقيقه بعد حمله گسترده بازيکنان پرسپوليس به روي دروازه نفت باعث شد که بيرانوند دروازه‌بان تيم ميهمان دچار اشتباه شود و يک لحظه توپي را که مهار کرده بود از دست بدهد اما مدافعان نفت اجازه ندادند که پرسپوليسي‌ها از اين اشتباه استفاده کنند.

دقيقه 24 وحيد اميري از نفت از سمت چپ دروازه پرسپوليس به سرعت نفوذ کرد و در حالي که مي‌رفت با کوريا تک به تک شود، سيدجلال حسيني توپ را به کرنر فرستاد.

دقيقه 32 پورعلي گنجي بازيکن زير 22 سال تيم نفت از پشت محوطه جريمه شوت محکمي را به سمت دروازه پرسپوليس زد که با اختلاف بسيار کمي به بيرون رفت.

دقيقه 37 محمدرضا خلعتبري در داخل محوطه جريمه صاحب موقعيت شد و شوت محکمي زد اما دروازه‌بان توپ را دفع کرد.

در حالي که چند دقيقه به پايان نيمه نخست باقي مانده بود، حميدرضا علي‌عسگر با دروازه‌بان نفت تک به تک شد اما نتوانست توپ را به گل تبديل کند ضمن اينکه عليرضا فغاني داور اين ديدار، تصاحب توپ علي‌عسگر را خطاي اين بازيکن ديد و به او کارت زرد نشان داد.

نيمه دوم:

دقيقه 53: محسن مسلمان از پرسپوليس تا محوطه شش قدم نفت نفوذ کرد اما تعلل او باعث شد تا اين فرصت براي پرسپوليس از دست برود.

دقيقه 62: علي قرباني مهاجم نفت از پشت محوطه جريمه ضربه آرامي را روانه دروازه پرسپوليس کرد که نيلسون آن را مهار کرد.

يک دقيقه بعد خلعتبري شانس خود را با زدن يک شوت محکم امتحان کرد اما توپ او هم راهي به دروازه نداشت.

دقيقه 69: بهترين موقعيت پرسپوليس براي گلزني نصيب علي‌عسگر شد. او که تقريبا با دروازه‌بان نفت تک به تک بود، آنقدر معطل کرد که مدافعان نفت توپ را از او گرفتند.

دقيقه 77: حمله گسترده نفت روي دروازه پرسپوليس براي ميزبان خطرناک شد. در اين لحظه دو مهاجم نفت رودرروي دو مدافع پرسپوليس قرار گرفتند اما اين مدافعان پرسپوليس بودند که توانستند توپ را از آن خود کنند.

دقيقه 85: تيم نفت موفق شد دروازه پرسپوليس را باز کند اما داور پيش از آن به نشانه آفسايد در سوت خود دميده بود و اين گل را نپذيرفت.

 

محمد بازدید : 12 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم زير 22 سال ايران گفت: از کفاشيان خواستم که شرايط طوري شود تا اعتبار من به عنوان يک مربي جوان زير سوال نرود.

  عليرضا منصوريان پس از جلسه سه ساعته با کفاشيان، نبي و تاج ضمن عذرخواهي از خبرنگاران به خاطر معطلي بيش از حد گفت: نتيجه جلسه به اين صورت شد که چند اولويت مدنظر قرار گرفت. اولين اولويت تيم ملي بزرگسالان، دومين اولويت مربيان و مربيان ليگ برتر و دسته اول، سومين اولويت بحث ليگ قهرمانان آسيا و چهارمين اولويت تيم زير 22 سال يا همان تيم «ب» فوتبال ايران شد.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: اين تيم مي‌تواند پشتيبان خوبي براي جام ملت‌هاي آسيا سال 2015 و دو جام جهاني آينده باشد، نکته‌اي که کفاشيان و تاج هم روي آن مُصر بودند. در نهايت هنوز به نظر نهايي نرسيديم و قرار شد جلسه دوم فردا صبح برگزار شود و در آن جلسه تصميم‌گيري نهايي صورت گيرد. قطعا ما نه مي‌خواهيم تيم ملي ضرر کند و نه مربيان و مديران باشگاه‌ها و نه خودمان. من نمي‌خواهم خدايي ناکرده در صعود يا سقوط يک تيم و يا قهرماني يا عدم قهرماني يک تيم تاثيرگذار باشم.

سرمربي تيم زير 22 سال کشورمان تصريح کرد: در اين جلسه سه ساعته مسائل ريز و درشتي را مورد بررسي قرار داديم اما حاصل کار اين شد که اولويت‌بندي طوري شود که به تيم اميد آسيبي نرسد. تصميم گرفتيم طوري برنامه‌ريزي کنيم که نه فدراسيون، نه کي‌روش و نه فرد ديگري ضرر نکند.

منصوريان با بيان اين مسئله که تيم ملي فوتبال ايران شانس صعود از گروه خود در جام جهاني 2014 را دارد گفت: بايد تيم خوبي در اختيار کي‌روش قرار دهيم تا بتوانيم بعد از سه دوره حضور در جام جهاني مرحله بعدي صعود کنيم اما در هر برنامه‌ريزي مطمئنا آسيبي هم وجود دارد. در کل مي‌خواهيم در سال فوتبالي که در آن حضور داريم از اين ورزش لذت ببريم و آن را ادامه بدهيم.

وي يادآور شد: تمام نقاط آسيب‌پذير را در نظر گرفتيم، حتي حضور آقاي جمالي به عنوان مدير روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال در جلسه به خاطر اين بود که تمام برنامه‌ها را کامل زير نظر داشته باشيم.

اين مربي تاکيد کرد: پرسپوليس روي پيام صادقيان و محسن مسلمان و حتي اميد عاليشاه برنامه‌ريزي و سرمايه‌گذاري کرده است و  بايد بازيکنانش را در اختيار داشته باشد. در هر تيمي نقطه آسيب وجود دارد. در نهايت قرار شد آقاي کفاشيان ليست 42 يا 43 نفره ايران در AFC را سبک -سنگين کند تا بتوانيم بازيکنانمان را براي مسابقات عمان اعزام کنيم. متاسفانه در اين ميان بن‌بست‌هايي هم از طرف کنفدراسيون فوتبال آسيا وجود دارد.

سرمربي تيم زير 22 سال ايران در ادامه گفت: بايد سيزدهم همين ماه به مصاف کره برويم و بيستم هم براي برگزاري بازي‌هاي عمان به اين کشور سفر کنيم. ما به ترتيب در تاريخ‌هاي بيست و دوم، بيست و چهارم و بيست ششم دي بايد به مصاف ژاپن، استراليا و کويت برويم به خاطر همين بايد تمام جوانب مد نظر قرار بگيرد و آنها را فردا به مردم اعلام کنيم.

منصوريان در پاسخ به اين سوال که با اين شرايط چطور مي‌خواهد فهرست تيم زير 22 سال براي بازي‌هاي عمان آماده کند تاکيد کرد: اگر قرار باشد اين اتفاق رخ بدهد بايد ايده‌هاي مختلف را مد نظر قرار بدهيم و فهرست‌مان بايد به گونه‌اي باشد که در آن تعاون و تعادل برقرار شود. همانطور که همه مي‌دانند حضور در اين مسابقات الزامي است و اگر خدايي ناکرده بخواهيم عقب‌نشيني کنيم آن وقت فدراسيون و تيم زير 22 سال دچار محروميت سنگيني مي‌شوند. براي اعلام فهرست نهايي‌مان بايد همه چيز را در نظر داشته باشيم.

وي در مورد اينکه آيا از اين اتفاقات ناراحت است و اينکه بهتر نبود اين جلسه زودتر برگزار مي‌شد تصريح کرد: اگر اجازه بدهيد فردا در اين خصوص صحبت کنم. فقط اين را بگويم که من به تمام باشگاه‌ها تعهد داشتم که پس از بازي شب گذشته با کره بازيکنانشان را تحويل دهم؛ از علي دايي صدر جدولي تا سعيد آذري ته جدولي. حتي بازيکن ليگ يکي ما که در تيم ايران جوان بوشهر بازي مي‌کند وقتي در بازي اين هفته تيمش حضور نداشت آنها شکست خوردند و اين نشان مي‌دهد ما چه انتخاب خوبي داشتيم.

سرمربي تيم زير 22 سال ايران ادامه داد: گروه آخر بازيکنان امروز به همراه من به تهران آمدند حالا در اين شرايط بايد ببينيم چه بازيکناني را مي‌توانيم به مسابقات آسيايي عمان ببريم اما صادقانه بگويم که شرايط سختي است. در حال حاضر يک مثلث تشکيل شده از تيم ملي، ليگ و مربيان و مديران وجود دارد که ما با يک انتخاب اشتباه مي‌توانيم به هر کدام از آنها آسيب بزنيم.

منصوريان با بيان اينکه حافظ منافع جايگاهش و بازيکنان و همچنين مردم است، تصريح کرد: قرار نيست احساسات مردم را جريحه‌دار و يا براي فدراسيون چالشي ايجاد کنيم. به خاطر اختيار را به کفاشيان سپردم. از طرفي ديگر بايد به مربيان ليگي هم حق بدهيم شايد من در آينده همکار آنها شوم بايد شرايط طوري شود که وقتي در ورزشگاهي چشمم به چشم همکارانم افتاد خجالت‌زده نشوم و در روند تيمي اثرگذار نباشم. من هم مثل شما هم تکليف خودم را مي‌دانم و هم نمي‌دانم. ما الان مي‌دانيم چه زماني بازي داريم و با چه تيم‌هايي اما نمي‌دانيم بازيکنانمان چه کساني هستند. هر چه هست تا فردا ظهر تکليف همه چيز مشخص خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا به ليست 42،3 نفره بازيکنان تيم زير 22 سال مي‌تواند بازيکني را اضافه کند گفت: قطعا نمي‌توانيم اين کار را انجام دهيم. باز هم بايد بگويم باعث افتخار من است که زير پرچم کشورم خدمت مي‌کنم. جالب است بدانيد بخشي از کادر فني خارجي تيم ملي هم مثل کارلوس کي‌روش خودشان را ايراني مي‌دانند پس در اين شرايط من هم انعطاف بيشتري از خود نشان مي‌دهم و سعي‌ مي‌کنم نهايت همکاري را داشته باشم.

سرمربي تيم زير 22 سال ايران گفت: 20 ماه پيش که تيم تحويل من داده شد فقط محسن مسلمان و اميد عاليشاه در ليگ برتر فيکس بازي مي‌کردند اما افتخار مي‌کنم که حالا تاثيرگذارترين بازيکنان ليگ برتر در تيم من هستند. شما نمي‌دانيد سرپرستان تيم‌هايي که بازيکن داشتند امان من را بريده بودند و خيلي زود براي بازيکنانشان بليت برگشت از کيش گرفته بودند. من خوشحالم که چنين تيمي را در اختيار دارم. اين تيم براي من مانند برادران کوچک است.

منصوريان در پاسخ به اين سوال که آيا هنوز هم احتمال تغيير راس کادر فني تيم زير 22 سال وجود دارد اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم هر تصميمي که فدراسيون بگيرد به احترام فوتبال ايران به آن احترام مي‌گذارم و فقط دوست دارم وضعيت کادر فني مشخص شود. افتخار مي‌کنم زير پرچم کشورم خدمت مي‌کنم و حتي حاضرم به خاطر اين موضوع ضرر کنم.

وي در واکنش به صحبت يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه اگر مجبور شود اولويت سوم و چهارم بازيکنانش را انتخاب کند به اعتبارش لطمه‌اي وارد نمي‌شود گفت: من همين موضوع را از کفاشيان خواستم که شرايط طوري شود تا اعتبار من به عنوان يک مربي جوان زير سوال نرود. باز هم اعلام مي‌کنم فردا صبح همه اين موارد مشخص خواهد شد. خوشبختانه فدراسيون فوتبال نگاه خوبي به تيم زير 22 سال و کادر فني آن دارد چون در حال بازيکن سازي است.

 

محمد بازدید : 12 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دادستان کل کشور از بازداشت بابک زنجاني مالک باشگاه راه آهن سورينت خبرداد.

غلامحسين محسني اژه اي خبر بازداشت بابک زنجاني را تائيد کرد و گفت: بازداشت اين فرد عصر امروز انجام شده است.

به گزارش مهر، بر اساس اظهارات نمايندگان مجلس و کميسيون اصل 90 اتهامات وي احتمالا بدهي به وزارت نفت و بانک مرکزي و همچنين جعل اسناد است.
محمد بازدید : 13 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

مديرعامل سابق پرسپوليس از بيمارستان مرخص شد.

حبيب کاشاني که روز جمعه ششم دي ماه بر اثر سانحه تصادف رانندگي در بيمارستان ايرانمهر تهران بستري شده بود، عصر امروز با نظر پزشکان از اين بيمارستان ترخيص شد.

به گزارش ايسنا، پس از حادثه افراد و چهره‌هايي چون علي دايي، علي پروين، کريم باقري و حميد استيلي به عيادت مدير عامل سابق باشگاه پرسپوليس رفته بودند.

کاشاني روز جمعه براي شرکت در مراسم خاکسپاري پدر شهيد داوود حيدري، فرمانده گردان ظهير راهي بهشت زهرا شده بود، که يک دستگاه ميني کاميون از پشت به خودروي آنان اصابت کرد و مدير سابق باشگاه پرسپوليس از ناحيه کمر و گردن آسيب ديد و در بيمارستان بستري شد. البته در اين سانحه به هيج يک از سرنشينان خودرو به جز کاشاني آسيب نرسيد.

محمد بازدید : 15 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه چهار هفته از ليگ برتر فوتبال را اعلام کرد.

به نقل از سايت سازمان ليگ، کميته مسابقات سازمان ليگ برنامه هفته 22 تا 25 ليگ برتر فوتبال به شرح زير اعلام شد:

هفته بيست و دوم گراميداشت شهادت امام حسن عسگري و تعظيم شروع امامت حضرت امام مهدي (عج)

چهارشنبه 18 دي ماه

نفت – ذوب آهن ساعت 14 و 30 ورزشگاه دستگردي

شنبه 21 دي ماه

سپاهان – داماش گيلان ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه فولاد شهر

استقلال – استقلال خوزستان ساعت 16 و 40 دقيقه ورزشگاه آزادي

فجرشهيد سپاسي- صباي قم ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه حافظيه شيراز

ملوان – مس کرمان ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه تختي انزلي

گسترش فولاد تبريز – راه آهن ساعت 14 و 15 دقيقه ورزشگاه اختصاصي گسترش

سايپا – تراکتورسازي ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه انقلاب کرج

فولاد خوزستان – پرسپوليس ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه غدير اهواز

هفته بيست و سوم گراميداشت هفته وحدت مسلمين و تعظيم ولادت حضرت پيامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)

پنجشنبه 26 دي ماه

داماش گيلان – فجرشهيد سپاسي ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه عضدي رشت

ذوب آهن – فولاد خوزستان ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه فولاد شهر

استقلال خوزستان – گسترش فولاد تبريز ساعت 15 ورزشگاه غدير اهواز

تراکتورسازي تبريز – صباي قم ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه يادگار امام تبريز

سايپا – ملوان ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه انقلاب کرج

راه آهن – سپاهان ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه اکباتان تهران

جمعه 27 دي ماه

پرسپوليس – استقلال ساعت 15 ورزشگاه آزادي

مس کرمان – نفت تهران ورزشگاه امام علي کرمان

هفته بيست و چهارم ؛ گراميداشت يادو خاطره شهداي عمليات غرور آفرين کربلاي 5

سه شنبه اول بهمن ماه

فولاد خوزستان- مس کرمان ساعت 15 و 30 دقيقه ورزشگاه غدير اهواز

گسترش فولاد – پرسپوليس ساعت 14 و 30 ورزشگاه يادگار امام تبريز

يکشنبه ششم بهمن

ملوان – تراکتورسازي ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه تختي انزلي

صباي قم – داماش گيلان ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه يادگار امام قم

فجرسپاسي – راه آهن ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه حافظيه شيراز

استقلال – ذوب آهن ساعت 16 و 55 دقيقه ورزشگاه آزادي

سپاهان – استقلال خوزستان ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

نفت – سايپا ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه دستگردي تهران

هفته بيست و پنجم؛ تعظيم ايام دهه مبارک فجر و گراميداشت يادو خاطره ورود امام خميني به ايران اسلامي

جمعه يازده بهمن ماه

استقلال خوزستان – فجرشهيدسپاسي ساعت 15 ورزشگاه غدير اهواز

راه آهن – صباي قم ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه اکباتان تهران

ذوب آهن – گسترش فولاد تبريز ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

پرسپوليس – سپاهان ساعت 17 ورزشگاه آزادي

تراکتورسازي تبريز – داماش گيلان ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه يادگار امام تبريز

مس کرمان – استقلال ساعت 15 ورزشگاه امام علي کرمان

ملوان – نفت تهران ساعت 14 و 30 دقيقه ورزشگاه تختي انزلي

سايپا – فولاد خوزستان ساعت 14 و 30 دقيقه

 

محمد بازدید : 17 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

رئيس سازمان ليگ برتر اعلام کرد که هيچ‌کدام از مسابقات به تعويق نخواهد افتاد.

مهدي تاج پس از خروج از جلسه علي کفاشيان و عليرضا منصوريان گفت: نشست خوبي برگزار شد و همانطور که گفته بودم اولويت فدراسيون و سازمان ليگ برگزاري مسابقات ليگ است به همين خاطر هيچ مسابقه‌اي از جمله بازي نفت تهران و ذوب‌آهن لغو نمي‌شود.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: عليرضا منصوريان بايد با تيم‌هاي ليگ برتري تعامل داشته باشد تا بتواند بازيکناني که نياز دارد را در اختيار بگيرد. ما مي‌خواهيم به نحوي خوب تيم ملي را آماده کنيم و اين مسائل هيچ چيز از قابليت‌هاي منصوريان کم نمي‌کند. بازي با کره‌جنوبي نشان داد که اگر بازيکنان خوبي در اختيار او باشد مي‌تواند عملکرد مناسبي داشته باشد.

رئيس سازمان ليگ اظهار داشت: اولويت‌بندي‌هاي کار را علي کفاشيان مشخص مي‌کند.

 

محمد بازدید : 14 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

با ادعاي يک روزنامه قطري مدافع استقلال امروز براي امضاي قرارداد با ام‌صلال راهي قطر مي‌شود.

به نقل از روزنامه الوطن قطر، پژمان منتظري، مدافع استقلال امروز براي امضاي قرارداد با ام‌صلال وارد دوحه قطر مي‌شود تا جاي ساشا، مدافع استراليايي اين تيم را بگيرد.

الوطن در ادامه آورده است: به محض رسيدن اين بازيکن، قرارداد وي با ام‌صلال امضا خواهد شد و سپس تست‌هاي پزشکي اين بازيکن ظرف امروز و فردا انجام خواهد شد.

 

محمد بازدید : 10 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: مشکلات به وجود آمده براي تيم ملي زير 22 سال را رئيس فدراسيون بايد حل و فصل نمايد که معتقدم کفاشيان اقدامات لازم را انجام مي‌دهد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون، سيد محمد هادي آيت اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال درباره اردوها و بازي هاي تيم ملي زير 22 سال و مشکلاتي که براي برخي از بازيکنان اين رده سني رخ داده گفت: مربي تيم ملي زير 22 سال سعي کرده از هر تيم دو بازيکنان استفاده کند و مشکلات به وجود آمده را رئيس فدراسيون بايد حل و فصل نمايد که معتقدم کفاشيان اقدامات لازم را انجام مي دهد.

وي در ادامه درباره نشست امروز کميته فني با رئيس کميته بانوان، سرمربي تيم ملي فوتسال بانوان و سرمربي تيم ملي زير 19 سال بانوان گفت: در جلسه امروز به بررسي عملکرد و نقاط قوت و ضعف تيم فوتسال بانوان در جام جهاني کوچک اسپانيا که اخيرا برگزار شد، پرداختيم و با توجه به درخواست ها و نقطه نظرات کادر فني اين تيم، مقرر شد تا يک مربي بدنساز و مربي دروازه بانان مجموعه کادر فني فوتسال بانوان اضافه شود تا مشکلات بدنسازي اين تيم نيز مرتفع شود.

آيت‌اللهي در رابطه با تيم زير 19 سال بانوان گفت: برنامه هاي اين تيم نيز مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد تا سريعا اردوهاي تدارکاتي خود را تشکيل دهند و با توجه به اينکه مسابقات مهمي پيش روي اين رده سني نيست، يک تورنمنت چهارجانبه در قالب رقابتهاي دهه فجر به ميزباني بم برگزار شود تا اين تيم علاوه بر برگزاري اردوهاي تدارکاتي، با برگزاري مسابقات نيز به آمادگي خوبي برسد. همچنين با توجه به اينکه تيم فوتبال بانوان روسيه در اسفند ماه به ايران مي آيد و قرار است تا با تيم ملي بزرگسالان بانوان ديدارهاي دوستانه داشته باشد، مقرر شد تا يک بازي نيز با 19 سال بانوان برگزار کند تا در فروردين ماه و با حضور در تورنمنت روسيه به آمادگي کامل برسد. اردوهاي منظمي هم براي اين تيم پيش بيني شده و پس از مصوب شدن آن از طريق سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام مي شود.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در پايان درباره عدم حضور تيم 22 سال به جاي بزرگسالان در رقابت‌هاي غرب آسيا گفت: بزرگترين مشکل ما اين است که به دليل حضور تيم ملي در جام جهاني 2014 برزيل مسابقات ليگ برتر بايد در تاريخ 20 فروردين ماه تمام شود به همين دليل تيم ملي بزرگسالان در اين مسابقات حضور نداشت .درباره تيم ملي 22 سال نيز طبق اساسنامه بازيهاي غرب آسيا بايد تيم هاي بزرگسالان شرکت کنند و خوب تيم ملي ايران با توجه به فشردگي تقويم ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا وجود داشت، نتوانست در اين نسابقات شرکت کند. اگر قرار بود تيم ملي به اين رقابتها اعزام شود، بازيهاي ليگ لغو مي شد و در 20 فروردين 93 اکثر بازيکناني که کي روش نياز داشت، در اختيارش قرار نمي گرفت. از سوي ديگر اکثر بازيکنان تيم ملي زير 22 سال در تيم هاي ليگ برتري حضور داشته و بهصورت فيکس براي تيم هايشان به ميدان مي روند و همانطوري که در حال حاضر هم مشاهده مي کنيد براي حضور اين تيم در مسابقات قهرماني اسيا مجبور به تعويق برخي از مسابقات ليگ برتر هستيم. بر همين اساس از حضور در اين رقابتها انصراف داديم.

 

محمد بازدید : 13 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

وضعيت بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تا پايان هفته مشخص خواهد شد.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، کادر پزشکي تيم فوتبال پرسپوليس در نظر دارد اميد عاليشاه را تا پايان هفته براي انجام M.R.Iمجدد و بررسي وضعيت آسيب‌ديدگي اعزام کند. اين تصويربرداري وضعيت اين بازيکن را براي بازي با فولاد و استقلال روشن خواهد کرد.

دکتر حقيقت مسئول گروه پزشکي پرسپوليس در اين ارتباط افزود: عاليشاه با توجه به شرايطي که داشت، مي‌خواست از ابتداي اين هفته در تمرينات شرکت کند که اين نشانه خوبي است. البته بعد از ارائه گزارش پزشکي به سرمربي با نظر وي و با توجه به نتيجه سونوگرافي هفته گذشته، براي اينکه عاليشاه فرصت داشته باشد خود را آماده‌تر کند تا در معرض آسيب‌ديدگي مجدد قرار نگيرد، اين برنامه عقب افتاد. بر همين اساس قرار است تا پايان هفته براي انجام M.R.I اقدام شود و اگر تصويربرداري ترميم کامل و قطعي عدم پاره‌گي را نشان دهد، بازيکن مي‌تواند از هفته آينده تمرينات جدي‌تر خود را دنبال کند.

 

محمد بازدید : 18 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس از علي کفاشيان خواست تا مشکل تيم ملي زير 22 سال را جدي حل کند.

پيام صادقيان گفت: من از کفاشيان مي‌خواهم که مشکلات جدي تيم ملي ازير 22 سال را هرچه سريع‌تر به صورت جدي و ريشه‌اي حل کند تا اين تيم پشتوانه تيم ملي ايران در سال‌هاي آينده است به حال خود رها نشود.

به گزارش فارس،اين در شرايطي است که دو بازيکن پرسپوليس اجازه ندارند روز جمعه در دومين ديدار تدارکاتي به کيش بروند تا مقابل کره قرار بگيرند.

خبر ديگر از پرسپوليس اينکه اميرحسين فشنگچي پس از تمرين امروز با 3 بازيکن پرسپوليس مانند نيلسون ديدار کرد و با آنها درخصوص مسائل مختلف در درفشي‌فر به گفت‌وگو پرداخت.

فرزاد حاتمي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مراسمي که در منزل خود دارد امشب همه بازيکنان و کادرفني را براي حضور در يک مراسم نذري دعوت کرد و قرار است همه بازيکنان و کادرفني امشب به منزل حاتمي بروند.

 

محمد بازدید : 12 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

تمرينات تيم فوتبال داماش به علت تداوم مشکلات مالي پس از ديدار مقابل استقلال تشکيل نشده است.

تيم فوتبال داماش پيش از ديدار مقابل استقلال با مشکلات مالي زيادي روبرو بود که حتي بازيکنان اين تيم تصميم گرفته بودند مقابل آبي‌پوشان قرار نگيرند اما با وساطت سازمان ليگ در کمک مالي 50 ميليوني مهدي تاج داماش مقابل استقلال قرار گرفت.

به گزارش فارس،داماش سه‌شنبه 3 دي ماه مقابل استقلال قرار گرفت اما پس از آن ديگر تمرينات اين تيم برگزار نشد و از فرداي بازي مقابل آبي‌پوشان بازيکنان به علت تداوم مشکلات مالي در تمرينات حاضر نشدند. اين در حالي است که اين تيم قرار است در چارچوب هفته بيست‌ويکم روز شنبه 14 دي ماه مقابل گسترش فولاد تبريز قرار بگيريم.
محمد بازدید : 20 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

مس توانست تيم دونده و شگفتي ساز نفت اميديه را 2-1 شکست دهد تا در مرحله بعدي جام حذفي به مصاف نفت آبادان برود،اما نکته جالب اين بازي حرکت قشنگ و جالب مظلومي بود که کمتر دراين فوتبال شاهد آن هستيم.

در بازي با نفت اميديه سرمربي اين تيم به مانند مظلومي از نشستن روي نيمکت محروم بود و بايد به مانند مظلومي از روي سکوها تيمش را هدايت مي کرد.10 دقيقه از بازي گذشته بود که حکم کميته انضباطي مبني بر بخشش پرويز مظلومي رسيد و او مي توانست در ادامه بازي روي نيمکت بنشيند اما مظلومي اين کار را نکرد و گفت با توجه به محروميت سرمربي نفت اميديه من اين کار را نمي کنم . مظلومي به دستيارانش گفته: اگر از ابتدا مشخص بود که من محروم نيستم روي نيمکت مي نشستم اما حالا که 10 دقيقه از بازي گذشته اين حرکت درست نيست و چون بازي در خانه ماست شايد براي سرمربي نفت شائبه به وجود بيايد که به دليل اعمال نفوذ اين کار انفاق افتاده است.... به هرحال مظلومي با اينکه منعي نداشت تا آخر بازي روي نيمکت ننشست تا تيمش در شرايط برابر به ديدار نفت برود.

محمد بازدید : 13 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

سايپا در اين فصل توانسته با بازي خوب بازيکنان جوانش نتايج خوبي بگيرد؛ اگرچه در نيم فصل دوم سايپا نتوانسته نتايج خيلي خوبي را به دست بياورد.

يکي از بازيکناني که براي سايپا بازي هاي خوبي انجام داده است بابک حاتمي است. مدافع راست سايپا توانسته با انجام بازي هاي خوب نقش مثبتي در تيمش ايفا کند، در همين رابطه حاتمي به سايت گل مي‌گويد: ما تيم خيلي خوبي داريم و با توجه به ترکيبي از بازيکنان جوان و با تجربه مي توانيم نتايج خوبي بگيريم،من خوشحالم که در سايپا بازي مي کنم و اميدوارم با اين تيم بتوانيم به موفقيت برسيم. سايپا تيم جذابي است و بازي کردن در اين تيم لذت دارد.

وي در ادامه مي گويد: من بدون اغراق بايد بگويم فيرات يکي از مربيان خيلي خوبي است که با او کار کرده ام و خوشحالم که اين تجربه را در کارنامه ام ثبت مي کنم.او مربي خيلي باهوشي است و ما توانسته ايم نتايج نسبتاً خوبي بگيريم.

بابک حاتمي در پايان مي گويد: من هدفهاي بزرگي در سر دارم و با تمام وجود تلاش مي کنم که بتوانم با انجام بازي هاي خوبي حتي به تيم ملي برسم اگرچه کار خيلي سختي است اما انسان با اميد زندگي مي کند و من هم از اين قائده مستثني نيستم براي همين با تمام وجود تلاش مي کنم تا با عملکردي مثبت بتوانم به تيم ملي دعوت شوم،حاتمي همچنين مي افزايد:ليگ امسال ليگ خيلي با کيفيتي است و فاصله تيمها با هم گوياي اين موضوع است اميدوارم در نهايت بتوانم با سايپا به موفقيت خوبي در ليگ برسم.
محمد بازدید : 12 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از آخرين احکام و دعوت نامه هايش خبر داد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، آرا و دعوت نامه هاي صادرشده به شرح زير است:

جريمه نقدي براي ملوان بندرانزلي

بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري ديدار تيم هاي ملوان بندرانزلي و راه آهن سورينت تماشاگران منتسب به باشگاه ملوان انزلي در ديدار 22 آذر ماه اين تيم مقابل راه آهن سورينت در انزلي مرتکب تخلفاتي شدند که بر همين اساس کميته انضباطي با تذکر به اين باشگاه، 20 ميليون ريال اين تيم را جريمه مي کند. راي صادره قطعي است. همچنين راي کميته انضباطي در خصوص مطالبه وجه مسعود پورمحمد از باشگاه ملوان انزلي اعلام شد و اين باشگاه به پرداخت مبلغ 57 ميليون تومان در حق مسعود پورمحمد محکوم شده است. راي صادره ظرف مهلت قانوني قابل تجديدنظرخواهي در کميته استيناف فدراسيون فوتبال است. همچنين در ديدار تيم هاي ملوان بندرانزلي و پرسپوليس در انزلي، تماشاگران منتسب به تيم ملوان انزلي مرتکب تخلفاتي شدند که کميته انضباطي به اين باشگاه تذکر دوباره داده و به پرداخت يکصد ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرده است که حکم اين باشگاه در ديدار مقابل پرسپوليس قابليت تجديدنظر خواهي در کميته استيناف دارد. البته تخلفات تماشاگران تيم ملوان مسبوق به سابقه بوده و ضمن تذکر براي بار سوم اعلام مي شود که چنانچه تخلفات مذکور در ديدار يا ديدارهاي بعدي تکرار شود، موضوع کسر امتياز و برگزاري ديدارهاي بدون تماشاگر در دستور کار کميته انضباطي قرار خواهد گرفت.

پيام صادقيان يک جلسه محروم شد

در بازي تيم هاي ملوان انزلي و پرسپوليس در انزلي، پيام صادقيان به علت برخورد شديد با بازيکن تيم مقابل، يک جلسه از همراهي تيمش( با توجه به عذرخواهي وي در برنامه 90) و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.راي صادره قطعي است.

محروميت يک جلسه مربي داماش

بر اساس گزارش ناظربازي و ناظر داوري ديدار تيم هاي داماش گيلان و فولادخوزستان در 29 آذرماه 92 در رشت، علي نظرمحمودي مربي تيم داماش با اعتراض به قضاوت داور، رفتار غير مسئولانه و خروج از محوطه فني، مرتکب تخلفاتي شد که کميته انضباطي وي را يک جلسه از همراهي تيمش محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي کند. راي صادره قطعي است. همچنين تماشاگران منتسب به داماش تخلفاتي مرتکب شدند که بر همين اساس کميته انضباطي با تذکر به اين باشگاه، داماش گيلان را به پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.راي صادره قطعي است.

علي کريمي به کميته انضباطي دعوت شد

بر اساس شکايت باشگاه پرسپوليس از علي کريمي بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز، جلسه اي روز دوشنبه 23 دي ماه در کميته انضباطي با حضور کريمي و نماينده باشگاه پرسپوليس تشکيل مي شود. عدم حضور طرفين مانع از رسيدگي نيست.

 

محمد بازدید : 13 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

تيم فوتبال زير 22 سال ايران در نخستين ديدار تدارکاتي خود مقابل کره‌جنوبي به برتري رسيد.

تيم‌هاي زير 22 سال ايران و کره جنوبي از ساعت 17:35 امروز (يکشنبه) در ديداري تدارکاتي و در ورزشگاه المپيک کيش به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با برتري 3 بر 2 تيم ايران پايان يافت.

به گزارش تسنيم،ايران در همان دقايق ابتدايي کره جنوبي را شوکه کرد و يعقوب کريمي و پيام صادقيان در دقايق 7 و 10 توانستند 2 گل براي تيم ايران به ثمر برسانند. در ادامه کره توسط لي جون وو در دقيقه 14 يکي از گل‌هاي خورده را جبران کرد. در ادامه حملات تيم کره جنوبي با ضدحملات تيم ايران خنثي شد تا نيمه نخست با برتري 2 بر يک ايران خاتمه يابد.

در نيمه دوم بازي از سرعت بالايي برخوردار بود و هر 2 تيم چندين موقعيت گل را به دست آوردند اما اين تيم کره جنوبي بود که توانست از فرصت به دست آمده بهتر استفاده کند و لي جون وو دقيقه 76 دومين گل خود و گل تساوي کره جنوبي را وارد دروازه ايران کند.

بعد از اين گل تيم ايران فشار حملات خود را بيشتر کرد و توسط کاوه رضايي که در نيمه دوم به زمين آمده بود، همچنين پيام صادقيان چند موقعيت مناسب گلزني را از دست داد.

در دقيقه 90 بازي و در حالي که به نظر مي رسيد بازي با تساوي به پايان خواهد رسيد، کاوه رضايي با حرکتي انفرادي و عبور از ميان مدافعان کره‌اي گل سوم تيم ايران را به ثمر رساند تا اين ديدار با برتري 3 بر 2 ايران خاتمه يابد.

دومين ديدار تدارکاتي تيم زير 22 سال ايران و کره جنوبي در حالي ساعت 17:30 جمعه در ورزشگاه المپيک کيش برگزار مي‌شود که به دليل بازگشت بازيکنان ليگ برتري براي همراهي تيم هاي خود، ايران با ترکيب دوم خود به ميدان خواهد رفت.

 

محمد بازدید : 16 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: از فرهنگ مردم مسجد سليمان تشکر مي‌کنم و آنها مدل جديدي از تشويق را نشان دادند.

مجيد جلالي پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي مقابل نفت مسجدسليمان گفت: از نظر فني بازي سنگيني بود و حريف‌مان را به سختي برديم. مي‌دانستيم از ابتدا بازي سختي در پيش داريم.

به گزارش فارس،وي افزود: از فرهنگ خوب مردم مسجدسليمان تشکر مي‌کنم. آن شائبه‌اي که قبل از بازي در ذهن ما وجود داشت کاملا برطرف شد و امروز يک مدل رفتاري بسيار عالي و مدل جديدي از تشويق را در ورزشگاه مشاهده کرديم.

محمد بازدید : 22 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال مسجد سليمان گفت: هر تيم بزرگي مقابل نفت مسجدسليمان به مشکل برمي‌خورد و امروز نيز اين مسئله را نشان داديم.

بهروز مکوندي پس از شکست 2 بر صفر تيمش مقابل تراکتورسازي در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي گفت: هر تيم بزرگي در مسجدسليمان به مشکل برخورد مي‌کند، نفتي‌ها نشان دادند در بازي‌هاي بزرگ خوب عمل مي‌کنند و امروز نيز اين مسئله را نشان داديم.

به گزارش فارس،وي افزود: از رفتار تماشاگران خوب فوتبال مسجد سليمان تشکر مي‌کنم. آنها فهم فوتبالي خود را نشان دادند و واقعا رفتار بسيار مناسبي داشتند.

سرمربي تيم فوتبال مسجد سليمان خاطرنشان کرد: بازي امروز دو نيمه متفاوت داشت، ما در نيمه اول عملکرد خوبي داشتيم و در نيمه دوم پس از گلي که دريافت کرديم، در شوک اين مسئله بوديم. بازيکنان با تجربه‌اي داريم اما در نهايت بازي را واگذار کرديم.
محمد بازدید : 13 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

طبق اعلام مديرفني تيم زير 22 سال ايران ديدار دوم اين تيم برابر کره‌جنوبي لغو شد.

تيم فوتبال زير 22 سال کره‌جنوبي به منظور برگزاري 2 ديدار دوستانه با تيم زير 22 سال کشورمان به جزيره کيش سفر کرده و اين 2 تيم از دقايقي پيش در اولين بازي به ميدان رفتند. طبق برنامه قرار بود اين 2 تيم روز جمعه هفته جاري دومين ديدار دوستانه خود را برگزار کنند اما طبق اعلام هومن افاضلي اين بازي برگزار نخواهد شد.

مدير فني تيم زير 22 ساله‌هاي ايران در اين باره خبرنگار تسنيم گفت: همه اعضاي تيم براي امشب و فردا بليت بازگشت به تهران را دارند و به همين دليل امکان اينکه بازي دوم برگزار شود وجود ندارد.

افاضلي در توضيح اين موضوع عنوان کرد: باشگاه‌ها بازيکنان خود را مي‌خواهند و به همين دليل تمام بازيکنان امروز و فردا به تهران باز مي‌گردند تا به باشگاه‌ها خود ملحق شوند. در اين شرايط تنها من منصوريان و خرمگاه و رشيدي مي‌توانيم براي تيم زير 22 سال در بازي دوم به ميدان برويم.

مدير فني تيم زير 22 ساله‌ها در پاسخ به اين سوال که با اين شرايط ديدار روز جمعه لغو مي‌شود تاکيد کرد: بله و با اين شرايط اين بازي برگزار نمي‌شود چرا که تيم در حال بازگشت به تهران است مگر اينکه پس از بازگشت ما به تهران فدراسيون فوتبال تصميم ديگري بگيرد چرا که تصميم‌گيرنده نهايي در اين باره فدراسيون فوتبال خواهد بود.

وي درباره اينکه کره‌اي‌ها با اين شرايط چه خواهند کرد اظهار داشت: در اين باره من نمي‌توانم صحبتي انجام دهم چرا که فدراسيون بايد تصميم نهايي را بگيرد.
محمد بازدید : 18 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با رفع مصدوميت از امروز در اختيار بدنساز تيم قرار گرفت.

اميد عاليشاه مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس که به دليل مصدوميت مدتي از ترکيب سرخپوشان دور بود بالاخره امروز با به دست آوردن شرايط ايده‌آل در تمرينات گروهي شرکت و تست شد.

به گزارش فارس،پس از اينکه عاليشاه در تمرين امروز از ناحيه کشاله احساس درد نکرد با تشخيص پزشکان از امروز در اختيار بدنساز تيم قرار گرفت و اين بازيکن در صورت صلاحديد کادر فني براي بازي با نفت تهران هيچ مشکلي ندارد.

محمد بازدید : 12 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

مدافع تيم استقلال گفت: هرچقدر فرصت بيشتري براي بازي کردن داشته باشم به شرايط بهتري دست پيدا مي‌کنم.

عليرضا نيکبخت واحدي پس از پيروزي 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي گفت: هر مسابقه جام حذفي حکم فينال را دارد و بايد طوري بازي کنيم که به مرحله بعد صعود کنيم. در جام حذفي جايي براي اشتباه نيست.

به گزارش فارس،وي در مورد عملکرد خودش عنوان کرد: از بازي خودم راضي هستم و هرچه فرصت بيشتري پيدا کنم به فرم ايده‌آل‌تري مي‌رسم. منتظر فرصت هستم تا خودم را نشان دهم.
محمد بازدید : 14 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (1)

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: برابر ملوان مهم پيروزي و صعود بود.

مهرداد اولادي پس از پيروزي استقلال برابر ملوان در مسابقات جام‌حذفي اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و از موقعيت‌ها به بهترين نحو استفاده کرديم و با توجه به اينکه تماشاگران بيشتري نسبت به بازي قبل به ورزشگاه آمده بودند بازي گرمي را ديديم.

به گزارش تسنيم،وي افزود: در اين ديدار مهم پيروزي و صعود به مرحله بعدي بود و همين که توانستيم از سد ملوان بگذريم نتيجه خوبي به حساب مي‌آيد.

مهاجم استقلال خاطرنشان کرد: من 2،3 سالي را در تيم ملوان بازي مي‌کردم و خاطرات خوبي از شهر زيباي انزلي دارم. حس خوبي در اين ديدار داشتم و مهم اين بود که بتوانم براي استقلال مثمرثمر باشم که خدا را شکر تيم ما پيروز شد.

اولادي در پاسخ به اين سوال که باز هم مدافعان جور مهاجمان را کشيدند، عنوان کرد: حنيف يک مدافع سرزن است و توانست با نفوذ‌هاي خوبش 2 گل زيبا را به ثمر برساند.

 

محمد بازدید : 18 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

بازيکن تيم فوتبال ملوان گفت: مطمئنم در صحنه‌اي که غلام‌نژاد خطا کرد بايد از زمين بازي اخراج مي‌شد.

جلال رافخايي پس از شکست 2 بر صفر ملوان مقابل استقلال در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي عنوان کرد: مطمئن هستم در صحنه‌اي که غلام‌نژاد خطا کرد بايد از زمين بازي اخراج مي‌شد اما پس از آن داور به من کارت زرد نشان داد و پس از اينکه من علت اين امر را پرسيدم براي او دست زدم که او مرا اخراج کرد.

به گزارش فارس،وي تاکيد کرد: شدت ضربه‌اي که بازيکن استقلال به مازيار زارع زد اگر هر بازيکن ديگري بود دو متر آن طرف‌تر افتاده بود چون زارع فيزيک بدني خوبي دارد آسيب نديد اما اگر مهدي شيري که از لحاظ فيزيکي ضعيف‌تر بود و يا هر بازيکن ديگري بود، کارش به بيمارستان کشيده مي‌شد.

بازيکن ملوان تصريح کرد: خطاي وحشتناکي بود و من هم از داور خواستم تا بازيکن را اخراج کند. اما او به من کارت داد و پس از آن مرا اخراج کرد.

 

محمد بازدید : 17 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: به فيفا بگويند قانون سانتر را بردارد.

امير قلعه‌نويي بعد از پيروزي دو بر صفر مقابل ملوان و صعود به مرحله يک چهارم جام حذفي، در نشست خبري گفت:ايام سوگواري 28 صفر و امام رضا (ع) را تسليت مي‌گويم. در اين بازي در نيمه اول نسبت به بازي هاي قبل خيلي بهتر بوديم، البته از نظر تاکتيکي و گردش توپ و همانطور که فکر مي کرديم ملوان تيم جواني است که با برنامه بازي مي‌کرد. يکي از حسن‌هاي ما اين بود که موقعيت به حريف نداديم و ضعف‌مان اين بود که از موقعيت‌هاي گلزني استفاده نکرديم و اميدوارم هفته به هفته بهتر شويم و با آمدن بيک زاده دو جناح ما بهتر مي شود.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه صادق درودگر گفته بود که اگر سانتر را از استقلال بگيريد، اين تيم هيچ چيز ندارد گفت: نظرها محترم است ولي موقعيت تک به تک هم داشتيم و شايد بهتر است به فيفا بگويند قانون سانتر را بردارند. تغييرات لازم است براي اينکه شرايط سني تيم ما بالاست و آمدن ساموئل کمک کرد. در سه جام حضورم داريم و بايد نيروهاي‌مان را تقسيم کنيم.

وي در مورد حل مشکلات مالي استقلال با حضور اسپانسر، گفت: ساموئل آمده اما پول نگرفته است و اميدوارم پژمان منتظري هم تا آخر فصل بماند، اسپانسر جديد ما بانک شهر است و من مفاد قرارداد را نمي‌دانم اما بالاخره شهرداري تهران است و بايد به دو تيم بزرگ پايتخت کمک کند و هميشه از قاليباف ممنون هستيم و قبل از بازي با سئول هم به اردوي تيم ما آمد و اکنون هم بانک شهر به کمک ما آمده است.
محمد بازدید : 18 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: حضور کم هواداران در ورزشگاه به دليل ساعت بازي و سرما است

محمود فکري بعد از پيروزي دو بر صفر استقلال مقابل ملوان گفت: بازي خيلي خوبي بود استقلال بازي خوبي انجام داد و موفق شد حريف خود را شکست دهد. ملوان روي بي تجربگي بازيکنش 10 نفره شد. استقال در نيمه اول به گل رسيد و اگر با نفرات بيشتري حمله مي کردند شايد گل بيشتري مي زدند با گل اول خيال تيم راحت شد.

به گزارش فارس،وي در مورد حضور کم تعداد هواداران در ورزشگاه افزود: اين به ساعت بازي برمي گردد. ساعت 14 براي برگزاري مسابقه خيلي زود است.همچنين هوا خيلي سرد است واگر هوا گرم شود مطمئنا هواداران بيشتري به ورزشگاه مي آِيند.

محمد بازدید : 13 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: پارسال توپ‌هايم گل نشد اما امسال خوب گل‌زني مي‌کنم.

حنيف عمران‌زاده پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل ملوان و انتخابش به عنوان بازيکن برتر فني اين ديدار و هر دوگلي که زد، گفت: ملوان با اينکه 10 نفره شد اما ما را اذيت کرد. اين هم شانس من است پارسال توپ‌هايم گل نمي‌شد اما امسال خوب گل‌زني مي‌کنم.

به گزارش فارس،وي در مورد جدايي پژمان منتظري از استقلال گفت: پژمان از ستون‌هاي تيم ماست متأسفانه يا خوشبختانه براي خودش مي‌خواهد از استقلال برود البته استقلال اين روزها با ملي‌پوشان تمرين مي‌کند و روند تيمي ما خيلي خوب شده است.

عمران‌زاده با تشکر از رئيس سازمان ليگ، گفت: دست تاج هم درد نکند که قيمت بليت‌ها را کاهش داد تا تماشاگران بيشتري به ورزشگاه بيايند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,598
  • بازدید کلی : 5,473