loading...
varzesh-irani
محمد بازدید : 22 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

برنامه رقابت‌هاي رده‌بندي و فينال ليگ برتر فوتبال ساحلي از سوي کميته فوتبال ساحلي اعلام شد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، برنامه رقابت‌هاي رده‌بندي و فينال ليگ برتر فوتبال ساحلي از سوي کميته فوتبال ساحلي اعلام شد.

سه‌شنبه 3/10/92-ساعت 14:00

دريانوردان بوشهر-گلسا پوش يزد-ساحلي بوشهر

ويژن تهران-ملوان بندر انزلي-تختي تهران

شنبه 7/10/92-ساعت 14:00

ملوان بندر انزلي-ويژن تهران-بشمن انزلي

يکشنبه 8/10/92-ساعت 14:00

گلسا پوش يزد-دريانوردان بوشهر-سلمان

 

محمد بازدید : 10 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال گفت: تخلف علي دايي محرز نشد و ما حکم قبلي را نقض کرديم و او بخشيده شد.

عليرضا صالحي در مورد صدور رأي کميته استيناف در مورد اعاده دادرسي باشگاه پرسپوليس گفت: روز گذشته جلسه‌اي را با رويانيان داشتيم که وکيل دايي هم حضور داشت ايشان معتقد بودند دايي هيچ توهيني به باشگاه سپاهان که شاکي اين پرونده بود نکرده است. امروز هم علي دايي آمد و توضيحات تکميلي را ارائه کرد. اينکه برخي از جملاتي که از ايشان نقد شده بود کامل نبود و ابتدا و انتهاي جملات در برخي از رسانه‌ها به طور کامل منتشر نشده بود. به همين دليل دايي امروز به کميته استيناف آمد و توضيحات را از زبان خودش شنيديم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: پس از بررسي تمام زواياي پرونده و شنيدن صحبت‌هاي علي دايي مشخص شد که خطاب علي دايي باشگاه سپاهان نبوده و منظور او از غش کردن داور اين نبوده که باشگاه سپاهان داور را تطميع کرده باشد يا اينکه امتيازي به داور داده باشد تا بازي را به سود اين تيم تمام کند بلکه دايي معتقد بوده که داور به نفع تيم حريف قضاوت کرده و اين به نفع گرفتن در بين اهالي فوتبال يک جمله مصطلح است و توهيني تلقي نمي‌شود.

رئيس کميته استيناف در ادامه گفت‌وگو با فارس، تصريح کرد: استنباط ما از جملاتي مانند شماره‌حساب داور و دوستانش که علي دايي پيش از اين در نشست خبري بيان کرده بود اين بود که سرمربي پرسپوليس به باشگاه سپاهان توهين کرده و منظورش اين بوده که باشگاه سپاهان امتيازي به داور داده است اما بررسي‌هايي که انجام داديم و وقتي جملات را کامل شنيديم و علي دايي هم خودش توضيحات را ارائه کرد متوجه شديم منظور او به محسن قهرماني بوده و اينکه داور مسابقه به خاطر لج و لجبازي از او انتقام گرفته است.

صالحي افزود: به همين دليل تخلف علي دايي براي ما احراز نشد و حکم او در مورد محروميت دو جلسه‌اي و جريمه 7ميليون توماني نقض شد و علي دايي از اين اتهام تبرئه شد و مي‌تواند فردا در ديدار با سايپا تيمش را هدايت کند.

محمد بازدید : 15 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (2)

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بخشيده شد و مي‌تواند در بازي فردا مقابل سايپا تيمش را هدايت کند.

پس از اعاده دادرسي باشگاه پرسپوليس و توضيحات علي دايي، کميته استيناف امروز رأي بر برائت علي دايي داد و او مي‌تواند فردا در ديدار با سايپا تيمش را هدايت کند.
محمد بازدید : 23 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

سايت باشگاه استقلال به مناسبت درگذشت مرحوم بيوک جديکار، کارنامه‌اي از مهاجم سال‌هاي دور استقلال منتشر کرد.

سايت باشگاه استقلال درباره ستاره 84 ساله اين باشگاه‌ که به رحمت خدا رفت، مي‌نويسد: بيوک جديکار، يکي از نمادهاي بازي تکنيکي و قدرت تهاجمي فوتبال ايران از دهه 30 تا واسط دهه 40 به شمار مي‌آيد،. وي به سال 1308 در شهر تبريز به دنيا آمد، آن هم در خانواده‌اي که فوتبال را مي‌شناختند. برادر بزرگتر بيوک، به نام اصغر جديکار در دفاع راست، صاحب اسم بود.

جديکار ابتدا دروازه‌باني مي‌کرد، ولي با توجه به توانايي‌اش در بازي‌ با پاي چپ و سرعت و مهارتش در ارسال و شوتزني، به توصيه علي دانايي‌فرد، به خط حمله منتقل شد. جديکار در سال 1957، با تيم ويکتوريا 89 برلين قراردادي سه ساله بست، با اين حال، پس از 9 ماه به ايران برگشت و به تيم استقلال تهران (تاج) پيوست.

وي در سن 17 سالگي به تيم‌ملي ايران دعوت شده و نخستين بازي وي در تيم‌ملي فوتبال ايران برابر افغانستان بود. او در تيم‌هاي تور، جوان، استقلال(تاج) ويکتوريا بر اين تيم منتخب تهران و نيز تيم‌ملي ايران باي کرد.

از آنجا که مرحوم جديکار بيشتر گل‌هاي خود را با پاي چپ مي‌زد به «چپ‌طلايي» معروف شد. جديکار نخستين لژيونر تاريخ فوتبال ايران است. در مجموع وي را زننده 143 گل در رده باشگاهي و ملي مي‌دانند.

بيوک جديکار، در تاريخ 26 آذر 92 در سن 84 سالگي به دليل آلزايمر شديد دارفاني را وداع گفت.

 

محمد بازدید : 20 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

با تشخيص دايي، پرسپوليسي‌ها با 19 بازيکن براي ديدار مقابل سايپا به اردو رفتند.

تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب مسابقات ليگ برتر فردا در ورزشگاه آزادي ميزبان سايپاي البرز است، از همين رو علي دايي پس از تمرين امروز با 19 بازيکن به اردو رفت.

به نقل از فارس، نيلسون، محمدي، نورمحمدي، ميثم حسيني، سيدجلال حسيني، بنگر، ماهيني، حقيقي، نوري، کفشگري، صادقيان، مسلمان، خلعتبري، سيدصالحي، حاتمي، دهنوي، علي‌عسگر، فرشاد قاسمي و عباس‌زاده، 19 بازيکن قرمزپوش هستند.

بازيکناني مانند کمنداني، مارکو، عاليشاه، پولادي و کنعاني از اين ليست خط خوردند. امير عابدزاده نيز که همراه قرمزپوشان به کرمان رفته بود در اين ليست حضور ندارد اما علي‌عسگر که در ديدار گذشته به دليل سه کارته بودن حاضر نبود و قاسم دهنوي که به دليل بدهي به سپاهان دچار محروميت شده بود در ليست دايي حضور دارند.

محمد بازدید : 11 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان ديدار تيمش مقابل ملوان را براي هر دو تيم حساس دانست و گفت: نتيجه اين بازي شرايط هر دو تيم را در جدول مستحکم مي‌کند.

عبدالله ويسي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر ملوان اظهار کرد: اين بازي براي تيم ما و ملوان حساس و مهم است چرا که نتيجه اين ديدار شرايط هر دو تيم را در جدول مستحکم مي‌کند. به هر حال ما نياز مبرم داريم که از اين بازي امتياز بگيريم و تمام تفکر ما هم گرفتن سه امتياز مسابقه و سر و سامان دادن شرايط‌مان در جدول است تا بازي‌هاي آينده‌مان را بدون استرس بازي کنيم. مطمئنا يک بازي بسيار سخت مقابل ملوان داريم ولي تمام سعي ما رسيدن به سه امتياز است.

به نقل از ايسنا، وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص فشردگي مسابقات ليگ گفت: ما شرايط تيم ملي را درک مي‌کنيم و مي‌دانيم چه شرايط سختي دارد و بايد خودمان را با آن وفق دهيم و اصلا مهم نيست که هر چند روز يک بار، بازي کنيم. به هر حال بايد خودمان را با شرايط و برنامه‌هاي تيم ملي تطبيق دهيم و اين جاي نگراني ندارد و اميدوارم آن انتظاري که از تيم‌مان داريم را در هر شرايطي برآورده کند تا در نهايت مردم خوزستان را خوشحال کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: براي من تيم ملي مهم تر از تيم خودم است، چرا که دنبال تيم ما يک استان است اما دنبال تيم ملي يک مملکت است پس اين حائز اهميت‌تر است. البته تيم خودم نيز قابل احترام و ارزش است و اميدوارم برنامه‌ها به صورتي باشد که خسارتي به تيم‌ها وارد نشود.

وي درخصوص رضايتش از شرايط استقلال گفت: خدا را شکر وضعيت مناسبي براي ما پيش آمده است، در حالي که خيلي‌ها فکر مي‌کردند تيم ما کانديداي سقوط باشد ولي به اين صورت نيست و ما حتي در مرز سقوط هم قرار نگرفتيم.

ويسي افزود: در نيم‌فصل دوم بازيکنان خوب، جوان و آينده‌داري جذب کرده‌ايم که براي ما راضي‌کننده بوده‌اند. اميدوارم برد مقابل ملوان به ما کمک کند که بتوانيم بيشتر از بازيکنان جوان براي آينده فوتبال خوزستان استفاده کنيم. ما در ديدار برابر ملوان بختياري‌زاده و ادريسا ترائوره را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم و کلاه‌کج هم که از قبل مصدوم بود را در اختيار خواهيم داشت اما اين که از ابتدا بازي کند يا خير مشخص نيست.

وي درباره اين که آيا از تيم‌هاي بومي بازيکني را مدنظر داريد يا خير؟ گفت: اگر سه امتياز بازي مقابل ملوان را گرفتيم و خيال‌مان از ميانه‌هاي جدول راحت شد، حتما از آناليزورها و آن نفراتي که براي من بازيکن پيدا مي‌کنند مي خواهم که مسابقات تيم‌هاي بومي استان را ببينند تا اگر انشاءالله سال آينده اهواز بودم، بتوانيم از جوانان بيشتري استفاده کنيم.

 

محمد بازدید : 11 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: دغدغه مالي هنوز وجود دارد و انشاء‌الله هر چه زودتر اين مسئله حل شود.


امير قلعه‌نويي در انتهاي تمرين امروز استقلال گفت: شرايط تيم ما خوب است و تنها دغدغه ما مصدوميت هاشم بيک‌زاده است که دو هفته‌اي از ميادين دور خواهد ماند. ساير بازيکنان با انگيزه و نشاط در حال تمرين هستند.

به نقل از فارس، وي افزود: صبا تيم بسيار خوبي است، درست است که آنها چند بازي را واگذار کرده‌اند اما از لحاظ تيمي داراي کيفيت مطلوبي هستند. اميدوارم زمين بازي اجازه دهد تا عملکرد خوبي را از دو تيم مشاهده کنيم.

قلعه‌نويي در مورد برنامه‌هايش مقابل صباي قم خاطر نشان کرد: هر بازي برنامه خاص خودش را دارد. بر اساس قدرت تاکتيکي خودمان و قدرت تاکتيکي حريف براي هر مسابقه برنامه‌ريزي مي‌کنيم تا بتوانيم نتيجه مناسب را کسب کنيم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه اين تيم در نيم فصل دوم عملکرد خوبي داشته است، عنوان کرد: انشاء‌الله روند پيروزي‌هاي ما ادامه داشته باشد. يکي از دلايل اين عملکرد خوب اين است که چند دفعه‌اي توانستيم با تيم کامل تمرين کنيم و بازگشت خسرو حيدري نيز به ما کمک کرده است. دغدغه مالي هنوز وجود دارد و انشاء‌الله هر چه زودتر حل شود.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 1,572
  • بازدید کلی : 5,447